De onschuldigheid. Wat heeft Ron zijn vrouw gegeven voor valentijns? Dan schrijf ik dat weer in het Rons Liefdeshulpboek.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom denkt hij dat dit een rare vraag is voor jou?
Een kus.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De onschuldigheid. Wat heeft Ron zijn vrouw gegeven voor valentijns? Dan schrijf ik dat weer in het Rons Liefdeshulpboek.
Ik schrijf het erbij.quote:
Ik ben niet thuis he, pas donderdag weer. Tegen die tijd is ze heel dat valentijnsgeneuzel alweer vergeten.quote:
In de situatie dat je wel thuis had geweest, had je dan iets gegeven of doe je er sowieso niet aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis he, pas donderdag weer. Tegen die tijd is ze heel dat valentijnsgeneuzel alweer vergeten.
Dan is het toch juist lief om wel met iets moois aan te komen zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis he, pas donderdag weer. Tegen die tijd is ze heel dat valentijnsgeneuzel alweer vergeten.
Het heeft meer effect als je iets doet, als ze het niet verwacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In de situatie dat je wel thuis had geweest, had je dan iets gegeven of doe je er sowieso niet aan?
Je bent nooit iets vergeten, je hebt iets speciaals gepland.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het heeft meer effect als je iets doet, als ze het niet verwacht.
- Utrechtse serieverkrachter
The force is strong in this one...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent nooit iets vergeten, je hebt iets speciaals gepland.
Goeie vraag, opa.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mixen we steeds meer Engels met Nederlands in de spreektaal?
En dan gebruik je zelf het woord mixen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat je dan cool bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Beticht je Stijn nou van hypocrisie?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan gebruik je zelf het woord mixen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beticht je Stijn nou van hypocrisie?
Nee ik zou niet durven, maar wel van een barbarisme.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beticht je Stijn nou van hypocrisie?
Men mag het tweede paspoort raden.quote:Twee loverboys uit Zeist en De Bilt, beiden twintig jaar, moeten de cel in omdat ze twee meisjes van vijftien en zeventien jaar voor zich hebben laten werken als prostituee.
Pics van die meisjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Men mag het tweede paspoort raden.
Fouad B. en Youssef A. Ik gok op Liechtenstein.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Men mag het tweede paspoort raden.
Nee. De orde maakt zich ook in die zin geen zorgen, ze constateren alleen maar.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn advocaten nou ook al van de wegkijkretoriek met hun rechtsstaatgezwam?
Wel vermoeiend dat de partijen die niet in dat foute straatje vallen het gebruiken om lekker erop los te hakken. Politiek kan juist dingen aanpassen. Meest ergerniswekkende is nog dat laffe Jihadi-beleid.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee. De orde maakt zich ook in die zin geen zorgen, ze constateren alleen maar.
Ja najah ik ken de programma's van de rest ook niet. Kan ook zijn dat de programma's van de overige partijen gewoon niet inhoudelijk of specifiek genoeg zijn. Denk zelfs dat het programma van 50 plus ook niet echt in overeenstemming is met de sociale/klassieke grondrechten. Orde kan zich trouwens beter druk maken met het opsporen van matige advocaten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel vermoeiend dat de partijen die niet in dat foute straatje vallen het gebruiken om lekker erop los te hakken. Politiek kan juist dingen aanpassen. Meest ergerniswekkende is nog dat laffe Jihadi-beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |