De dag dat Benito in de top 10 van de Order of Merit komt, snijd ik een doos uien aan onder het genot van droevig vioolspel.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:45 schreef Mani89 het volgende:
6-0 voor Benito en Jantje met een gemiddelde van 71.
Dit vind ik wel een quote voor het nageslachtquote:Op zondag 26 maart 2017 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dag dat Benito in de top 10 van de Order of Merit komt, snijd ik een doos uien aan onder het genot van droevig vioolspel.
Schitterend.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dag dat Benito in de top 10 van de Order of Merit komt, snijd ik een doos uien aan onder het genot van droevig vioolspel.
De Greeb.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
Jaaaa genot. Mn kameraad Toon wint 4 Nations Cup voor Nederland door in de finale Davy van Baelen (België) met 5-1 te verslaan
Jup.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:56 schreef Tagliano het volgende:
Krijgen we nu een MvG-Klaasen? Dat moet ik toch even meepakken
Dit mag van mij nog wel vaker. Wat heerlijk ongemakkelijk zegquote:
Eensch.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit mag van mij nog wel vaker. Wat heerlijk ongemakkelijk zeg
Meest waarschijnlijk wel ja, al maakte Price net wel een behoorlijke indrukquote:
hoop dat Price het zo nog een keer kanquote:Op zondag 26 maart 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijk wel ja, al maakte Price net wel een behoorlijke indruk
Blijft waanzinnig dat de PDC eraan meewerkt door het niet in beeld te nemen etcquote:Op zondag 26 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
En ook na de wedstrijd meters bij elkaar vandaan blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |