Ja dat, of Bild.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Telegraaf las ik altijd op de camping.
Regende vast in onderweg naar de Jinekbunker.quote:
Overdag is hij een politicus, 's nachts heeft hij seks in een tipi in de achtertuin met een verentooi op zijn hoofd.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2017 23:06 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Eva cadeaupapier aan?
Ze is nu wel echt opvallend extrakritisch hoor. Als je dat niet ziet, ben je waarschijnlijk zelf ook gewoon bevooroordeeld.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoezo ze is altijd kritisch, eigenlijk de enigste interviewster van Nederland.
Klaver heeft dat natuurlijk nog 10x erger met zijn messiascomplex. Zal het daaraan liggenquote:Op maandag 20 februari 2017 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb op Le Rosey gezeten en vond het maar pauper omdat ik dacht dat ik toen beter verdiende. Lichte grootheidswaanzin was een jonge Patrice niet vreemd
nee hoor ze is altijd zo kritisch kijk het interview met Rutte maar eens terug. En nee ik stem geen gl.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ze is nu wel echt opvallend extrakritisch hoor. Als je dat niet ziet, ben je waarschijnlijk zelf ook gewoon bevooroordeeld.
Hoogste % PVV stemmers dacht ik.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:16 schreef timmmmm het volgende:
Waarom kiest Greet eigenlijk altijd voor Spijkenisse.
quote:
Ik ga DSMV niet uit de kast trekken voor Jesse, die laat ik waar het hoort, in het plastic.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klaver heeft dat natuurlijk nog 10x erger met zijn messiascomplex. Zal het daaraan liggen
Jammer snappen de PVV stemmers dat nietquote:Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vond Lubach erg goed gister over de PVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |