Ik kijk het dit weekend al af, mag ik een andere serie gaan zoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan sowieso pas weer over een week kijken.
Ik vind het momenteel lastig een serie te vinden naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het dit weekend al af, mag ik een andere serie gaan zoeken
Ik kijk van alles, dus dat moet geen probleem zijn. Heb alleen alle goede series wel gehad zo'n beetje.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het momenteel lastig een serie te vinden naar mijn smaak.
Ja, dat is ook ruk.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk van alles, dus dat moet geen probleem zijn. Heb alleen alle goede series wel gehad zo'n beetje.
Heb wel stukjes gezien. Denk ook wel dat ik het tof vind ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je BSG kan waarderen dan dat ook wel.
Wat versta je onder goed? Heb ook aardig wat gezien, maar kan nog steeds genoeg (wat mij leuk lijkt) kiezenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk van alles, dus dat moet geen probleem zijn. Heb alleen alle goede series wel gehad zo'n beetje.
Nja alle bekende series waarvan iedereen zegt dat je het moet zien. Al zullen die er nog best zijn verder die ik moet zien, kom er nu alleen niet op.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat versta je onder goed? Heb ook aardig wat gezien, maar kan nog steeds genoeg (wat mij leuk lijkt) kiezen
Drop anders een lijstje met wat je hebt gezien, desnoods in Netflix topic. Krijg je tig prima tipsquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja alle bekende series waarvan iedereen zegt dat je het moet zien. Al zullen die er nog best zijn verder die ik moet zien, kom er nu alleen niet op.
Dat is wel een flink lijstje, misschien sowieso maar eens maken voor mezelf. Ook met ratingquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Drop anders een lijstje met wat je hebt gezien, desnoods in Netflix topic. Krijg je tig prima tips
Jouw vriendquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Welke nobuddy heeft de TT nu weer verneukt
Ik las zaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
etsu? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit dus lijkt me niet
dat weet ik echt wel idiootquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
etsu? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit dus lijkt me niet
December 2017 dus pas slotjequote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon topic volspammen. Helaas duurt het nog 170 posts
De eeuwige negativiteit over dit 'dode' topic wordt eigenlijk wel een beetje irritant. "Opdoeken" "dood" "topic zal pas op datum X dicht zijn" blablablaquote:
Niet zo boos doenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De eeuwige negativiteit over dit 'dode' topic wordt eigenlijk wel een beetje irritant. "Opdoeken" "dood" "topic zal pas op datum X dicht zijn" blablabla
Kom op Kaneel, je kinderen in je klas gebruiken Feyenooit. Dat kan wel wat origineler.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie is negatieveling.
Daarom is hij voor Feyenooit.
Die zijn juist voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op Kaneel, je kinderen in je klas gebruiken Feyenooit. Dat kan wel wat origineler.
Hm, misschien komen ze toch nog goed terecht danquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn juist voor Feyenoord.
Precies. Dit topic doet de naam 'slowchat' gewoon eer aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De eeuwige negativiteit over dit 'dode' topic wordt eigenlijk wel een beetje irritant. "Opdoeken" "dood" "topic zal pas op datum X dicht zijn" blablabla
Aantal docenten ook. Conciėrges ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, misschien komen ze toch nog goed terecht dan
Vroeger ook al niet toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..].
Vind het wel jammer dat Leiden niet echt een club heeft, waardoor je niet echt regionale binding hebt. Daarom veel Feyenoorders en ADO supporters hier.
FC Rijnvogels toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aantal docenten ook. Conciėrges ook.
Ajacied zijn is zwaar hier.
Vind het wel jammer dat Leiden niet echt een club heeft, waardoor je niet echt regionale binding hebt. Daarom veel Feyenoorders en ADO supporters hier.
Oew. Ik wil ook meedoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net trouwens een Dungeon Master's Guide gekocht.
Loka wil eens D&D spelen. Nooit geweten dat die boeken zo duur zijn. De tering he.
Om mezelf te troosten maar een fles hipster gin gekocht van 30 euro en een hipsterbrood van 7 euro
Nee, nooit geweest. Is nooit het geld voor geweest denk ik.quote:
Gemeente Katwijk is goed vertegenwoordigd in de hogere amateurklassen, ja.quote:
Dat is de bedoeling voor volgende keer, ja.quote:
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Avondeten net bereid en in de slowcooker gedaan.
SLOWCOOKERGENOT.
Curry weer.quote:
Wanneer is de volgende keer eigenlijk? Misschien maar weer een datum prikken voor spelletjesmeet.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest. Is nooit het geld voor geweest denk ik.
Enige geld in de regio zijn de bollenboeren. Dus de grote clubs zijn Rijnsburgse Boys, VVSB, Katwijk etc.
[..]
Gemeente Katwijk is goed vertegenwoordigd in de hogere amateurklassen, ja.
[..]
Dat is de bedoeling voor volgende keer, ja.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan er in onze slowcooker 5,7 liter
Echt een godenaankoop zeg.quote:
Weet nog niet. Heb het ook niet niet voor kunnen bereiden omdat ik nog niet genoeg bekend ben met de nieuwe regels etc.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende keer eigenlijk? Misschien maar weer een datum prikken voor spelletjesmeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |