abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168899477
Ik moet bij Buma altijd aan Stemra denken

http://www.bumastemra.nl/

Je weet wel die oplichters die alleen artiesten met een zeer goede jurist vergoeden.....
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:09:01 #77
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168899545
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beetje respect voor 'De Balk'.
Fade to Black
pi_168900052
'Premiersdebat', tussen zeer veel aanhalingstekens.

Schijnvertoning.
Niks.
Minder.
Dan.
Dat.
pi_168900780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:43 schreef Pedroso het volgende:
VVD zal nog wel terugkrabbelen, die doen alles om in de gunst vd kiezer te komen (op zich niet vreemd zo vlak voor de verkiezingen). Die zijn veel te bang dat het CDA kiezers van ze gaat afnemen.
Benieuwd met welke smoes Rutte zich toch het RTL debat weet in te draaien.
Dat zie ik ook nog wel gebeuren ja.
pi_168911690
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:52 schreef Unites het volgende:
Vijf politieke partijen doen mee met het aankomende RTL debat. Eerder ging het debat niet meer door, na afmeldingen van de VVD en PVV, die hadden aangegeven niet mee te willen doen aan het debat als er meer dan 4 partijen, zoals de afspraak eigenlijk is, zouden meedoen aan het debat. RTL kon door de huidige stand in de peilingen, waarbij sommige partij in erg dicht bij elkaar in de buurt komen qua aantal zetels, geen goede keuze maken. Vandaar dat de televisiezender besloot om 5, i.p.v. 4 partijen uit te nodigen.

SP en PvdA vullen de lege plekken in. Samen met D66, het CDA en GroenLinks vormen zij de 5 deelnemers voor het RTL verkiezingsdebat, dat zal worden uitgezonden op 26 februari.

Bron: later
Ik denk dat er geen hond naar zal kijken. Zo'n debat voegt anno 2017 met dezelfde loze beloften niets wezenlijks toe.
  woensdag 15 februari 2017 @ 08:36:55 #81
165633 eriksd
The grand facade...
pi_168911906
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In het CDA-partijkantoor maken ze momenteel een vreugdedansje, geloof me. Dit is de gedroomde kans voor Buma om zich te profileren.

Ik weet niet waarom, maar ik heb al een tijdje het gevoel dat het CDA gewoon een flinke comeback gaat maken op 15 maart. En het zou me zelfs niet verbazen als we binnenkort "premier Buma" zeggen.

In 2012 liet Roemer een RTL-debat schieten en begon de opmars van Samsom. Zoiets is nu ook wel denkbaar bij het CDA of D66, nu de VVD afwezig is.
Dat denk ik ook. Als Rutte wel was gegaan had hij zich goed kunnen profileren ten opzichte van iedereen incl Wilders. Zo groot is zijn voorsprong ook weer niet. Zou me niets verbazen als de VVD hierop de verkiezingen verliest.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_168912163
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:09 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Beetje respect voor 'De Balk'.
vergeleken met Mark was hij idd een topper ;)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168912257
Een deugdebat, dat wordt vast een spektakel. :O
pi_168912323
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Het zal ook vooral over Wilders gaan, daarom slim dat ie er niet bij is :)
Het toontje zal zijn "kijk mij eens nog meer tegen Wilders te zijn als mijn linkse collega's" :r :r
iets waarmee kereltje Pechtold groot geworden is.

( ik denk dat het publiek inmiddels ook wel maagkrampen gaat krijgen)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168912328
Asscher stelt voor om 100 extra windmolens per jaar te plaatsen waarna Pechtold er keihard overheen gaat met 200 extra windmolens en vervolgens deelt Klaver de genadeklap uit door 300 extra windmolens te eisen. Ik kan niet wachten. :o
pi_168912418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 08:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen hond naar zal kijken. Zo'n debat voegt anno 2017 met dezelfde loze beloften niets wezenlijks toe.
Ik hoef het in elk geval niet te zien, ze zeggen niks en ze doen nog minder!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_168912483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Nederland heeft helaas veel te weinig Gutmenschen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168912500
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:13 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het toontje zal zijn "kijk mij eens nog meer tegen Wilders te zijn als mijn linkse collega's" :r :r

Je zag gisteren bij Eenvandaag weer de voorspelbare linkse leugenmachine op gang komen waar plots de VVD ten opzichte van de PVV 'miraculeus' virtuele zeteltjes wint. Het ging uiteraard weer om een eigen peiling.

Die linkse stakkers hebben niet door dat het gros van de kiezers hier intussen doorheen prikt. Dat geen hond nog de beloften van Mark Rutte gelooft en dat Rutte zichzelf volkomen voor de gek zet. Mark Rutte is eind maart uitgespeeld en van het politieke toneel verdwenen.

Bovendien verwacht ik een hele lage opkomst wat helaas weer ten gunste kan uitvallen voor de zogenoemde kartelpartijen. Daarom is een proteststem nooit een verloren stem. Ook niet op de PVV. Meer zetels betekent meer invloed op besluiten in de Tweede Kamer. Zelfs onder een cordon sanitair. Dus stemmen! Doen! ^O^
pi_168912712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:13 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Vooral het gevaar van het populisme zal veelvuldig genoemd worden. Natuurlijk willen ze allemaal de EU hervormen en het klimaat redden. 95% van het debat kan je zelf al invullen.
pi_168913323
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Vooral het gevaar van het populisme zal veelvuldig genoemd worden. Natuurlijk willen ze allemaal de EU hervormen en het klimaat redden. 95% van het debat kan je zelf al invullen.
Dat is natuurlijk per definitie bij elk willekeurig debat het geval, voor wie politiek volgt en de programma's kent. Enige waar ik tijdens debatten op let is wie er verrassend goed/slecht uitkomt, omdat dat de peilingen beïnvloedt.
pi_168913811
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk per definitie bij elk willekeurig debat het geval, voor wie politiek volgt en de programma's kent. Enige waar ik tijdens debatten op let is wie er verrassend goed/slecht uitkomt, omdat dat de peilingen beïnvloedt.
Het enige interessante is hoe Roemer het gaat doen. Hij zal nu echt moeten gaan scoren. Erop of eronder. Pechtold, Klaver en Asscher zijn poeslief voor elkaar, strijden op de vierkante millimeter voor dezelfde kiezer. Buma is altijd Buma, niet geweldig, niet slecht, weet zich altijd goed te verdedigen, daar valt niks te halen. Roemer gaat een hoofdrol spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')