Wel in Jesse's gedachten, hij hoorde thuis in een kasteel.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn geen achterstandswijken in Roosedaal
quote:Op maandag 20 februari 2017 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Even los van het feit of Jesse liegt ja of nee. Dit is weer typisch Telegraaf.
Je bet natuurlijk ook wel kansarm als je naar de vrije school gaat.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel in Jesse's gedachten, hij hoorde thuis in een kasteel.
Ach ja, het klopt wel, Jesus Klaver dikt alles gewoon enorm aan.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
Dat Telegraafartikel is echt spijkers op laag water zoeken.
Zo sta ik wel te boel jaquote:Op maandag 20 februari 2017 23:11 schreef xzaz het volgende:
Roosendaal daar wonen alleen maar kakkers
Klopt. Maakt dit gelul van Klaver niet minder genantquote:Op maandag 20 februari 2017 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Telegraaf is een zielige rechtse popiejopie krant voor mensen die nog net geen analfabeet zijn.
Ook genant hoe Jinek haar politieke voorkeur er doorheen drukt.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Maakt dit gelul van Klaver niet minder genant
Hoezo ze is altijd kritisch, eigenlijk de enigste interviewster van Nederland.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:12 schreef hpeopjes het volgende:
Wel weer duidelijk waar die inhalige heks op 15 maart op gaat stemmen.
Ach ja, ik heb op Le Rosey gezeten en vond het maar pauper omdat ik dacht dat ik toen beter verdiende. Lichte grootheidswaanzin was een jonge Patrice niet vreemdquote:Op maandag 20 februari 2017 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bet natuurlijk ook wel kansarm als je naar de vrije school gaat.
Als je van de westrand naar Prinsembeek kan echter, heb je in ieder geval totaal geen achterstand.
Ze is vergeten om haar pakje uit te pakken.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:06 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Eva cadeaupapier aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |