De zoveelste probleemwijkenheld die heengegaan is.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Rust in vrede, ouwe baas
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik lees net tot mijn spijt dat deze enorme baas 5 november 2016 is overleden.
En Ruud, Huubke, Blonde Adonis, Mieke Paardenkutquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig leeft Kees nog wel, evenals jouw held Bart uit Assen-Oost.
Alle drie ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:35 schreef EDMAN- het volgende:
Zijn Jan, Tina én Dicky dood??? Wtf, dacht alleen Jan. Arme Samantha
quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:35 schreef EDMAN- het volgende:
Zijn Jan, Tina én Dicky dood??? Wtf, dacht alleen Jan. Arme Samantha
Willy is ook overledenquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De zoveelste probleemwijkenheld die heengegaan is.
De lijst zo uit m'n hoofd
Groningen;
Jan
Tina
Dikkie
Duindorp;
Jan Schaap
Leeuwarden;
Beerke
Gelukkig leeft Kees nog wel, evenals jouw held Bart uit Assen-Oost.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Kees, Ruud en Huubke waren later nog eens in een programma over kinderen van ouders die omgekomen waren bij een busramp ergens in Spanje o.i.d. Ruud had het er nog steeds moeilijk mee, iets van 40 jaar na dato.
Beerke was juist iemand die het gezellig maakte in huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik word zó depri van die mensen. Die hebben alles opgegeven. Niks is goed. En het wordt ook nooit meer wat.
Ik weet ook niet wat sommige mensen zo geweldig aan dat programma vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik word zó depri van die mensen. Die hebben alles opgegeven. Niks is goed. En het wordt ook nooit meer wat.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:43 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig leeft deze god nog
Wie was dat? Ik weet wel wie de hoer van Amsterdam was, maar niet van Assen.quote:
Maar dan nóg... ik word zo triest van een verlopen mens... niet fris gewassen, maar uitgeblust en gedesillusioneerd. Onverzorgd ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beerke was juist iemand die het gezellig maakte in huis.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:14 schreef sandsucker het volgende:
Kent iemand het nummer wat je op de achtergrond hoort???
Hoe is het gesteld met onderstaande joker? Leeft die nog?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees net tot mijn spijt dat deze enorme baas 5 november 2016 is overleden. Beerke is 68 jaar geworden.
Klacht is duidelijk: RIP Beerke
Dit was 1 dag voordat hij stierf? Hij ziet er al vrij dood uit. Ouwe bucksschieterquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit was 1 dag voordat hij stierf? Hij ziet er al vrij dood uit. Ouwe bucksschieter
alsof het wat uit maaktquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef KREEFTx het volgende:
Leeft die ene van schuld van de Rabobank nog
Hier wordt toch ieder mens depressief van.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dan nóg... ik word zo triest van een verlopen mens... niet fris gewassen, maar uitgeblust en gedesillusioneerd. Onverzorgd ook.
Vast wel maar mocht hij onverhoopt overleden zijn is het de schuld van de Rabobankquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:29 schreef KREEFTx het volgende:
Leeft die ene van schuld van de Rabobank nog
Mag ik jou nog even neukenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vast wel maar mocht hij onverhoopt overleden zijn is het de schuld van de Rabobank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |