quote:Trainer Peter Bosz van Ajax kan donderdag in de uitwedstrijd tegen Legia Warschau in de eerste knock-outronde van de Europa League over een fitte groep beschikken. Op de lijst van twintig namen die woensdagochtend het vliegtuig instappen, staan geen verrassingen.
Aanwinst David Neres uit Brazilië is nog niet beschikbaar voor Ajax, dat volgende week donderdag de return in de Amsterdam ArenA speelt. Tussendoor wacht zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse in de eredivisie.
Legia Warschau won zaterdag het uitduel met Arka Gdynia en staat op de derde plek in de Poolse competitie. De achterstand op koploper Lechia Gdansk bedraagt, met nog negen speelronden te gaan, vier punten. Legia raakte in de winterstop Bartosz Bereszynski kwijt. De Poolse international stapte over naar het Italiaanse Sampdoria.
Bron: Telegraaf
en met dank aan Tong80 natuurlijk.
Dataquote:AZ gewaarschuwd na stevig statement Lyon-preses
AZ kan de borst natmaken in de Europa League. Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas wil dat alles op dat toernooi wordt gegooid om het seizoen nog te redden.
Olympique Lyon verloor zaterdag van Guingamp (2-1) en zag daardoor de kansen op kwalificatie voor de Champions League verder slinken. Inmiddels is de achterstand op nummer drie Nice opgelopen tot twaalf punten.
Het teleurstellende resultaat tegen Guingamp, met Memphis Depay als invaller, was voor Aulas aanleiding om de doelstelling van het seizoen bij te stellen. 'De Europa League is een competitie waarin we geschiedenis kunnen schrijven en nog wat thuiswedstrijden kunnen spelen', zei de preses direct na de nederlaag tegen het clubkanaal.
In eigen land zijn voor Lyon de kansen op prijzen verkeken na de eerdere uitschakelingen in de strijd om de Coupe de France en de Coupe de la Ligue. In Europa ligt de laatste kans het seizoen nog glans te geven. 'We zullen dat doel dan ook met kapitalen opschrijven, in de wetenschap dat de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League', stelde Aulas.
Olympique Lyon vervolgt donderdag in Alkmaar tegen AZ het Europese avontuur. Memphis is niet inzetbaar omdat hij met Manchester United dit seizoen al uitkwam in dat toernooi.
Bron: VI
Nee, ik denk dat jullie een scheidsrechter krijgen die enorm blind is. Net als die van gisteren tijdens Bayern Arsenal. Jullie verliezen dan met 0-1.quote:
Dan moet jij even het vorige topic teruglezen, ouwe rukker..quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topichunten terwijl je zelf niet meepost
Dat soort mensen gun ik tegenwind.
Idd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Maar die CL, slaat nergens op dat hele toernooi. Terug naar alleen kampioenen.
Je hebt een kut TT gemaakt, ga je schamen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan moet jij even het vorige topic teruglezen, ouwe rukker..
Tweede mag er ook nog wel bij, maar de verdeling is compleet scheef natuurlijk. Het is ook niet dat Nederland de CL-plek verliest door slechte prestaties, maar omdat er meer plekken naar grote landen gaanquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Maar die CL, slaat nergens op dat hele toernooi. Terug naar alleen kampioenen.
Die Turpin misschien. Weet je nog? Roma thuisquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jullie een scheidsrechter krijgen die enorm blind is. Net als die van gisteren tijdens Bayern Arsenal. Jullie verliezen dan met 0-1.
echt pure kanker is datquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tweede mag er ook nog wel bij, maar de verdeling is compleet scheef natuurlijk. Het is ook niet dat Nederland de CL-plek verliest door slechte prestaties, maar omdat er meer plekken naar grote landen gaan
Echt belachelijk is het ja. UEFA had ze gewoon lekker moeten laten gaan. En dan ook geen deelname meer aan WK's en EK's. Genot.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tweede mag er ook nog wel bij, maar de verdeling is compleet scheef natuurlijk. Het is ook niet dat Nederland de CL-plek verliest door slechte prestaties, maar omdat er meer plekken naar grote landen gaan
Godver, nachtmerries van die vent. Nooit zo'n slechte scheidsrechter gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Turpin misschien. Weet je nog? Roma thuis.
ok.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou graag zien dat een pool de belangrijkste speler van ajax ..klaasen...een goede schop geeft...
wie is daarmee niet eens???
ohjaquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huub Higler?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Godver, nachtmerries van die vent. Nooit zo'n slechte scheidsrechter gezien.
Exact, daar kan ik ook nog wel mee leven. Als Nederland 2 vaste plekken zou hebben, gaat er meer geld naar Nederland, en automatisch meer geld naar ook de subtop etc. Komt alles ten goede. UEFA maffia. Maar voor de charme zou ik eigenlijk alleen kampioenen willen zien.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kazim rood, opblaasbanaantje, die vent was helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rowling?quote:
Zelden zo pissig geweest op een scheidsquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kazim rood, opblaasbanaantje, die vent was helemaal de weg kwijt
cmonBruhquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
In bananen zit aardig wat calorieën.
Hoe gaat dat geld dan naar de subtop?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Exact, daar kan ik ook nog wel mee leven. Als Nederland 2 vaste plekken zou hebben, gaat er meer geld naar Nederland, en automatisch meer geld naar ook de subtop etc. Komt alles ten goede. UEFA maffia. Maar voor de charme zou ik eigenlijk alleen kampioenen willen zien.
Vergeet de kip en fernandes niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
In bananen zit aardig wat calorieën.
BARNEY ARMYquote:
Hilarisch!quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax ontsnapt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Tete is een klasse beter dan Veltman,quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:27 schreef Typisch het volgende:
Ligt het aan mij of doet Tete het niet onaardig?
Dan is het geen Champions League meer. Gewoon kappen met die onzin, uit dat licht. Maak dan gewoon lekker 1 competitie met Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Engeland. Zoek het lekker allemaal uit.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom bij de Smoofie Tete fanclubquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:27 schreef Typisch het volgende:
Ligt het aan mij of doet Tete het niet onaardig?
dan zal zo wel de 1 0 vallenquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax ontsnapt.
Als topclubs meer geld hebben, geven ze ook wat makkelijker wat euro's uit aan talenten van de subtop. Denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaat dat geld dan naar de subtop?
ik klik maar er gebeurt niks?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax ontsnapt.
Ik beloof je, Turpin is Higler tot de macht 10.quote:
Nah, die talenten kopen ze gewoon voor een prikkie. Niet te houden voor subtop.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als topclubs meer geld hebben, geven ze ook wat makkelijker wat euro's uit aan talenten van de subtop. Denk ik.
flikker opquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welkom bij de Smoofie Tete fanclub
Daar zeg je me watquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel erg matig he, van beide kanten.
Kom je zo haxball mattie?quote:
Ik zei het vorig seizoen alquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
flikker op
ik zeg al vanaf het begin dat het erg raar is dat veltman rechtsback staat ipv tete
vanaf die vcl dat hij er niet in stond![]()
jij hoort dus bij mijn club
Wat vind jij van dit Ajax?quote:
Gelukkig spelen ze dan op gras.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:30 schreef skysherrif het volgende:
radovic is ook hun beste man op papier trouwens
Bal is rond, gras is groen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Typisch zijn weddenschappen niet nakomt?
Welke weddenschap?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Typisch zijn weddenschappen niet nakomt?
het gebeurt zelden dat een voorspelling van mij niet uitkomtquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Warschau gaat aandringen,...
Ik verwacht een doelpunt binnen 70 minuten
Net zo goed als Barcelonaquote:
Je hebt nog 47 minuten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het gebeurt zelden dat een voorspelling van mij niet uitkomt
Dat Feyenoord boven PSV ging eindigen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, leuk maar wat was de weddenschap?
Auw, dese.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:32 schreef Keyos het volgende:
Dese scheids floot ook Feyenoord - Fener dit jaar, kan er geen fluit van.
/carequote:
Als Typisch een mongool is moet ie trakterenquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, leuk maar wat was de weddenschap?
Echt een flierefluiter jaquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:32 schreef Keyos het volgende:
Dese scheids floot ook Feyenoord - Fener dit jaar, kan er geen fluit van.
jaquote:
Maken allemaal wel eens een typefout met de s en de z onder elkaar op een mobiele telefoon.quote:
quote:
Jullie zijn gekquote:
Door zijn goal tegen Ajaxquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: PSV werd in 2007 kampioen door Kluivert.
Beter aan de bal... wordt er gezegdquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
verdedigend is tete de beste van nl
ook erg raar dat je met een kutselectie als die van nederlandse ploegen dan kiest voor iemand die minder kan verdedigen en maar een beetje beter kan voetballen
wat heeft veltman eigenlijk?
was dat een ajaxtalentje die hij dood had gereden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: PSV werd in 2007 kampioen door Kluivert.
kipkluivert?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Ties02 het volgende:
Hoe heet een neger die een kip helemaal op eet
MOOOORDENAAARquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Ties02 het volgende:
Blackiequote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Ties02 het volgende:
Strikvraag, dat doen namelijk alle negers.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Ties02 het volgende:
Hele kipquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Ties02 het volgende:
De treincombi naar Polen was een enkeltjequote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Kluivert dat lange stuk vanuit Warschau naar Amsterdam niet helemaal met de auto hoeft te doen xDDD
Ok Hansquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
trouere moet is beginnen om met die viberator op zijn kop eraf te knippen
wat een homo
Kiplagat ?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk niet bij de botsauto's.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben Kluivert weleens tegengekomen in Walibi. Ja je mag me aanraken.
Trauma'squote:Op donderdag 16 februari 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk niet bij de botsauto's.
8/10 vrij goed, jaloersquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk niet bij de botsauto's.
Nee.quote:
Het is algemeen bekend dat hij de nieuwe Tompsv is, best triest als mensen zich niet aan hun weddenschappen houden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat Feyenoord boven PSV ging eindigen.
Ik heb met Kluivert aan één tafel gegeten. Samen met Seedorfquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben Kluivert weleens tegengekomen in Walibi. Ja je mag me aanraken.
ben jij de nieuwe mod?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat hij de nieuwe Tompsv is, best triest als mensen zich niet aan hun weddenschappen houden.
Typisch is een vrij triest persoon idd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat hij de nieuwe Tompsv is, best triest als mensen zich niet aan hun weddenschappen houden.
Mag ik jou aanraken?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb met Kluivert aan één tafel gegeten. Samen met Seedorf
Gedoldberg?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die spits van Ajax wordt helemaal gedold vandaag.
Doe gewoon normaal manquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat er een moordenaar vrij rondloopt en nu een goede functie heeft bij PSG?
nee niet echt
ben blij dat feyenoord op wat ouder mikt nuquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Fucking wijven bij Ajax ook, met hun ectobouw
Die komt pas als Ajax scoort (net als GGMM)quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:38 schreef Typisch het volgende:
censuur hier
waar is stinho eigenlijk?
Co Adriaanse had hetzelfde, maar dan als trainerquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen ziet het verschil niet tussen negers
Aids in een vergevorderd stadium
Driessen is de nieuwe Theo Reitsmaquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen ziet het verschil niet tussen negers
Fer = Jankoquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Co Adriaanse had hetzelfde, maar dan als trainer
quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Tete ziet er zo onbeholpen uit met z'n motoriekals je dat vergelijkt met een Kluivert jr is dat echt schrijnend.
Tete is ook trager dan je denkt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Tete ziet er zo onbeholpen uit met z'n motoriekals je dat vergelijkt met een Kluivert jr is dat echt schrijnend.
21 = 5quote:
Goede jinxquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:41 schreef zoekeenleven het volgende:
En dit ajax wil kampioen worden:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
En de EL winnen .quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:41 schreef zoekeenleven het volgende:
En dit ajax wil kampioen worden
Die Oranje-opstelling van Co bij Studio Voetbal was ook wel genot.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Co Adriaanse had hetzelfde, maar dan als trainer
de ligtquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:41 schreef bombmannl het volgende:
We missen een type spits van der hoorn nu
Wat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
noem eens een back die goed heeft gevoetbald tegen die gast
HateboerGodquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die Oranje-opstelling van Co bij Studio Voetbal was ook wel genot.
Zeldzaam hard gelachenquote:
WestermannGodquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:41 schreef bombmannl het volgende:
Ze hadden Mühren moeten kopen..quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:41 schreef bombmannl het volgende:
beste speler van ajaxquote:
Arnold?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hadden Mühren moeten kopen..
1 goede paas , wowquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
beste speler van ajax
enige die wat kansen creëert ook vandaag eigenlijk
bal op younes voor de assits op dolberg en nog die bal op schone
kklul verder, maar een geweldige voetballer
dat je zeurt over zijn motoriek, terwijl hij iedere rechtsbuiten de baas isquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
In 2014 gestoptgodquote:
Over het algemeen staat hij tegen een linksbuiten, dat terzijdequote:Op donderdag 16 februari 2017 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je zeurt over zijn motoriek, terwijl hij iedere rechtsbuiten de baas is
Is veel te weinig , zeker tegen een Legia.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
twee dus
hoeveel waren er voor de rest goed dan?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gewoon terecht; domme overtreding.
En die stomme Klaasen pakt ook nog een kaartje mee
Zeker in de Kuipquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Feyenoord had al 0-3 voor gestaan in deze wedstrijd
Dat staat toch los van elkaar? Goede verdedigers hebben zelden een mooie motoriek. Jaap Stam was ook geen ballerina.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je zeurt over zijn motoriek, terwijl hij iedere rechtsbuiten de baas is
hoopd atquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:46 schreef Typisch het volgende:
ik hoopd at feyenoord hem weer over kan nemen voor een tonnetje of 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |