Jammer dat er geen antwoord kwam op jouw terechte vraag omtrent de afkoelban van een uur.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat de bans van Doublepain en Caland langer zijn.
Dank Tong.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef tong80 het volgende:
http://www.ad.nl/rivieren(...)megapuzzel~ac441d0e/
dat heeft te maken met een positief fok en een nieuw banbeleid.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat de bans van Doublepain en Caland langer zijn.
Er is ook geen antwoord op, dit is een enorme flater.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat er geen antwoord kwam op jouw terechte vraag omtrent de afkoelban van een uur.
Kan mij dat nou verrotten hoe jij genoemd wil worden. Ik noem je zoals ik je wil noemen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Voor mij is het leven al een grote puzzel. Ik begin bij de randjes en op het eind blijk ik zelf de eikel te zijn.
Goed gezegd, Dummie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten hoe jij genoemd wil worden. Ik noem je zoals ik je wil noemen.
Hahahahahaha, de afkoelban van een uurquote:Op donderdag 16 februari 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat er geen antwoord kwam op jouw terechte vraag omtrent de afkoelban van een uur.
Dat staat gewoon in het topic waar het banbeleid wordt uitgelegd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahahahaha, de afkoelban van een uur. Die bestaat helemaal niet. HOAX HOAX
Maar niet gebruikt. Dus een hoax.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in het topic waar het banbeleid wordt uitgelegd.
Dom varken.
Insinueer jij nou dat Danny liegt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet gebruikt. Dus een hoax.
Interessante ontwikkeling dit.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat Danny liegt?
Verkouden. Maar verder gaat het wel goed. Wat brengt jou in de allerleukste SC van FOK!?quote:
Insinueer jij nou dat als je verkouden bent, dat het dan slecht met je gaat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkouden. Maar verder gaat het wel goed. Wat brengt jou in de allerleukste SC van FOK!?
Zo vaak zien we je niet meer.
SOG brengt mij hier.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkouden. Maar verder gaat het wel goed. Wat brengt jou in de allerleukste SC van FOK!?
Zo vaak zien we je niet meer.
Ja. Ik voel me doorgaans slechter wanneer ik verkouden benquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat als je verkouden bent, dat het dan slecht met je gaat?
Ga door. Humor is je niet gegeven.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten hoe jij genoemd wil worden. Ik noem je zoals ik je wil noemen.
Pak 'm tong!quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga door. Humor is je niet gegeven.
Misschien wel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat Danny liegt?
studie ontwijkend gedrag.quote:
Niet geklikt.quote:
Goed bezig.. Voorkomen is beter dan genezen..quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:18 schreef Typisch het volgende:
straks een vergadering
dat betekent dat ik nu pauze neem om mij daar op voor te bereiden
Weet je wat Stijn? We gaan er gewoon een feestje van maken!!quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Heb jij ook het gevoel dat dit een hele leuke dag kan worden?
Dit vind ik een mooie insteek. Laten we zonder haat, nijd en alles wat daarbij hoort de dag volmaken. Wie niet meedoet met de deugdans, plaatsen we in het hoekje van eencelligen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat Stijn? We gaan er gewoon een feestje van maken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |