Tja, dat krijg je met law & order partijen, he? En incompetente ministers op Justitiequote:Op woensdag 15 februari 2017 18:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Minpuntje voor de VVD. Nodigen ze je uit maar melden je niet aan bij de beveiliging
En terecht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Minpuntje voor de VVD. Nodigen ze je uit maar melden je niet aan bij de beveiliging
Aha, de verklaring is gevonden, Ryon heeft VVD HQ ingelicht over hun bezoekerquote:
PoHi meegestuurd. Zit hier natuurlijk niet voor niets.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Aha, de verklaring is gevonden, Ryon heeft VVD HQ ingelicht over hun bezoeker
Good manquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
PoHi meegestuurd. Zit hier natuurlijk niet voor niets.
Goed betaalde functie ook zeker.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
PoHi meegestuurd. Zit hier natuurlijk niet voor niets.
Duurde langquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:27 schreef Ryon het volgende:
Ik had een goeie TT met betrekking tot Michael Moore en Trump. Was ongetwijfeld een hitje geweest.
Is met geen geld te betalen als men alles over zich heen krijgt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Goed betaalde functie ook zeker.
31 seconden nodig gehad.quote:
Wijze en terechte woorden van John.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is met geen geld te betalen als men alles over zich heen krijgt.
#johndeprofeetquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wijze en terechte woorden van John.
Die is er al eens geweest, liep het ook niet goed mee af.quote:
Beter als men niks vinden doet om over iemand heen te gooien of niet?quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wijze en terechte woorden van John.
Lijkt me fantastisch. Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:31 schreef Ryon het volgende:
Een uitnodiging voor een discussieavond:
"Een gesprek met Sadet Karabulut van SP, Ian van der Kooye van Artikel 1, Ronny Nafthaniel van CIDI en Quinsy Gario. Zeer geschikt voor zwevende kiezers."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |