Gegoogeldquote:Op maandag 13 februari 2017 23:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
He? een zak in de poes? Plompzakken?
Toch wel een van de relaxtere politici.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze had ik nog voor je trouwens
http://i.imgur.com/0BISZ5c.png
Al wat tips gehad? Er schijnen wat zalfjes op de markt te zijn. Heb ik wel eens gemerkt op dubieuze sites.quote:
Gewoon een pompje.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Al wat tips gehad? Er schijnen wat zalfjes op de markt te zijn. Heb ik wel eens gemerkt op dubieuze sites.
Whehe, ik lees trouwens nu pas die reacties op de screenshot. Mario snapt het.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch wel een van de relaxtere politici.
Qua huidziektes stond ik in de top 1 of 2 van de stad (lees : Gemeente Eindhoven) . Genetisch/DNA bepaald Absoluut - Defect - Reject.(ook dat kan nog). Kinderwens 0. Zie je het nu van buitenaf (met kleding aan)... Met enige moeite. Ben een hurk tegen het ziekenhuis na tig onderzoeken.... (absoluut, na 16 mnd). Maar ze loggen alles wat ik zeg. Dat is wel weer leuk.Heb 33 jr experimentele ervaring.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid. Je bent echt erg ziek of...?
tOEsTAndj3!!!!!11!!1!!11!quote:Op maandag 13 februari 2017 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Er bestaat wel meer opeens niet meer vanavond.
Ik had gehoopt op mijn klompvoet; gecheckt, maar blijkt toch nog te bestaan.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Er bestaat wel meer opeens niet meer vanavond.
Psoriasis?quote:Op maandag 13 februari 2017 23:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua huidziektes stond ik in de top 1 of 2 van de stad (lees : Gemeente Eindhoven) . Genetisch/DNA bepaald Absoluut - Defect - Reject.(ook dat kan nog). Kinderwens 0. Zie je het nu van buitenaf (met kleding aan)... Met enige moeite. Ben een hurk tegen het ziekenhuis na tig onderzoeken.... (absoluut, na 16 mnd). Maar ze loggen alles wat ik zeg. Dat is wel weer leuk.Heb 33 jr experimentele ervaring.
Ging jij nu zoenen met dr vriendin of zij?quote:Op maandag 13 februari 2017 23:13 schreef KetchupFTW het volgende:
Hebben jullie wel eens dat een meisje je een uur zit op te geilen, om vervolgens te gaan zoenen met een vriendin van haar als je der vraagt om mee te komen?
Vrouwen
Sterktequote:Op maandag 13 februari 2017 23:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua huidziektes stond ik in de top 1 of 2 van de stad (lees : Gemeente Eindhoven) . Genetisch/DNA bepaald Absoluut - Defect - Reject.(ook dat kan nog). Kinderwens 0. Zie je het nu van buitenaf (met kleding aan)... Met enige moeite. Ben een hurk tegen het ziekenhuis na tig onderzoeken.... (absoluut, na 16 mnd). Maar ze loggen alles wat ik zeg. Dat is wel weer leuk.Heb 33 jr experimentele ervaring.
Haal de tattoo met de tekst "wanhopig" van je voorhoofd. Oprecht advies.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:13 schreef KetchupFTW het volgende:
Hebben jullie wel eens dat een meisje je een uur zit op te geilen, om vervolgens te gaan zoenen met een vriendin van haar als je der vraagt om mee te komen?
Nope, mannen zijn eerlijk en ondubbelzinnig.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:13 schreef KetchupFTW het volgende:
Vrouwen
Wat denk je zelf beste kerel?quote:Op maandag 13 februari 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ging jij nu zoenen met dr vriendin of zij?
Wat?quote:Op maandag 13 februari 2017 23:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Haal de tattoo met de tekst "wanhopig" van je voorhoofd. Oprecht advies.
Nee, dat is mij nog nooit overkomen. Klinkt nogal gênant ook.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:13 schreef KetchupFTW het volgende:
Vrouwen
Misschien zijn traps toch de oplossing.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nope, mannen zijn eerlijk en ondubbelzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |