Corpulent is wel een mooiequote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:35 schreef vraad het volgende:
@ Leonos..
voluptueus, groots, ehm wat voor vriendelijke omschrijvingen hebben we nog meer, niet slank, kilootje teveel ... kies maar één!
volslank?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:35 schreef vraad het volgende:
@ Leonos..
voluptueus, groots, ehm wat voor vriendelijke omschrijvingen hebben we nog meer, niet slank, kilootje teveel ... kies maar één!
Shit is aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:42 schreef MissionPhailed het volgende:
Studio Braad nu in het Autoweek-topic. Lijkt op de persoon achter Braddies scheldvideo ... !
Laatste post van Erik is wel treffend daar.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:01 schreef vraad het volgende:
Het is natuurlijk vermakelijk, en eerlijk is eerlijk, Braad roept het eigenlijk ook allemaal zelf over zich af, maar toch is het aan de ene kant wel zielig
Hij moet gewoon stoppen met vloggen, heeft hij dat gezeik ook niet. Maar gelukkig doet hij dat nietquote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:01 schreef vraad het volgende:
Het is natuurlijk vermakelijk, en eerlijk is eerlijk, Braad roept het eigenlijk ook allemaal zelf over zich af, maar toch is het aan de ene kant wel zielig
Nee hij denkt leuk te zijn.quote:
Onder welke naam?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:37 schreef Barrah het volgende:
Ondanks het voornemen met forums te stoppen post Braadslee er nog volop op los op AW.
Ooooh, hij had gewoon honger. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Jaaaa braddie is weer vrolijk
Hopelijk heeft hij zin in een livestream straks
Zie jij het nog wel zitten?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:48 schreef Moira. het volgende:
Op AW zien ze er iig geen heil meer in.
Die heeft even een heel pak rauwe suikerklontjes geklapt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n dag werken valt hem zwaarquote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Komt allemaal weer goed Moira!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik het niet meer zie zitten klik ik dit topic gewoon weg
weg?! zijn er notulen gemaakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:43 schreef Paxcon het volgende:
te laatquote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:43 schreef Paxcon het volgende:
weg of open?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik het niet meer zie zitten klik ik dit topic gewoon weg
Simon en Garfunkel spelen waarschijnlijk weer eens in zijn hoofd op.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:58 schreef Ingolstadt het volgende:
Video is verwijderd. Zou hij weer in een depressie zijn gevallen?
Een borderliner ben je niet voor even maar voor het leven.quote:
dat is duidelijk jaquote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een borderliner ben je niet voor even maar voor het leven.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Simon en Garfunkel spelen waarschijnlijk weer eens in zijn hoofd op.
Ik ben degene niet waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Ziet er zwaar depressief uit allemaal ja.
Mag hij Azpi zeggen tegen Azpilicueta?
Ja ik baal er ook van. Als fan wil ik graag alles volgen maar het gaat gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Verder heb ik nog 6 pagina's terug te lezen bomvol actie. Net de laatste 3 uitgelezen van de vorige reeks. Toch jammer dat je zoveel kan missen als je even 3 uur niet aanwezig bent.
Ik ben weer helemaal bij. Een thriller zoals deze middag wordt zelden zo goed geschreven. Emotionele rollercoaster vanaf het begin tot het eind.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik baal er ook van. Als fan wil ik graag alles volgen maar het gaat gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |