Die van mij kan het niet meer navertellen inderdaad. Wel echt heel erg irritant want ik kan nu niet meer bellen op luidspreker etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:31 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Die streams van BroodjeTV beschadigen je speakers, toch?
We hebben een inmiddels een nieuwe hoek:quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zelfs als fan van het eerste uur gaat het mij te ver om naar een keyboard te kijken. Als ik wil chatten dan swipe ik wel een paar keer naar rechts op Tinder
Een nare manier om te gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Meer het type die dan degene die de emmer doet laten overlopen omlegt met niets meer dan een tandenborstel.
Ohquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:40 schreef DoubleDip het volgende:
Dat is Amazing Grace Braad, niet Droomland.
Ik had sinds je Braad volgt wel wat meer muzikale progressie verwacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ken vrijwel niets van wat hij speelt.
Hij speelde net darude, dat herkende ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik had sinds je Braad volgt wel wat meer muzikale progressie verwacht.
Huh sinds wanneer is petmeneer weer kut?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
We hebben een inmiddels een nieuwe hoek:
[ afbeelding ]
Maar het is dus Braddie die wat pingelt, en dan wat typt in de chat over mapima (is kut), fora (zijn kut), petjesmeneer (kut) en als hij aan het typen is hoor je dus niks want dan speelt hij niet.
Rinus niet kennenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ken vrijwel niets van wat hij speelt.
Ik overdreef. Petjesmeneer is neutraal.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh sinds wanneer is petmeneer weer kut?
SPOILER: Wat is dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |