Jij bent een van de weinige users met een positieve nickchange.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:05 schreef Coco. het volgende:
Stelling: De scheidsrechter kan er niks van.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wtf even douschen en terug en het staat 4-1....wtf heb ik gemist....
blijven klote duitsers
Waarschijnlijk 4 doelpunten Klaas. Zo veel weet je dus ook weer niet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
blijven klote duitsers
Goals van een Hollander, Pool en Spanjaard, lekker duits.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
blijven klote duitsers
Misschien als je Chinees hebt gegetenquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
je zou maar net naar het toilet zijn geweest toen het 1-1 stond
We moeten gewoon een keer allemaal naar de ''Gelbe Wand'' en daar gewoon los gaan.quote:
Ja.. Maar het zit nog binnen..quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als je Chinees hebt gegeten
Ik dacht dat je veel sneller was?quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:10 schreef Zorro het volgende:
JAAAAA
Ik zat in het ander topic. Wist ik veel dat er nog een was.
Dat is niet verboden.quote:
Ik ga liever naar de Nordkurvequote:Op woensdag 15 februari 2017 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We moeten gewoon een keer allemaal naar de ''Gelbe Wand'' en daar gewoon los gaan.
Dat is relatief.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat je veel sneller was?
Nu pas twijfels?quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Begin echt twijfels te krijgen aan de capaciteiten van Wenger...
Het wordt echt tijd dat Arsenal een keer wat anders gaat proberen.....
King Roland denkt daar ook vaak aan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:11 schreef Tchock het volgende:
Commentator heeft het over Arjen Robbens prachtige onderbroek. Oke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |