Ok dan staan de zaken gelijk andersquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Maar daar ben ik er niet een van hoor
Een loser-uitzending speciaal voor jou?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Er zijn nog 8 liedjes uit mijn stemlijst die nog niet gedraaid zijn. Gaarne nog een losers-uitzending, D.
Met 8 liedjes ben je dan wel snel klaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Een loser-uitzending speciaal voor jou?
Jep! Past goed bij mij!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Geen loser-uitzending, maar een afwijkende smaak-uitzending.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Pff, jij bent zeker op vakantie ofzo dan?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er de vorige keer ook alweer allemaal gedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
https://docs.google.com/s(...)pWrhUUlL8/edit#gid=0quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er de vorige keer ook alweer allemaal gedraaid?
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, jij bent zeker op vakantie ofzo dan?
Dan moet ik met mijn dubbelaccounts Redefine en heywoodu wel helemaal losgaan
Jij vindt het niets?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Mexicano mag ik vragen wat je zo mooi aan dit nummer vindt?
Dat is toxch ook wat de titel van de uitzending vermelde min of meerquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geen loser-uitzending, maar een afwijkende smaak-uitzending.
Instrumentatie, drums, opbouw vooral. Zangstem voegt ook wel wat toe.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit ook wel een lekker nummer hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Instrumentatie, drums, opbouw vooral. Zangstem voegt ook wel wat toe.
Ja dat eerste deel was het extended spul.quote:
Okay... dat wat ik niet mooi vind. De zangstem vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Instrumentatie, drums, opbouw vooral. Zangstem voegt ook wel wat toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |