het lijkt hier wel een 5 sterren hotel, dank je!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Omdat het vrijdag is en er nog geen koek of gebak is uitgedeeld, doe ik het vandaag.
[ afbeelding ]
Een lekkere omelet.Tast toe!
zo af en toe mag het best luxe.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:17 schreef just me het volgende:
[..]
het lijkt hier wel een 5 sterren hotel, dank je!
yup, maar ik voel me alsof ik onder een trein heb gelegenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:51 schreef peaceman het volgende:
Nog meer mensen die vrij zijn vandaag?
ow dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, maar ik voel me alsof ik onder een trein heb gelegen
nope, ik ben er ook echt zo klaar mee. Klein deel van de ellende is napijn van de fysiobehandeling gisteren, dus dat wordt wel snel beter.quote:
laten we het hopen!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ik ben er ook echt zo klaar mee. Klein deel van de ellende is napijn van de fysiobehandeling gisteren, dus dat wordt wel snel beter.
Was die show van peaceman zo erg?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, maar ik voel me alsof ik onder een trein heb gelegen
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was die show van peaceman zo erg?
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was die show van peaceman zo erg?
vakantie? Ik moet nog een weekquote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat ik gisteren nog boodschappen heb gedaan en roombroodjes voor vanmiddag heb meegenomen om te vieren dat de vakantie begint. Ik ga me maar eens richting douche slepen
Vakantie? Ik heb helemaal geen vakantie...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat ik gisteren nog boodschappen heb gedaan en roombroodjes voor vanmiddag heb meegenomen om te vieren dat de vakantie begint. Ik ga me maar eens richting douche slepen
ik ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vakantie? Ik heb helemaal geen vakantie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |