Kijk naar Lars Boom die wint een geweldige etappe in de TDF en opeens moest hij volgens sommige kenners naar een andere ploeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er wordt weer onnodig onzin geschreven over onze helden, terwijl vandaag duidelijk was dat de ploeg andere prioriteiten had dan een sprint. Straks in de Tour gaan we genieten van dé sprinttrein!
Twee Afrikanen in de top 5 van het eindklassement.quote:Op zondag 19 februari 2017 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Kristoff wint voor Grosu en Modolo de slotetappe van de ronde van Oman. Hermans wint het eindklassement.
Anders maar gauw naar Portugal schakelen.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:24 schreef heywoodu het volgende:
Transmissievliegtuig is kapot ofzo, hopen dat er nog wat degelijke beelden komen.
Bedankt, dankzij deze post kom ik er achter dat ik niet naar de Algarve zit te kijken en snap ik ook waarom ik op Twitter niks kon vinden bij een zoekopdracht op 'Algarve'quote:Op zondag 19 februari 2017 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anders maar gauw naar Portugal schakelen.
Wellens is ook best wel explosief.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:43 schreef TheArt het volgende:
Als het een sprint wordt, is het voor Paterski of Clarke.
Hoeveel man rijden er vooraan?quote:Op zondag 19 februari 2017 16:43 schreef TheArt het volgende:
Als het een sprint wordt, is het voor Paterski of Clarke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |