Iets dat geen iphone isquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waterdicht alles
Wat wil je nog meer?
Ik ben racistisch omdat ik geen zwarten wil kopen?quote:
HO HO dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben racistisch omdat ik geen zwarten wil kopen?
Lijkt me juist het tegenovergestelde van racisme
en Haxball voor pedo'squote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:48 schreef GGMM het volgende:
iPhone is voor Marokkanen.
Net als PSV en Real Madrid
wie de fuck ben jijquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneplus 3T al overwogen? Dash-charging
Misschien moet je eens wat vaker buiten de SC komen. Waarom zou je binnen VBL alleen maar in de SC posten?quote:
Ik heb de OPT, wacht nog ff tot die dood is en koop dan de volgende Oneplus hype-phone.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneplus 3T al overwogen? Dash-charging
Omdat er mensen zoals jij in de andere topics zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker buiten de SC komen. Waarom zou je binnen VBL alleen maar in de SC posten?
Ik heb die, jetblackquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waterdicht alles
Wat wil je nog meer?
Zo, die zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat er mensen zoals jij in de andere topics zitten
Mensen die in Bennekel wonen hebben geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
En nu kom ik in je heilige SC. Het zit je allemaal niet mee he.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
50% abo korting bij vodafone nuquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:52 schreef Saind het volgende:
Ik heb helemaal geen geld om een telefoon te kopen
Moet het met een abo doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |