Ik wacht nog even op de kelder.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:22 schreef OMG het volgende:
Ik wacht wel tot de cellaring update. Zou wel mooi zijn als je hoeveelheden bij kunt houden.
Zou inderdaad mooi zijn als er aantallen bij kunnen. Mooi zou zijn als je er zelf een notitie bij zou kunnen maken zoals aankoopprijs/datum e.d.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:22 schreef OMG het volgende:
Ik wacht wel tot de cellaring update. Zou wel mooi zijn als je hoeveelheden bij kunt houden.
"Vaginal bacteria from check model Alexandra Brendlová".quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:10 schreef Maarten het volgende:
Ik kwam net deze tegen op Reddit:
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/hBARs
Ik vind het te duur voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja die update valt toch nog een beetje tegen imo. Vooral visueel maar ach. Het blijft een top app uiteraard. Zijn er eigenlijk Untappd supporters hier? Bevalt dat?
geen idee, maar het is natuurlijk gewoon een minuscuul barretje. als je dan mikkeller laat komen, tja, dan staat de hele straat vol lijkt me.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:10 schreef MCH het volgende:
Was er nog iemand bij de Mikkeller Tap Take Over van Het Uiltje? Ze hebben dit weekend weer een speciaal 'feestje' maar de foto's van vorig weekend zagen er zo druk uit.
Eens meegekeken met een supporter maar dat zou me echt niet de moeite waard zijn. Misschien eenmalig als ik over een tijdje alles naar een excel wil exporteren om een of andere reden, meteen die badge pakken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja die update valt toch nog een beetje tegen imo. Vooral visueel maar ach. Het blijft een top app uiteraard. Zijn er eigenlijk Untappd supporters hier? Bevalt dat?
Welkom!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 02:22 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik ga hier eens aanhaken ^^,
Untappd check
Speciaal bier drinken check
Het ook daadwerkelijk lekker of er wat van vinden check
Brouwt bottelt etc check
Zonde. Zo zie je maar dat alles over datum kan gaan en té lang kan liggen. Ik heb nog wat Pannepotjes uit 2009 liggen; die gaat 2020 niet halen wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:49 schreef Seul het volgende:
Gebotteld 15/02/2012. Ik denk dat die ene dag het 'm gedaan heeft... Niet meer erg lekker...![]()
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 02:22 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik ga hier eens aanhaken ^^,
Untappd check
Speciaal bier drinken check
Het ook daadwerkelijk lekker of er wat van vinden check
Brouwt bottelt etc check
Dat ziet er erg fijn uit. Hoeveel ben je eigenlijk kwijt aan porto voor zo een ruil? Misschien toch maar eens werk van maken.quote:
Goede vraag, ik heb in mijn berging nog een gat van 60x60x90 waar ik nog een koelkast in wil zitten. Kan natuurlijk gewoon een standaard koelkast nemen, maar 2 zone's is ook wel leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:26 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de kelder.
Misschien dat ik in de tussentijd een bierkoelkast op m'n studentenkamer ga zetten. Iemand hier enige ervaring mee (merken/modellen etc.)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |