ach zo bijster interessant was het origineel ook niet geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er vooraf niet naar geluisterd, net de langste versie gepluktt
ja, is beter inderdaad, als je eerst gaat lunchen en daarna uitslapen is het ook weer zo raarquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat ik morgen doe
Ow dat kan wel pittig zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen werkt nogal eens op zaterdag dus qua sport sta ik er alleen voor
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, is beter inderdaad, als je eerst gaat lunchen en daarna uitslapen is het ook weer zo raar
Had ik ook ooit eens in Londen in 78.. Dacht iets van wtf is zn naam ook ook al weer.. , maar John Lee Hooker LP zat er in .. mn zus vond het wel OKquote:
siësta!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, is beter inderdaad, als je eerst gaat lunchen en daarna uitslapen is het ook weer zo raar
We kunnen nu vergelijken. Ik vond de remix leuker.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach zo bijster interessant was het origineel ook niet geweest
Nou ja, ook dat kan hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga wel vaak ontbijten en daarna nog ff pittenquote:
De Spanjolen passen hun werkuren er op aan ...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is vast nog wel iets van mijn lijst om te draaien...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Nu ben ik wel iets te vroeg klaar, maar die versie was niet om aan te horen
Wind en Zeilen!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Nu ben ik wel iets te vroeg klaar, maar die versie was niet om aan te horen
Spooky... of ze luisteren het als achtergrondmuziek.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:13 schreef D. het volgende:
Er gingen al 4 mensen weg, maar er is maar 1 luisteraar afgevallen
heb ik vanmiddag nog gedraaidquote:
Dan ligt er stiekem iemand in bed te luisterenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:13 schreef D. het volgende:
Of er zijn nieuwe luisteraars bij gekomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spooky... of ze luisteren het als achtergrondmuziek.
Druk maken om getallenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:13 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |