Maak een nutteloze vlog, nu Braddie dat blijkbaar niet meer gaat doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Geen livestream dus? Heb nu alle tijd v/d wereld
Dan krijg je wel bazenvlogs voorgeschoteld waarbij je het waarschijnlijk niet droog houdt. If you know what I am sayingquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maak een nutteloze vlog, nu Braddie dat blijkbaar niet meer gaat doen.
je zou het hem niet aangeven, ziet er vrij burgerlijk uitquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat er een homoseksuele pedofiel actief is op YouTube belangrijker.
Ik ben het eens met de reacties op Autoweek. Braddie moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ik schrok toch wel van die scheldfilmpjes van hem en de reacties die hij plaatst bij mensen die kritiek op hem hebben. Hij heeft duidelijk een gedragsstoornis waar hij geen controle over heeft. Het zou me niks verbazen als hij in een woedeaanval ook echt een strafbaar feit gaat plegen. Dat hij muren kapot slaat zegt al genoeg.quote:
Het past ook echt totaal niet bij hoe hij eruit zietquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:08 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de reacties op Autoweek. Braddie moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ik schrok toch wel van die scheldfilmpjes van hem en de reacties die hij plaatst bij mensen die kritiek op hem hebben. Hij heeft duidelijk een gedragsstoornis waar hij geen controle over heeft. Het zou me niks verbazen als hij in een woedeaanval ook echt een strafbaar feit gaat plegen. Dat hij muren kapot slaat zegt al genoeg.
Zou het er zo één zijn die in een vlaag van verstandsverbijstering met zijn Twingo inrijdt op een nietsvermoedende menigte?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het past ook echt totaal niet bij hoe hij eruit ziet. Maar Bradley is inderdaad wel een tikkende tijdbom.
Meer het type die dan degene die de emmer doet laten overlopen omlegt met niets meer dan een tandenborstel.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou het er zo één zijn die in een vlaag van verstandsverbijstering met zijn Twingo inrijdt op een nietsvermoedende menigte?
Het is maar goed dat die Twingo nog geen deuk in een pakje boter rijdt.
Half half. Hij speelt wat muziek en er zijn een paar mensen in de chat waar hij half op reageert.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar is het een interactieve stream? Zo niet dan hoef ik ook niet te komen
Elevator music.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:24 schreef Barrah het volgende:
Ik kan even geen filmpjes kijken. Wat mis ik?
Dat is niet echt de full experience natuurlijk. Maar zie je hem wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Half half. Hij speelt wat muziek en er zijn een paar mensen in de chat waar hij half op reageert.
Dit zie ik nu, want hij is aan het typenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet echt de full experience natuurlijk. Maar zie je hem wel?
Zelfs als fan van het eerste uur gaat het mij te ver om naar een keyboard te kijken. Als ik wil chatten dan swipe ik wel een paar keer naar rechts op Tinderquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:27 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit zie ik nu, want hij is aan het typen
[ afbeelding ]
Stuk beter als zijn hoofd wat mij betreft.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:27 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit zie ik nu, want hij is aan het typen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zelfs als fan van het eerste uur gaat het mij te ver om naar een keyboard te kijken. Als ik wil chatten dan swipe ik wel een paar keer naar rechts op Tinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |