quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Eens met de dames miez. Ga jezelf niet onnodig kwellen als de oplossing binnen handbereik issucces, jullie kunnen dit!!
Hier gaat het al wat beter. Er kwam net ineens een flinke melkstroom op rechts. Meneer was aardig onder de indruk en ligt nu al drie kwartier in melkcoma op mijn borstoh wat heerlijk weer dit
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Eens met de dames miez. Ga jezelf niet onnodig kwellen als de oplossing binnen handbereik issucces, jullie kunnen dit!!
Hier gaat het al wat beter. Er kwam net ineens een flinke melkstroom op rechts. Meneer was aardig onder de indruk en ligt nu al drie kwartier in melkcoma op mijn borstoh wat heerlijk weer dit
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben jaloers![]()
aan de andere kant ..WHO-Norm : we have made it
![]()
En terecht!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 07:14 schreef Selvaria het volgende:
En nu ben ik toch wel heel trots op mezelf, ook omdat ik dat incidentele flesje prima vind.
alles zit erin en erop helaaszuigt hij echt niet hij probeert het wel maar er zit echt 0.0 kracht achter.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Zitten je ventielen en membranen er wel allemaal in en zijn die intact?
Ik vraag me precies hetzelfde af, maar dan +slooppeuter in huisquote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:45 schreef tombolafan het volgende:
Deed je medela het eerder wel goed? En hoe lang is hij al gebruikt?
Bevalt de Avent wel?
Wanneer/hoe begonnen jullie met kolven om een voorraad aan te leggen/te oefenen met de fles? Ik weet dat het aangeraden wordt om 's ochtends te kolven maar dat wordt nog een uitdaging met oudste dochter die op tijd op school moet zijn
oh dat is nog erger iddquote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:57 schreef marel88 het volgende:
[..]
Ik vraag me precies hetzelfde af, maar dan +slooppeuter in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem heel bewust aangelegd op het tijdstip dat hij werd geboren. (13:52) en m'n dochter een foto laten maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik heb van de week gewoon in de avond even de handkolf gepakt toen baby bij m'n man lag. Voorraadje opbouwen hoeft toch niet met sloten tegelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dat is nog erger idd![]()
Ik zit nu nog te denken aan de eerste voeding in de ochtend (meestal tussen 6 en 7 ergens) de ene borst geven en tegelijk de andere met een handkolf kolven. Ofzo
nee het hoeft niet in liters idd, ik ben alleen bang voor overproductie als ik gewoon ergens tussen voedingen in ga kolven... Maar ik kan het altijd even proberen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik heb van de week gewoon in de avond even de handkolf gepakt toen baby bij m'n man lag. Voorraadje opbouwen hoeft toch niet met sloten tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |