Hij is naar mijn roots geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Is ook zo.
En hoi Tjacka. Ben je op vakantie geweest? En ik bedoel écht vakantie?
Naar het mooie Polen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is naar mijn roots geweest.
Wie is er niet mee opgegroeid?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:06 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur-(...)na-89-overleden.html
Ik noem vrijwel alle meiden miep.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar miep en bitch kan echt niet hoor guyv
Ja, weet ikquote:Op zaterdag 18 februari 2017 09:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik noem vrijwel alle meiden miep.
Ja, schandelijk laat mijn bed uit gekomen. Heerlijk dat uitslapen. Maar eigenlijk moet ik zoveel doen dus maar snel aan de slag. Uitgerust. Dat welquote:
Het is belangrijk naar je lichaam te luisteren! Dus als deze vandaag zei om lekker lang in bed te blijven liggen dan heb je de juiste beslissing gemaakt. Je kunt ook efficienter werken als je uitgerust bent trouwens.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, schandelijk laat mijn bed uit gekomen. Heerlijk dat uitslapen. Maar eigenlijk moet ik zoveel doen dus maar snel aan de slag. Uitgerust. Dat wel
Je hebt helemaal gelijk. Voel me energiek dus als de koffie op is ga ik stofzuigen, was draaien, boodschappen doen en noem maar op.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is belangrijk naar je lichaam te luisteren! Dus als deze vandaag zei om lekker lang in bed te blijven liggen dan heb je de juiste beslissing gemaakt. Je kunt ook efficienter werken als je uitgerust bent trouwens.
Succes met alles en een fijne dag!
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Voel me energiek dus als de koffie op is ga ik stofzuigen, was draaien, boodschappen doen en noem maar op.
Jij ook fijne dag
Lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat muziek voor bij het schoonmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |