Hoi, dank voor je interesse. De prijzen die ik weergeef zijn exclusief verzenden. Je bieding komt nu feitelijk neer op 8,05 Euro.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:36 schreef RikBiesheuvel het volgende:
¤15 incl verzending geboden voor de drinking roulette, of kom je in de buurt van Zuid-Limburg?
Hoe bedoel je, wacht nog even af?quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:02 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Yesss. Dat wacht ik het nog even af
Vreemde strategie. Dan verkoop ik de boel wel via een ander kanaal.quote:
Hoe werkt dat roulette spelletje? Heb daar wel interesse in en het overhemd is al gewassen neem ik aan?quote:
Overhemd is inderdaad schoon. Geen idee hoe de roulette werkt, heb hem nooit gebruikt. Kan vanavond wel even voor je kijken of ik dat kan ontdekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 03:44 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Hoe werkt dat roulette spelletje? Heb daar wel interesse in en het overhemd is al gewassen neem ik aan?
Even getest. Je hebt enkele buttons. Als je die ingedrukt houdt dan gaat het wiel hard draaien en het balletje rond. Laat je de button los, dan vertraagt het wiel in een seconde of 10-15, tot het balletje stil ligt in één van de vakjes. Aan de zijkant stel je shotglaasjes op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 03:44 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Hoe werkt dat roulette spelletje? Heb daar wel interesse in en het overhemd is al gewassen neem ik aan?
Of je verzend met Kiala, scheelt nogal watquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoi, dank voor je interesse. De prijzen die ik weergeef zijn exclusief verzenden. Je bieding komt nu feitelijk neer op 8,05 Euro.met verzenden kom ik op 21.95.
Ik woon vrij ver uit de buurt van Zuid-Limburg.
Beide ontvangen! Bedankt!quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:56 schreef Skv het volgende:
Boss vesten zijn verkocht. Tommy broek met lichte ribstof heb ik verknipt tot horlogebakje. Rest is nog beschikbaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |