Prima, bedankt voor de terugkoppeling!quote:Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund.
Bedankt voor je reactie. Geweigerd aan de deur?quote:Op maandag 20 februari 2017 08:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat er een poging is gedaan je bestelling te bezorgen op 14 februari, maar dat deze niet is aangenomen (geweigerd) en daardoor uiteindelijk retour zou moeten gaan naar ons. Ik zal je per DM het bijbehorende 3S-nummer doorsturen; contact ajb PostNL even met de vraag wat ze je kunnen vertellen aan de hand van dat nummer. We kunnen vervolgens kijken naar een oplossing!
Hi, excuses, ik ben gisteren vergeten je de code per DM te sturen. Deze kun je overigens ook m.b.v. de PostNL-site zelf zien als je de tracking en je postcode invult.quote:Op maandag 20 februari 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Geweigerd aan de deur?
Zou je de 3S nummer kunnen dmen?
Zou het pakketje ook bij het post kantoor kunnen liggen?
Edit; Ik ben net bij het postkantoor geweest en daar ligt het ook niet.
Hi, is het mogelijk dat je het verkeerde ordernummer in je bericht hebt geplakt? Bovenstaand nummer gaat namelijk over de order die al op de 25ste is verscheept (en waarvan de tracking eindelijk is bewogen een aantal dagen terug). Er is ook geen e-mailhistorie in het systeem te vinden over deze order.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,
ik kreeg vrijdag een mail over vertraging van mijn order. nu heb ik daarop geantwoord met een vraag hoe lang die vertraging zou zijn. tot op heden nog geen antwoord op gehad. In de mail stond ook dat er na 3 dagen de bestelling automatisch geannuleerd zou worden.
wat is nu het geval?
ordernummer: 23275284
Hi, dat is vervelend! Ik zie op de site van PostNL dat er vanavond tussen 20 en 22 nog een keer wordt geprobeerd te bezorgen, al staat je adres er niet bij, dus dat is niet helemaal duidelijk. We zorgen uiteindelijk gewoon dan je je product ontvangt, alleen moeten we even ergens kunnen zien dat deze ook daadwerkelijk naar ons wordt teruggestuurd. Dat verschijnt op termijn ook gewoon in de tracking, maar wellicht kunnen ze je, aangezien je al hebt vernomen dat 'ie retour is gegaan, dat ook zwart op wit geven, zodat wij het meteen voor je kunnen oplossen. Zou je daar nog even naar kunnen informeren? Ik hoor het van je!quote:Op maandag 20 februari 2017 20:21 schreef Nixxor het volgende:
Mijn banggood bestelling 24328783 is sinds het weekend in NL. Ik blij natuurlijk.
Heeft de pakketbezorger voor de zoveelste keer "adres bestaat niet" aangegeven en gaat mijn pakje direct retour afzender![]()
PostNL is inmiddels een "onderzoek" gestart omdat het al de zoveelste keer is. (Vrij random overigens) Maar kan niks meer voor me pakketje betekenen...
Ik heb gekozen voor PDM en extra shipping "insurance". Wat moet ik nu doen om mijn bestelling te krijgen?
Gisteravond stond de tracking nog op "Returned to Sender". Volgens de PostNL klantenservice via Facebook was ie dat ook, en kon niemand hem meer tegen houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend! Ik zie op de site van PostNL dat er vanavond tussen 20 en 22 nog een keer wordt geprobeerd te bezorgen, al staat je adres er niet bij, dus dat is niet helemaal duidelijk. We zorgen uiteindelijk gewoon dan je je product ontvangt, alleen moeten we even ergens kunnen zien dat deze ook daadwerkelijk naar ons wordt teruggestuurd. Dat verschijnt op termijn ook gewoon in de tracking, maar wellicht kunnen ze je, aangezien je al hebt vernomen dat 'ie retour is gegaan, dat ook zwart op wit geven, zodat wij het meteen voor je kunnen oplossen. Zou je daar nog even naar kunnen informeren? Ik hoor het van je!
Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:quote:Op dinsdag 21 februari 2017 02:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, excuses, ik ben gisteren vergeten je de code per DM te sturen. Deze kun je overigens ook m.b.v. de PostNL-site zelf zien als je de tracking en je postcode invult.
Het lijkt er inderdad op dat je bestelling aan de deur geweigerd is, omdat de tracking wel aangeeft dat 'ie bezorgd is, maar daarna overgaat in een retourzending.
Als je met de 3S-code even bij PostNL aanklopt dan kunnen ze je hopelijk meer vertellen, en laat me daarna hun reactie even weten, dan kunnen we het oplossen!
Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.quote:Hoi J****! Ik zie dat het pakket niet geweigerd is, maar dat het de geadresseerde onbekend is. Ik denk dat ik ook al weet waarom. Op het pakket staat dit als adres: ***WEG 2, ***1GD *dorp*, terwijl je aangeeft dat je huisnummer 11 is. Dit heeft de afzender verkeerd op het pakket vermeld denk ik. Het pakket is retour afzender gegaan. Hier hebben wij geen invloed op. :-( Ik adviseer je even contact op te nemen met de afzender. Hoop dat het nog goed komt!
Groeten, Nelleke
oke, vreemd. ik heb het ordernummer rechtstreeks uit de e-mail gekopieerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 02:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, is het mogelijk dat je het verkeerde ordernummer in je bericht hebt geplakt? Bovenstaand nummer gaat namelijk over de order die al op de 25ste is verscheept (en waarvan de tracking eindelijk is bewogen een aantal dagen terug). Er is ook geen e-mailhistorie in het systeem te vinden over deze order.
Hi, ik heb net de tracking van PostNL gecheckt, en daaruit maak ik op dat 'ie gisteren niet bezorgd is, en dat er vandaag een nieuwe poging wordt gedaan. Laat het me inderdaad even weten als er nog wat gebeurt, en zo niet, dan zou het fijn zijn als PostNL kan bevestigen dat 'ie retour gaat, voor een snelle afhandeling.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:55 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Gisteravond stond de tracking nog op "Returned to Sender". Volgens de PostNL klantenservice via Facebook was ie dat ook, en kon niemand hem meer tegen houden.
Maar nu zie ik hem ook weer onderweg staan. Ik ga gewoon hopen dat hij alsnog aankomt.
Ik houd je op de hoogte!
Hi, top dat je ' em besteld hebt!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:07 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst!![]()
Zou je mij misschien nog even kunnen uitleggen wat nu precies te toegevoegde waarde is van de 'Shipping insurance'? Ik heb het bij deze order maar aangezet omdat ik daarmee (ook met PDM) alsnog onder de 30 euro uit kwam, maar wil het graag even weten voor toekomstige (Smarthome) bestellingen.
Ik meld me bij deze weer, helaas is mijn pakketje gisteren niet meer gearriveerd. Kunnen jullie het opnieuw opsturen, of hebben jullie een betere tracking zodat jullie kunnen zien waar het pakketje ergens uit hangt?quote:Op maandag 20 februari 2017 08:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund.
Hi, ik heb je vraag vanmorgen in het coupon-topic beantwoord.quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:16 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Als vervolg op wat ik een paar posts hierboven aangaf: ik heb weer een mail gehad van jullie mdw en het lukt niet (naar behoren) om eea goed te bespreken vanwege het taalprobleem.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Dat is erg bijzonder inderdaad, want er is geen enkele e-mailhistorie te vinden bij dit ordernummer. Als je wilt dat we het uitzoeken dan kun je even een screenshot (zonder persoonlijke gegevens) sturen, dan gaan we het onderzoeken. Ik zie verder dat 'ie Zurich inmiddels verlaten heeft, dus laten we hopen dat 'ie er nu snel is. Dat mag ook wel inmiddels..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, vreemd. ik heb het ordernummer rechtstreeks uit de e-mail gekopieerd.
23275284
en als ik op http://www.17track.net kijk, dan is het pakketje al in zurich.
Vervelend! We gaan 'em opnieuw opsturenquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:43 schreef lithoijen het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze weer, helaas is mijn pakketje gisteren niet meer gearriveerd. Kunnen jullie het opnieuw opsturen, of hebben jullie een betere tracking zodat jullie kunnen zien waar het pakketje ergens uit hangt?
Wat nu???quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:
[..]
Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.
Top!quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Vervelend! We gaan 'em opnieuw opsturen
Je gaat het nooit raden...quote:Op woensdag 22 februari 2017 02:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb net de tracking van PostNL gecheckt, en daaruit maak ik op dat 'ie gisteren niet bezorgd is, en dat er vandaag een nieuwe poging wordt gedaan. Laat het me inderdaad even weten als er nog wat gebeurt, en zo niet, dan zou het fijn zijn als PostNL kan bevestigen dat 'ie retour gaat, voor een snelle afhandeling.
Goed om te horen!quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:53 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Je gaat het nooit raden...
Natdat zowel de trackingcode als de PostNL klantenservice aan mij bevestigd hebben dat het pakketje retour afzender was, lag er gister een "bezorger gemist" briefje op de deur.
Vandaag heb ik het pakketje kunnen afhalen bij het PostNL punt! Bedankt voor je support!
Ik heb je per DM een link gestuurd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:22 schreef DJxLaurens het volgende:
Hallo Banggood!
Kan jij kijken of er toevallig al een Post NL Tracking code is van mijn bestelling met ordernummer: 24178340?
Hi, dat hebben we al geregeld, Je nieuwe ordernummer is 24834585quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:32 schreef lithoijen het volgende:
[..]
Top!
Moet ik daar nog wat voor doen of regelen jullie dat? Krijg ik dan weer een nieuw ordernr. of hoe gaat dat in zijn werk?
Bijzonder inderdaad. Ik zie nu in het systeem dat er helemaal geen huisnummer aanwezig is (dat was m'n collega eerder niet opgevallen). Ook zie ik op basis van je e-mailadres geen vorige bestelling, dus ik kan de door jou eerdergenoemde bestelling niet bekijken om de adressen te vergelijken. Weet je zeker dat je het verzendadres juist hebt ingevoerd?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:
[..]
Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.
Mijn vorige bestelling was #23844870/#23844871 en toen kreeg het wel gewoon binnen. Misschien heb ik iets de tweede keer fout gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 06:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Ik zie nu in het systeem dat er helemaal geen huisnummer aanwezig is (dat was m'n collega eerder niet opgevallen). Ook zie ik op basis van je e-mailadres geen vorige bestelling, dus ik kan de door jou eerdergenoemde bestelling niet bekijken om de adressen te vergelijken. Weet je zeker dat je het verzendadres juist hebt ingevoerd?
Super, bedankt voor de vlotte service!quote:Op donderdag 23 februari 2017 03:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat hebben we al geregeld, Je nieuwe ordernummer is 24834585
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |