Mortal Kombat?quote:
Autocorectie die voor geen meter werkt en domme aanvullingen doet?quote:
Ik wist dat het over mario kart gingquote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry, flauw
Maar nee, geen Mortal Kombat, Mario Kart
Of hij stond op Fins ingesteld.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Autocorectie die voor geen meter werkt en domme aanvullingen doet?
Zeg dat danquote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik wist dat het over mario kart ging
Neen.quote:
Als ik getrouwd ben loop ik ook zonder broek aan in huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Neen.
Aangezien guyv vaak over zijn bitch, miep, of vrouwmens praat alsof hij geen broek aan heeft in huis, zie ik eerder een mortal Kombat situatie voor me bij die twee.
Alleen tijdens het koken, die spetters uit de pan lijken mij geen pretje.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ik getrouwd ben loop ik ook zonder broek aan in huis.
Zij ook overigens.
Alleen een schort voor!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen tijdens het koken, die spetters uit de pan lijken mij geen pretje.
Zorgen dat alles wat ze nodig heeft zo laag mogelijk staatquote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hehe, dat is gewoon om te kwijlen ja
He wat vervelend, laat ik de lepel alweer vallen!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zorgen dat alles wat ze nodig heeft zo laag mogelijk staat
JUP nog steeds zo hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja ik heb toen d'r tijd genoeg verhalen gehoord.. oa dat je vooral niet op de niet-studenten avonden uit wilde gaan. Ik woonde lekker veilig op de campus
Maar miep en bitch kan echt niet hoor guyvquote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
JUP nog steeds zo hoor!
nog steeds party animal.. misschien ietsje minder!
Dat is hun dirty talkquote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar miep en bitch kan echt niet hoor guyv
Nu al? Dat is vroeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al gestemd (lol)
wat een gekkigheid per post
ja kan al vanuit buitenlandquote:
Dus je moest eerst graven .quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Sterker nog, het kon al 2 weken schijnbaar.
Maar had die stemdingen ergens bij het papierwerk gelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |