Haten op W52-Godenquote:Op zondag 19 februari 2017 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Antunes straks een positief plasje afleveren?

twitter:rogla twitterde op zondag 19-02-2017 om 21:22:08Yeessss! Thanks guys, we did it! 😎#voltaaoalgarve2017 #lottonljumbo #sammenwinen #cycling https://t.co/Go4BaKlucK reageer retweet

Nu die rooie Kruis in de Giro nogquote:Op zondag 19 februari 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Sammen winen.[ afbeelding ]twitter:rogla twitterde op zondag 19-02-2017 om 21:22:08Yeessss! Thanks guys, we did it! 😎#voltaaoalgarve2017 #lottonljumbo #sammenwinen #cycling https://t.co/Go4BaKlucK reageer retweet

#primozprimusquote:Op zondag 19 februari 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Sammen winen.[ afbeelding ]twitter:rogla twitterde op zondag 19-02-2017 om 21:22:08Yeessss! Thanks guys, we did it! 😎#voltaaoalgarve2017 #lottonljumbo #sammenwinen #cycling https://t.co/Go4BaKlucK reageer retweet

En Rogla in de Tour.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu die rooie Kruis in de Giro nog

Nu niet vloeken. Dat wordt Tom Dumoulin natuurlijkquote:

Tom gaat al naar de Giro he.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu niet vloeken. Dat wordt Tom Dumoulin natuurlijk
Ook Froome wordt een dagje ouder, daar valt niet tegen op te dopen/trainen/eten (kruis door wat niet van toepassing is).
 Daar mag hij met Steve-O beslissen wie hem wint.
 Daar mag hij met Steve-O beslissen wie hem wint.

Vergeet Baukegod nietquote:Op zondag 19 februari 2017 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tom gaat al naar de Giro he.Daar mag hij met Steve-O beslissen wie hem wint.

Het wordt een legendarische Giro.quote:

Die we op Eurosport mogen gaan volgenquote:

Het gaat vreselijk spannend worden voor plek twee, ik kan niet wachten.quote:

Ja daar dacht ik vandaag nog aan. Ik wil wel Boogie als commentator, of Thomas Dekker. Als Dirk Bellemakers het commentaar doet ga ik wel naar Carlton Kirby luisteren.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die we op Eurosport mogen gaan volgen
Alleen co-commentaar van Boogerd zou het nog een beetje goed kunnen maken.

Wat ben je toch een minkukel.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het gaat vreselijk spannend worden voor plek twee, ik kan niet wachten.

Kunnen ze niet Danny Nelissen weer in dienst nemen?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik vandaag nog aan. Ik wil wel Boogie als commentator, of Thomas Dekker. Als Dirk Bellemakers het commentaar doet ga ik wel naar Carlton Kirby luisteren.

Je mag nu on the record gaan en ons mededelen dat Quintana daar gaat rijden voor een klassement.quote:

Dan mag Jozee koffie zetten en broodjes smeren.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet Danny Nelissen weer in dienst nemen?

Wat? Hij gaat winnen.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag nu on the record gaan en ons mededelen dat Quintana daar gaat rijden voor een klassement.

Nee maar serieus he, even serieus. Laten we een UI bet doen. Dat hij in de top 10 van het klassement eindigt.quote:

Is goed. Hoe lang?quote:Op zondag 19 februari 2017 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar serieus he, even serieus. Laten we een UI bet doen. Dat hij in de top 10 van het klassement eindigt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |