Alsof ze zelf uit een goed milieu komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Fastfood, roken. Ja komt vast een Einstein uit haar baarmoeder gekropen.
Haha wow.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:40 schreef Ingolstadt het volgende:
Die grotere kans op een miskraam lijkt me niet echt een probleem.
Probleemoplossend eerder...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:40 schreef Ingolstadt het volgende:
Die grotere kans op een miskraam lijkt me niet echt een probleem.
Jammer dat ik moeite moet doen voor een huis en zulke t in de schoot geworpen krijgen omdat ze d'r benen niet bij elkaar kan houden :-(quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu al tenenkrommend![]()
Geen voorbehoedsmiddelen want we gooien er af en toe wel een zwangerschaostest tegenaan, roken, geen baan (voor haar dan), piepkleine studio en daar moet de woningbouw maar een groter huis voor regelen.
En dan ook niveau 1. Jee...quote:
Luiers, nutrilon, en al die shit.. kan voor dit soort gezinnetjes een behoorlijk invloed hebben op het kostenplaatje.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:44 schreef Mariposas het volgende:
Sorry, maar een baby is echt niet duur. Het wordt pas duur als ze ouder zijn.
Ja te schandalig is dat verschilquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:44 schreef yosander het volgende:
1000 euro inkomen? Ik snap dat mensen een uitkering gaan trekken
Je moet er wel voor open staan!!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat toch niet werken joh, hou op schei uit man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |