Sow.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je jouw username had moeten wijzigen naar hardcoremaroc2.0
Beetje laat nu vriend.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je jouw username had moeten wijzigen naar hardcoremaroc2.0
Karig, trouwens.. Ik ga ook maar even doneren, alsnog, morgen..quote:
Dan is het goed.quote:
Ik distantieer me van dit collectief.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het goed.Wij trollen en schelden elkaar namelijk verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Kringspier ?quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het goed.Wij trollen en schelden elkaar namelijk verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Get the fuck out right now!quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik distantieer me van dit collectief.
Befjegek dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Karig, trouwens.. Ik ga ook maar even doneren, alsnog, morgen..
http://nl.dreamordonate.com/dromen/rolstoelbus-voor-lenthe/
Zou kunnen, onlo is weer weg namelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie weer aan het rellen?
Het is maar goed dat Onlo en ik gisteravond niet aanwezig waren.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou kunnen, onlo is weer weg namelijk.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
xDquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijd voor varg filmpjes. Autotesten en allesquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik distantieer me van dit collectief.
Valt me alles mee, zelfs hier kent men vargquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd voor varg filmpjes. Autotesten en alles
eetzequote:Op woensdag 15 februari 2017 20:28 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting appartement. ff een hapje eten en dan kijken hoe Driesje Real oprolt.
De drukste modperiode komt er weer aan en Don kiest het hazenpad.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:28 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting appartement. ff een hapje eten en dan kijken hoe Driesje Real oprolt.
Deed pijn he, die opmerking net.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De drukste modperiode komt er weer aan en Don kiest het hazenpad.
Laat je collega's maar weer stikken
Het zit diep.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De drukste modperiode komt er weer aan en Don kiest het hazenpad.
Laat je collega's maar weer stikken
Ik moet het op een stream kijken. KutVeronica.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:28 schreef DonRaja het volgende:
Twee schermenquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het op een stream kijken. KutVeronica.
Je hoeft niet te herhalen wat je moeder gisteren zei toen ik mijn zwans in haar liefdesgrotje naar binnenschoof.quote:
99% of mankind are slaves. The world is ending.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt me alles mee, zelfs hier kent men varg
Ik ook die kutfransozen zenden niks uit. Dus je ziet mij straks wel weer online komen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het op een stream kijken. KutVeronica.
Zei je moeder ook.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet te herhalen wat je moeder gisteren zei toen ik mijn zwans in haar liefdesgrotje naar binnenschoof.
Laten we hopen dat Bayern of zo met 7-0 wint en we de return op de televee kunnen kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook die kutfransozen zenden niks uit. Dus je ziet mij straks wel weer online komen.
Oneens. Een grote penis is wel het laatste wat ik achter onlo zocht.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zei je moeder ook.
Dat was genoeg geweest, nu is het weer te gezocht, te geforceerd.
Hij probeert het erg hard, blijkbaar is er een gevoelige snaar geraakt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zei je moeder ook.
Dat was genoeg geweest, nu is het weer te gezocht, te geforceerd.
Goed wel sinds deze weekquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inso, hoe verloopt de zwangerschap?
Veel plezier.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga wel kijken. Bayern - Arsenal
Is anders vrij standaard wanneer hij achter het station staat.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oneens. Een grote penis is wel het laatste wat ik achter onlo zocht.
Niks mis mee op de dag van de hoer.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is anders vrij standaard wanneer hij achter het station staat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |