Nee dat is wel zo, maar als de Utrecht goal gevallen was had ik het nog moeten zien want er zat weinig idee en overtuiging in.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar 9 punten tegen de nummers 4T/M6 is niet slecht.
Net toen je dacht dat doublepain vandaag niet verder kon zinken kom jij hiermeequote:Op maandag 13 februari 2017 12:04 schreef Lange_Lans het volgende:
'FC Utrecht bestolen tegen PSV'
DP heeft een reactie op de FP geplaatst.
Lol.
Er is geen redden meer aan.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit een post van een vriend zou zijn, zou ik dit serieus nemen. Aangezien het van een verstokte TR-plaatser komt, neem ik deze post niet zo serieus
Hij maakte net ook al een pijnlijke taalfout.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel mijn forumvriend.
Ik heb er een beetje spijt van.
Ben jij een vriend van Doublepain?quote:Op maandag 13 februari 2017 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte net ook al een pijnlijke taalfout.
Misschien moet je je vriendschap met Doublepain heroverwegen?
Benieuwd naar het antwoord op deze vraagquote:Op maandag 13 februari 2017 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij een vriend van Doublepain?
Ik wacht in spanning af. Eerst even de trein opzoeken.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd naar het antwoord op deze vraag
Of zoals DP zegt:quote:Op maandag 13 februari 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd naar het antwoord op deze vraag
quote:Op maandag 13 februari 2017 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het nogal van belang dat ie zal worden bevraagd
Poeh.. lastig, lastig..quote:Op maandag 13 februari 2017 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowww..quote:
Moet ik nou in hetzelfde lijstje als zo'n groentje. Die scrummie komt net om de hoek kijken manquote:Op maandag 13 februari 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso de frontmannen van de VBL-SC. DP/Scrummie/Onlo/JC/Saind.
De mannen die vooraan staan.
Vooraan om een facial te ontvangen tijdens de jaarlijkse FOK!-gaymeet, ja..quote:Op maandag 13 februari 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Het gros zijn niet eens mannen van het eerste uurquote:Op maandag 13 februari 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
2002 makker.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ik nou in hetzelfde lijstje als zo'n groentje. Die scrummie komt net om de hoek kijken man
Ik weet niet naar wat voor meets jij gaat....quote:Op maandag 13 februari 2017 12:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vooraan om een facial te ontvangen tijdens de jaarlijkse FOK!-gaymeet, ja..
Het gaat om de daden kwast. Staan altijd vooraan, bij iedere rel. Je faalt zelf.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gros zijn niet eens mannen van het eerste uurWat faal je hier weer hard.
Matige comeback.. Had beter van jou verwacht, gappiequote:Op maandag 13 februari 2017 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor meets jij gaat....
Ik voel mij toch wel vereerd daar in te mogen staan. Bedankt onlo.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie post ook in BNW, dat is net zoiets als lid zijn van de plaatselijke sjoelvereniging maar daarbuiten de stoere boy uithangenquote:Op maandag 13 februari 2017 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat om de daden kwast. Staan altijd vooraan, bij iedere rel. Je faalt zelf.
Wel een tikje gênant om je zelf in zo'n rijtje te zetten.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |