Dan gewoon stoppen. Gaat toch niks worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:21 schreef Saind het volgende:
Pfff ik moet iets typen en ik zit echt al een uur of twee te eikelen op internet omdat ik geen inspiratie heb
kutleven
Je bent wel erg in de homo sfeer vandaag Don.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Typische homo weer om meteen van alles in reten te willen stoppen. Homo.
mcd zal ook wel druk zijn, hebben toch altijd zon valentijn menu?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee
Gewoon magnetronstamppot geven en daarna in d'r reet neuken
Valentijn
Sowieso ben ik benieuwd of je nog een tafel krijgt ergens, afgezien van de mcdonalds
Ik pak morgenavond wel een wedstrijdje mee. Bayern-Arsenalquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niks mis mee, ik ga dat wel kijken na CL
McD wordt alleen gebruikt om mensen te dumpen toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mcd zal ook wel druk zijn, hebben toch altijd zon valentijn menu?
Nee, totaal niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik verveel me. (Mocht het nog niet opgevallen zijn)
Moet het zo wel opsturen naar docentquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gewoon stoppen. Gaat toch niks worden.
Geen idee, als ik mensen wil dumpen breng ik ze altijd naar zee.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
McD wordt alleen gebruikt om mensen te dumpen toch?
Hoelang heb je nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet het zo wel opsturen naar docent
Ik ga dan Real - Napoli kijken, die wedstrijd zie je niet elk jaar tenminstequote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pak morgenavond wel een wedstrijdje mee. Bayern-Arsenal
Ik doe het meestal via smsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee, als ik mensen wil dumpen breng ik ze altijd naar zee.
Dexter stylequote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is goed Joran.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn lens zat niet geheel goed en ik las sims. Ik had even een wtf momentje.quote:
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan Real - Napoli kijken, die wedstrijd zie je niet elk jaar tenminste
Beter dan de Hannibal style.quote:
hehe.quote:
sms is ook oudquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn lens zat niet geheel goed en ik las sims. Ik had even een wtf momentje.
ja, mee eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan de Hannibal style.
[..]
hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |