quote:Trainer Peter Bosz van Ajax kan donderdag in de uitwedstrijd tegen Legia Warschau in de eerste knock-outronde van de Europa League over een fitte groep beschikken. Op de lijst van twintig namen die woensdagochtend het vliegtuig instappen, staan geen verrassingen.
Aanwinst David Neres uit Brazilië is nog niet beschikbaar voor Ajax, dat volgende week donderdag de return in de Amsterdam ArenA speelt. Tussendoor wacht zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse in de eredivisie.
Legia Warschau won zaterdag het uitduel met Arka Gdynia en staat op de derde plek in de Poolse competitie. De achterstand op koploper Lechia Gdansk bedraagt, met nog negen speelronden te gaan, vier punten. Legia raakte in de winterstop Bartosz Bereszynski kwijt. De Poolse international stapte over naar het Italiaanse Sampdoria.
Bron: Telegraaf
en met dank aan Tong80 natuurlijk.
Dataquote:AZ gewaarschuwd na stevig statement Lyon-preses
AZ kan de borst natmaken in de Europa League. Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas wil dat alles op dat toernooi wordt gegooid om het seizoen nog te redden.
Olympique Lyon verloor zaterdag van Guingamp (2-1) en zag daardoor de kansen op kwalificatie voor de Champions League verder slinken. Inmiddels is de achterstand op nummer drie Nice opgelopen tot twaalf punten.
Het teleurstellende resultaat tegen Guingamp, met Memphis Depay als invaller, was voor Aulas aanleiding om de doelstelling van het seizoen bij te stellen. 'De Europa League is een competitie waarin we geschiedenis kunnen schrijven en nog wat thuiswedstrijden kunnen spelen', zei de preses direct na de nederlaag tegen het clubkanaal.
In eigen land zijn voor Lyon de kansen op prijzen verkeken na de eerdere uitschakelingen in de strijd om de Coupe de France en de Coupe de la Ligue. In Europa ligt de laatste kans het seizoen nog glans te geven. 'We zullen dat doel dan ook met kapitalen opschrijven, in de wetenschap dat de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League', stelde Aulas.
Olympique Lyon vervolgt donderdag in Alkmaar tegen AZ het Europese avontuur. Memphis is niet inzetbaar omdat hij met Manchester United dit seizoen al uitkwam in dat toernooi.
Bron: VI
Hoséquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
Van mijn part zetten ze er Babangida in. Weg met Younes!!!
Zonder gekheid zou nouri het vermoedelijk beter doen dan younes nu.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
Van mijn part zetten ze er Babangida in. Weg met Younes!!!
Neequote:Op donderdag 16 februari 2017 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, Ajax en AZ komen toch uit Noord-Holland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n oma zou het ook beter doenquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zonder gekheid zou nouri het vermoedelijk beter doen dan younes nu.
Zonde van die verprutste kansen. In de poulefase ging bijna elke kans erin.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax speelt alleraardigst, boven mijn verwachting
Heeft wel een lange aanpassingsperiode nodig, maar dat gold ook voor Jong waar hij het nu prima doetquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Nouri hype is echt belachelijk. Wat een overgewaardeerde kutspeler. Zodra het niveau een beetje omhoog gaat kan ie niets.
Onana in Oranjequote:Op donderdag 16 februari 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
Stelling : Onana is beter dan cillessen
That's rascistquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:44 schreef Pascalus het volgende:
Hij plukt 'm uit de lucht alsof het een banaan is.
Racistquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:44 schreef Pascalus het volgende:
Sylvana gaat aangifte doen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:44 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:44 schreef franske19 het volgende:
Waarom is Sinkgraven zo dramatisch.
Omdat het geen back is. Leuk tegen de lamme en de blinde maar koop godver gewoon een back.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:44 schreef franske19 het volgende:
Waarom is Sinkgraven in Europa zo dramatisch.
Bananen groeien aan bomen, die hangen niet in de lucht. Behalve die banaan waar Feyenoord een boeite voor kreeg, die heb ik wel eens flink wat airtime zien pakken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:44 schreef Pascalus het volgende:
HAPSGODquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap alle kritiek op Sinkgraven niet. Speelt gewoon prima, schoonheidsfoutjes wat erbij hoort als je pas half jaar een back bent. Alsof jullie liever Nicolai Boilesen daar hebben
Daar noem je iemand zegquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap alle kritiek op Sinkgraven niet. Speelt gewoon prima, schoonheidsfoutjes wat erbij hoort als je pas half jaar een back bent. Alsof jullie liever Nicolai Boilesen daar hebben
Net als je zusje afgelopen maand.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Deze wedstrijd gaat eindigen in een bloedeloos 0-0
Ja die kon je ook al niet krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:46 schreef Coco. het volgende:
Deze wedstrijd gaat eindigen in een bloedeloos 0-0
Net als je zusje afgelopen maand.
Napoli en Wolfsburg zijn erger.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:46 schreef bombmannl het volgende:
Heeft legia bezuinigd op hun logo ofzo?
Dolberg ook niet, maar die is nog jong.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Ziyech heeft het tot nu ook alleen maar laten zien tegen clubjes als Ado en Zwolle.
Uit bij Feyenoord/Utrecht ,thuis tegen PSV was ie ook spoorloos.
Ga fietsen gast.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:47 schreef Pascalus het volgende:
Legia domineert
dan zal Ajax zo wel scoren
grgr Davy
Ook weer overhyptquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dolberg ook niet, maar die is nog jong.
3 GOALS TEGEN NEC JAquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een overhyped talent
je verwacht het niet
je kan ook moeilijk zeggen dat legia ze niet krijgtquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt moeilijk zeggen dat we geen kansen krijgen
Trololololololquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Dolberg is gewoon een heel matige speler
Opwarmertje.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou die miste net ook een kans van jewelste
Nieuwe Messi/Ronaldo/Cruijff/vulmaarin ja toch niet danquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Dolberg is gewoon een heel matige speler
quote:
Zo irritant dat je het licht van de ps4 controller niet uit kan zetten.quote:
Ach 1 kans uit een enorme fout van Sink dat is alles.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je kan ook moeilijk zeggen dat legia ze niet krijgt
een wat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
NANANANANA DOLBERG IS EEN CUCK IS EEN CUCK, DOLBERG IS EEN CUUUUCKK NANANANA![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als allebei wedstrijden nou 0-0 blijven wie ga er dan door eigenlijk?
Utrecht.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
AZ.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe strik je een vraag?quote:
Gewoon een bestaand woord Hans. Ouwe cuckquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat soort onzinwoorden gebruik je maar lekker op 4chan.
Hoe pluk je een banaan uit de lucht? Onana weet het antwoordquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe schiet je een bal in een goal?
uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja leg die maar eens uit.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe schiet je een bal in een goal?
Niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon een bestaand woord Hans. Ouwe cuck
Ik weet wel wat je bedoelt hoor, maar het is geen woord. Ja op die meme sites waar jij komt misschien.quote:
In de BDSM wereld is het gewoon een woord > cuckoldquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoelt hoor, maar het is geen woord. Ja op die meme sites waar jij komt misschien.
Cuckold is dus een woord. Cuck niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de BDSM wereld is het gewoon een woord > cuckold
wtf heb ik net gelezenquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de BDSM wereld is het gewoon een woord > cuckold
Cuck is diegene die gecuckold word, nice try Hansquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cuckold is dus een woord. Cuck niet.
(waarom reageer ik hier nog op)
echt he, wat een debielquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cuckold is dus een woord. Cuck niet.
(waarom reageer ik hier nog op)
Normaal doe ik dat met mijn 20 cm pener he. Geluk hebben zequote:Op donderdag 16 februari 2017 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
Poepzor slaat flink om zich heen zie ik.
Al jaren niet gespeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of jou voetbalkennis beperkt zich tot Ultimate Team in Fifa, zou kunnen he Hans
Ben jij Haps?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Sinkgraven heeft NIETS van een back. Jans en Gijp zeiden het zojuist. HAPSMANNETJE
Het is rust, Hans.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Het mag wel weer over voetbal, zo langzamerhand
Onjuist. Nu stop ik met reageren op deze onzindiscussie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cuck is diegene die gecuckold word, nice try Hans
Tijd dat de tweede helft begint.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Het mag wel weer over voetbal, zo langzamerhand
Daarom verwijder ik ook niet direct alles, Pieter-Janquote:
Nope. Vind het gewoon niet boeiend. Er gebeurt toch geen flikker? Ja een beetje voetballen. En elk jaar weer honderden euro's geven voor bijna dezelfde content wat ook makkelijk DLC kan zijn.quote:
Football Managerquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope. Vind het gewoon niet boeiend. Er gebeurt toch geen flikker? Ja een beetje voetballen. En elk jaar weer honderden euro's geven voor bijna dezelfde content wat ook makkelijk DLC kan zijn.
Geef mij maar gewoon een spelletje waar wat meer achter zit.
Is wel wat leuker ja.quote:
Overwatchquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope. Vind het gewoon niet boeiend. Er gebeurt toch geen flikker? Ja een beetje voetballen. En elk jaar weer honderden euro's geven voor bijna dezelfde content wat ook makkelijk DLC kan zijn.
Dan zou je jezelf toch even achter de oren moeten gaan krabbenquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Gijp praat mij na! Viergever LB en riedewald CV
ik was onder de indruk van riedewald in het beginquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Gijp praat mij na! Viergever LB en riedewald CV
Daarom speel ik FM maar weinig mensen die multiplayer spelen helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je vrienden hebt is het een geniaal spelletjequote:Op donderdag 16 februari 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten die vrienden wel wat kunnen. Telkens met 8-0 winnen is oersaai. Wat kunnen bedoel ik mee top 500 vd wereld ranking, dat niveau.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je vrienden hebt is het een geniaal spelletje
zo wat ben jij stoer zegquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moeten die vrienden wel wat kunnen. Telkens met 8-0 winnen is oersaai. Wat kunnen bedoel ik mee top 500 vd wereld ranking, dat niveau.
Ik vind AC wel genot.quote:
Soms zegt gijp ook iets zinnigsquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou je jezelf toch even achter de oren moeten gaan krabben
Niet gewend. Vroeger wandelen voor watergenotquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:09 schreef skysherrif het volgende:
let er eens op: traore kan echt niet rennen.
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:09 schreef Coco. het volgende:
Stelling: Als Ajax voor zou staan, zou Tagliano minder streng modden.
KingFlopland..quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:09 schreef Coco. het volgende:
Daar kan ik het alleen maar mee oneens zijnquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:09 schreef Coco. het volgende:
bedankt klaasquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
bosz neemt deze wedstrijd echt serieus
hij wil de eufa cup als speler en trainer winnen de lul
Okequote:Op donderdag 16 februari 2017 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
bosz neemt deze wedstrijd echt serieus
hij wil de eufa cup als speler en trainer winnen de lul
Dan gaan we verlengen..quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze niet scoren blijft dit 0-0.
Legia.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wint deze wedstrijd als het 0-0 wordt?
Jan Boskamp krijgt het uit zijn mond, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
eufa cup
als je dat uit je toetsenbord krijgt weet je dat het tijd is dat ze het internet uitzetten in de woongroep
Ze proberen PSV na te doenquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ajax neemt de eufa cup niet serieus lijkt het wel
wat insinueer jij hiermee.....quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
eufa cup
als je dat uit je toetsenbord krijgt weet je dat het tijd is dat ze het internet uitzetten in de woongroep
HAAHAHAHAHA JE MAAKT EEN TYPFOUTquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Denken ze dat het zoneravond voetbal is? Allemaal zo nonchalant
Zoneravond..quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Denken ze dat het zoneravond voetbal is? Allemaal zo nonchalant
Wat.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb AZ niet gezien maar lees net dat Weghorst gewisseld was? Hoe kun je dat nou als trainer doen
Enige speler in de Eredivisie die in het Nederlands elftal zou moeten staan.
Lego speelt met Ajax.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De thuisploeg krijgt hier wel legia kansen.
Nog ergens waar het internet er wel vanaf kan, denk ik zo...quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb AZ niet gezien maar lees net dat Weghorst gewisseld was? Hoe kun je dat nou als trainer doen
Enige speler in de Eredivisie die in het Nederlands elftal zou moeten staan.
Woongroep is mooi man. Mensen die zelf huur betalen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat insinueer jij hiermee.....
dat ik in een woongroep woon
Het ligt helemaal niet aan ziyech domboquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Ziyech man man man. Terug naar marokk
Wat staat er op dat kaartje?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:17 schreef Coco. het volgende:
Ajax laat zijn visitekaartje achter in Europa.
Dat is voor de wedstrijd al gebeurdquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:18 schreef Pascalus het volgende:
Hopelijk gaan die Polen nog een beetje rellen, gebeurt er nog wat.
Stop gewoon met je act johquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weghorst geblesseerd geraakt ofzo?
Je vindt Weghorst in aanmerking komen voor het Nederlands Elftal en je vindt geen enkele andere Eredivisiespeler dat ook doen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weghorst geblesseerd geraakt ofzo?
Pec iigquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
Necid eraf. Zat die niet bij NEC of zo?
PECquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
NEC idquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
nooit hopelijkquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer koopt ajax een spits die gaat scoren...
Misschien moeten we weer eens een matige Griek kopen en die doorverkopenquote:
Interesse in een keeper?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moeten we weer eens een matige Griek kopen en die doorverkopen
quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moeten we weer eens een matige Griek kopen en die doorverkopen
kk grappig ditquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax ontsnapt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
wanneer gaat er een keer een pool schoppen
hoeveel overtredingen zijn er al gemaakt in deze wedstrijd????/ 2 ofzo
is echt een gay wedstrijd
nee helemaal niet...quote:
Lachen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:22 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord volgend jaar Champions League, stel je voor.
Feyenoord?quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is dat ene woord en dat is..
Feyenoord wordt geen kampioenquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:22 schreef Coco. het volgende:
Slaan we tenminste een keer geen flaterquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:22 schreef Coco. het volgende:
Dat wordt echt lachwekkendquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:22 schreef Coco. het volgende:
kwart finalequote:Op donderdag 16 februari 2017 22:22 schreef Coco. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |