quote:Trainer Peter Bosz van Ajax kan donderdag in de uitwedstrijd tegen Legia Warschau in de eerste knock-outronde van de Europa League over een fitte groep beschikken. Op de lijst van twintig namen die woensdagochtend het vliegtuig instappen, staan geen verrassingen.
Aanwinst David Neres uit Brazilië is nog niet beschikbaar voor Ajax, dat volgende week donderdag de return in de Amsterdam ArenA speelt. Tussendoor wacht zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse in de eredivisie.
Legia Warschau won zaterdag het uitduel met Arka Gdynia en staat op de derde plek in de Poolse competitie. De achterstand op koploper Lechia Gdansk bedraagt, met nog negen speelronden te gaan, vier punten. Legia raakte in de winterstop Bartosz Bereszynski kwijt. De Poolse international stapte over naar het Italiaanse Sampdoria.
Bron: Telegraaf
en met dank aan Tong80 natuurlijk.
Dataquote:AZ gewaarschuwd na stevig statement Lyon-preses
AZ kan de borst natmaken in de Europa League. Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas wil dat alles op dat toernooi wordt gegooid om het seizoen nog te redden.
Olympique Lyon verloor zaterdag van Guingamp (2-1) en zag daardoor de kansen op kwalificatie voor de Champions League verder slinken. Inmiddels is de achterstand op nummer drie Nice opgelopen tot twaalf punten.
Het teleurstellende resultaat tegen Guingamp, met Memphis Depay als invaller, was voor Aulas aanleiding om de doelstelling van het seizoen bij te stellen. 'De Europa League is een competitie waarin we geschiedenis kunnen schrijven en nog wat thuiswedstrijden kunnen spelen', zei de preses direct na de nederlaag tegen het clubkanaal.
In eigen land zijn voor Lyon de kansen op prijzen verkeken na de eerdere uitschakelingen in de strijd om de Coupe de France en de Coupe de la Ligue. In Europa ligt de laatste kans het seizoen nog glans te geven. 'We zullen dat doel dan ook met kapitalen opschrijven, in de wetenschap dat de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League', stelde Aulas.
Olympique Lyon vervolgt donderdag in Alkmaar tegen AZ het Europese avontuur. Memphis is niet inzetbaar omdat hij met Manchester United dit seizoen al uitkwam in dat toernooi.
Bron: VI
reddit.com/r/soccerstreamsquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
wtf, die site van rtl is ook echt enorme aids zeg
iemand een linkje naar de stream?
Zijn vissen eten geven.quote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Door aanwezig te zijn doe je dat al.
* '96quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als je kijkt met je ogen half dichtgeknepen lijkt het net Real Madrid - Ajax in 1995.
Denk dat je ze dan wel helemaal moet dichthouden hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als je kijkt met je ogen half dichtgeknepen lijkt het net Real Madrid - Ajax in 1995.
Zou Jetro inmiddels weten dat het geen zomerkamp was?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden die Ajacieden net zo'n excursie hebben gehad als Jetro Willems daar in Polen?
Ik zag net Kluivert op de bankquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
op die kenker site kom je alleen http://www.rtlxl.nl/?&_ga(...)6a-822b-ce8c9ad70281quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die staat op rtlxl.nl dacht ik
Hij stond wel leuk op die foto moet ik zeggen, goede posequote:Op donderdag 16 februari 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Jetro inmiddels weten dat het geen zomerkamp was?
* '96quote:
inb4 onloquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat klote van AZ wel. Is die return ook al niet meer leuk.
Nog wat gebeurd rondom Legia-Ajax?
Godver, ik zat hier pijnlijk misquote:
Heeft KingFlopland gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet die foto van Cruijff in de OP?
quote:
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:11 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee naar de voetbalshow van Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Tagliano op 16-02-2017 21:13:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:11 schreef skysherrif het volgende:
Mooie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Tagliano op 16-02-2017 21:13:07 ]Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
ik vind deze reacties altijd bijzonder treurigquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar zijn ze heel goed in!
gr Onlo
Hallo Onloquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eh, nee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind deze reacties altijd bijzonder treurig
ik blijf het tegen je zegen zo nu en dan
misschien steek ej er iets van op
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:12 schreef skysherrif het volgende:
ey teringscheids die zat joh lijer
je bent zelf een Ajaciedquote:
Manchester United zal ook wel ca. 4-0 verliezen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:13 schreef silverhill het volgende:
AZ verliest 1-4 van Lyon en Gent wint 1-0 van Tottenham. De bodem is nog lang niet in zicht.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quote deze post als je liever Ajax ziet doorgaan dan AZ
dat zei je moeder ook tegen onlogischquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeeeemig, zou heerlijk zijn geweest als het raak was
gelachenquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zei je moeder ook tegen onlogisch
Nee, ik zie liever AZ doorgaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keeper geblesseerd.
Is dit nog AZ - Lyon?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
maar wat is dat voor neppe shitshow dat rtl niet even een eigen stream levert?
gelachenquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zei je moeder ook tegen onlogisch
scherpquote:
Betalen voor streams is sowieso kansloos.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:15 schreef Typisch het volgende:
nogmaals:
wat is dat voor gaars dat rtl geen stream biedt op hun website
kijk gewoon op tvquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:15 schreef Typisch het volgende:
nogmaals:
We betalen toch ook voor je moederquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Betalen voor streams is sowieso kansloos.
Geen fox sports hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
maar wat is dat voor neppe shitshow dat rtl niet even een eigen stream levert?
Kap eens, je lijkt Patricia Paay wel, die huilt ook om een stream.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:15 schreef Typisch het volgende:
nogmaals:
wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Betalen voor streams is sowieso kansloos.
Kijk gewoon Fox Sportsquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:15 schreef Typisch het volgende:
nogmaals:
Ik niet hoorquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We betalen toch ook voor je moeder
Hebben ze daar doellijntechnologie dan?quote:
wordt verwijderdquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom word mijn uitstekend geformuleerde comment nou verwijdert?
wordt*quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
verwijdertquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
*Wordtquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze daar doellijntechnologie dan?
quote:
Eerst buitenspel afschaffen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is gewoon tijd om doellijntechnologie overal in te voeren
bedankt dat jij de moeite nam om mij te helpenquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic ook al lul de behanger.
Dat experiment met slechtziende lijnrechters kan ook weer gestopt wordenquote:
Dan was het een leuk grapje van Mani.quote:
Je denkt toch niet dat ik jouw posts helemaal lees?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Haha faal, je zag mijn andere foud niet
wordtquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat willen pauper Oostblok cluppies expres niet om goals te voorkomenquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is gewoon tijd om doellijntechnologie overal in te voeren
Dit plaatje heb ik ergens eerder gezienquote:
Dus je leest alleen het einde?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik jouw posts helemaal lees?
*Ajaksquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax nu eruit licht licht het aan de sgeids!1!!1
ik hoop dat je moeder vrij is volgende week donderdagquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Die Polen gaan volgende week amsterdam slopen
Of opbouwen.. Heb je die stad wel eens gezien? Wordt tijd dat die N-Zlijn eens klaar is.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
KNPBquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax nu eruit licht licht het aan de sgeids!1!!1
nee manquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Wat, einde?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dus je leest alleen het einde?
En wie kan dat weer opknappen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of opbouwen.. Heb je die stad wel eens gezien? Wordt tijd dat die N-Zlijn eens klaar is.
www.foxsports.nlquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
is er ergens een live striem?
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Schijnt dat RTL er één heeft, hoorde ik van Typisch.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ia_warszawa_vs_ajax/quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
In het illegale circuit schijnt er wel 1 te zijn, maar dit heb je niet van mij.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kingfloplandquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stelling ; Je moeder is een hoer.
Een stijve wortel met scherpe punt ?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
je moeder kan dat beter inschatten, die ziet dat namelijk vaker
wat lul jij nouquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een stijve wortel met scherpe punt ?
Ja, en dan zien we GGMM ook.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
Ik hoop dat Stijn straks komt, of moeten we dan wachten op de 0-1?
Heb jij nog ribbelchips?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Het mag best wat meer ontopic
Streams vragen mag hier: VBL / Live wedstrijden via internet streams #54 Midweekse topwedstrijd
De pot is wel kneitersaai hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Het mag best wat meer ontopic
Streams vragen mag hier: VBL / Live wedstrijden via internet streams #54 Midweekse topwedstrijd
younes heeft een wissel nodig in de 24e minuutquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens bepaalde users heeft Younes vertrouwen nodig
Een beetje offtopic is ook geen enkel probleem, maar dit niveau wordt wel heel treurig zoquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De pot is wel kneitersaai hoor.
jack in the box!quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:29 schreef Joezi het volgende:
sjongejonge heeft ajax stiftvrees ofzo: stift die bal toch eens een keertje!!!!!!
Leuk allen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:29 schreef Joezi het volgende:
sjongejonge heeft ajax stiftvrees ofzo: stift die bal toch eens een keertje!!!!!!
Nee, reken op eind feb.quote:
Aad de Mosgodquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
younes heeft een wissel nodig in de 24e minuut
Dat was Drenthe met stiftvrees.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:29 schreef Joezi het volgende:
ajax legiaquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Welke wedstrijd rekenen we dan op?
KINGFLOPLANDquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:31 schreef Smoofie het volgende:
Stelling: 'tete is beter dan Veltman'
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:31 schreef onlogisch het volgende:
Stelling ; Deze wedstrijd is saai.
quote:
quote:
Heftig! Eerste uur vrij morgen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb maar een Fristi erbij gepakt.
Nee hij gaat op kinderjacht.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heftig! Eerste uur vrij morgen?
Onhaalbaarquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:35 schreef skysherrif het volgende:
dit ajax heeft een type neres nodig
Wel vijf espresso's in de Fristi gedaan, met een tobleroneblokje erbij.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heftig! Eerste uur vrij morgen?
Ziyech speelt gewoon prima johquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:36 schreef skysherrif het volgende:
ik juich de dubbele wissel nouri en kluivert voor ziyech en younes toe
En younes gaat over 3 minuten natuurlijk scoren opeens uit t nietsquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziyech speelt gewoon prima joh
Schakelkanaalgenotquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Saai hoor. Ben overwegende een andere wedstrijd te gaan kijken.
Hij veinst dat hij niet op het veld staat.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat niet op het Veltman
Klaassen heeft niet de longinhoud.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Geeft younes BJ aan peter ofzo. Al dat krediet...
wie moet je er dan neerzetten? Cassiere? Kluivert?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Geeft younes BJ aan peter ofzo. Al dat krediet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |