Zou Bosma Geert's opvolger worden?quote:Op maandag 20 februari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Martin Bosma mag ik trouwens wel. Zijn inbreng in het Zwarte Piet-debat in de Tweede Kamer sloeg de spijker op z'n kop.
Hij schrijft alle stukken voor Geert dus ik zie geen verschilquote:Op maandag 20 februari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Martin Bosma mag ik trouwens wel. Zijn inbreng in het Zwarte Piet-debat in de Tweede Kamer sloeg de spijker op z'n kop.
quote:Op maandag 20 februari 2017 23:15 schreef hpeopjes het volgende:
Als je dat niet ziet, ben je waarschijnlijk zelf ook gewoon bevooroordeeld.
samenvatting?quote:Op maandag 20 februari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Hij schijnt ook een erg goede plaatsvervangend kamervoorzitter te zijn. Maar als ik hem zie denk ik ook altijd wel dat hij een klein tikje van de molen heeft gehad.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Gebeten door een Rodhesian Ridgeback.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een erg goede plaatsvervangend kamervoorzitter te zijn. Maar als ik hem zie zie denk ik ook altijd wel dat hij een klein tikje van de molen heeft gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botkanker.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Bosma stapt straks in het vliegtuig naar Schotland.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou Bosma Geert's opvolger worden?
Zonder Wilders is er geen PVV.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou Bosma Geert's opvolger worden?
quote:Op maandag 20 februari 2017 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Dat ziet er vrij ongemakkelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botkanker.
quote:Op maandag 20 februari 2017 23:22 schreef monkyyy het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botkanker.
Samenvatting?quote:Op maandag 20 februari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Hij heeft ook meerdere boeken geschreven, wat dat betreft al een stuk meer gepresteerd dan de Blonde leider.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een erg goede plaatsvervangend kamervoorzitter te zijn. Maar als ik hem zie denk ik ook altijd wel dat hij een klein tikje van de molen heeft gehad.
quote:
Hij zette de hele gang van zaken - klein groepje radicale klagers, laffe bedrijven en media, bemoeizieke Asscher - keurig en vernietigend op een rij.quote:
Geert heeft ook meerdere boeken geschreven.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij heeft ook meerdere boeken geschreven, wat dat betreft al een stuk meer gepresteerd dan de Blonde leider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |