Ik zag het eerste halfuurtje ofzo, maar was weinig bijzonders.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Is Gijpie bij die druktemaker de moeite waard om terug te kijken?
quote:Je vertelt dit allemaal lachend, maar heb je weleens gedacht: dit gaat veel te ver?
Ik heb lange tijd een stalker gehad. Via verschillende prepaid-telefoons stuurde hij berichtjes en hij was vaak in stadions aanwezig om foto’s te maken, terwijl ik aan het werk was. Ik heb er echt mee gezeten, want op een gegeven moment werd ik achtervolgd toen ik vanaf het stadion terug naar mijn huis in Breda reed. Soms stond hij drie keer per dag in mijn straat. Dat was heel freaky. Op een dag wilde ik hem in de auto afschudden en toen kreeg ik bijna een ongeluk. Het was geen fijne periode, waarin ik best af en toe wakker heb gelegen.
Hoe lang heb je last van hem gehad?
Vier jaar en het is nog niet helemaal voorbij. Ik krijg af en toe nog een berichtje met een kwetsende tekst. Ik hoop dat je dit en dat krijgt, kijk maar goed achterom op straat, dat soort dingen. Inmiddels ben ik totaal niet meer bang en lig ik er niet meer wakker van.
quote:Ik krijg soms ook te horen dat ik een paardenkop heb, dat is minder prettig.
Stop hier eens mee.quote:
Gatverdamme wat wil ik haar toch helemaal kapot neuken ik zie het al voor me ik in zo'n cafe ben normaal gesproken geen cafe mens maar goed zo op zijn tijd moet het kunnen zijn en ik zie haar daar zo zitten op een krukje met haar onaantrekkelijke vriendin en ze heeft haar benen gekruist en met de duim en wijsvinger speelt ze met haar haar en ik kan aan haar zien dat ze zich onwijs verveelt maar dan slaat het noodlot toe en haar vriendin moet weg omdat haar vriend haar net een berichtje heeft gestuurd met als onderwerp "ik zit in het ziekenhuis auw kom je" en aangezien deze vriendin een of andere mentale stoornis heeft waardoor ze zich niet durft uit te wijden over haar prive leven vertelt ze helene dat ze gewoon even naar huis moet om wat voor haar mama te doen en helene verveelt zich natuurlijk dood en zegt ok ik heb thuis niks te doen ik zal mijn zaterdagavond wel hier doorbrengen dat is in ieder geval beter dan thuis seizoen twee van friends afkijken en ik zie dat allemaal gebeuren van een afstand ik schat dat de afstand tussen ons tweetjes een meter of zeven is dat extrapoleer ik door de stelling van pythagoras en het getal pi toe te passen maar enfin ik dwaal af dus daar zit ze super verveeld uiteraard en ik zie 40 jarige vent die haar een drankje wil aanbieden en met haar wil aanklampen maar aan haar lichaamstaal kan ik zien dat ze totaal niet in hem is geinteresseerd dus ik denk dan hey jij hebt wat anders nodig ik loop naar haar toe maar onderweg struikel ik en ik hoor mijn maten natuurlijk keihard lachen en ik doe dat ook en zij ook maar op een vriendelijke manier en ze helpt me overeind tenminste dat probeert ze maar ik sta al op voordat ze me wil helpen en dat leidt er dus uiteindelijk toe dat de hoofden tegen elkaar botsen en daarna kijken we elkaar even aan springen de vonken er vanaf en dan vraag ik hey ben jij een archeoloog huh nee wat bedoel je zegt ze dan lachend want ze is natuurlijk enchanted door mijn prachtige uiterlijk en ontzettend dikke bobbel in mijn broek jaja hij is even lang als de arm van een baby en zo dik als een gevulde paprika mocht je dat willen weten nou zeg ik dan ik heb namelijk een grote bot die je zou kunnen onderzoeken hehe ze moet lachen maar is uiteraard wel benieuwd en zo ontzettend geil want ze heeft al jarenlang geen lul in die vochtige warme tunnel van plezier gehad dus dan neem ik haar mee naar huis maar dan blijkt mijn moeder nog steeds thuis te zijn tja dat gaat dus niet door en zo eindigt ze de avond toch met seizoen twee van friends je weet wel die ene aflevering waar doctor ramoray komt te overlijdenquote:
wtfquote:Op maandag 13 februari 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gatverdamme wat wil ik haar toch helemaal kapot neuken ik zie het al voor me ik in zo'n cafe ben normaal gesproken geen cafe mens maar goed zo op zijn tijd moet het kunnen zijn en ik zie haar daar zo zitten op een krukje met haar onaantrekkelijke vriendin en ze heeft haar benen gekruist en met de duim en wijsvinger speelt ze met haar haar en ik kan aan haar zien dat ze zich onwijs verveelt maar dan slaat het noodlot toe en haar vriendin moet weg omdat haar vriend haar net een berichtje heeft gestuurd met als onderwerp "ik zit in het ziekenhuis auw kom je" en aangezien deze vriendin een of andere mentale stoornis heeft waardoor ze zich niet durft uit te wijden over haar prive leven vertelt ze helene dat ze gewoon even naar huis moet om wat voor haar mama te doen en helene verveelt zich natuurlijk dood en zegt ok ik heb thuis niks te doen ik zal mijn zaterdagavond wel hier doorbrengen dat is in ieder geval beter dan thuis seizoen twee van friends afkijken en ik zie dat allemaal gebeuren van een afstand ik schat dat de afstand tussen ons tweetjes een meter of zeven is dat extrapoleer ik door de stelling van pythagoras en het getal pi toe te passen maar enfin ik dwaal af dus daar zit ze super verveeld uiteraard en ik zie 40 jarige vent die haar een drankje wil aanbieden en met haar wil aanklampen maar aan haar lichaamstaal kan ik zien dat ze totaal niet in hem is geinteresseerd dus ik denk dan hey jij hebt wat anders nodig ik loop naar haar toe maar onderweg struikel ik en ik hoor mijn maten natuurlijk keihard lachen en ik doe dat ook en zij ook maar op een vriendelijke manier en ze helpt me overeind tenminste dat probeert ze maar ik sta al op voordat ze me wil helpen en dat leidt er dus uiteindelijk toe dat de hoofden tegen elkaar botsen en daarna kijken we elkaar even aan springen de vonken er vanaf en dan vraag ik hey ben jij een archeoloog huh nee wat bedoel je zegt ze dan lachend want ze is natuurlijk enchanted door mijn prachtige uiterlijk en ontzettend dikke bobbel in mijn broek jaja hij is even lang als de arm van een baby en zo dik als een gevulde paprika mocht je dat willen weten nou zeg ik dan ik heb namelijk een grote bot die je zou kunnen onderzoeken hehe ze moet lachen maar is uiteraard wel benieuwd en zo ontzettend geil want ze heeft al jarenlang geen lul in die vochtige warme tunnel van plezier gehad dus dan neem ik haar mee naar huis maar dan blijkt mijn moeder nog steeds thuis te zijn tja dat gaat dus niet door en zo eindigt ze de avond toch met seizoen twee van friends je weet wel die ene aflevering waar doctor ramoray komt te overlijden
quote:Op maandag 13 februari 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gatverdamme wat wil ik haar toch helemaal kapot neuken ik zie het al voor me ik in zo'n cafe ben normaal gesproken geen cafe mens maar goed zo op zijn tijd moet het kunnen zijn en ik zie haar daar zo zitten op een krukje met haar onaantrekkelijke vriendin en ze heeft haar benen gekruist en met de duim en wijsvinger speelt ze met haar haar en ik kan aan haar zien dat ze zich onwijs verveelt maar dan slaat het noodlot toe en haar vriendin moet weg omdat haar vriend haar net een berichtje heeft gestuurd met als onderwerp "ik zit in het ziekenhuis auw kom je" en aangezien deze vriendin een of andere mentale stoornis heeft waardoor ze zich niet durft uit te wijden over haar prive leven vertelt ze helene dat ze gewoon even naar huis moet om wat voor haar mama te doen en helene verveelt zich natuurlijk dood en zegt ok ik heb thuis niks te doen ik zal mijn zaterdagavond wel hier doorbrengen dat is in ieder geval beter dan thuis seizoen twee van friends afkijken en ik zie dat allemaal gebeuren van een afstand ik schat dat de afstand tussen ons tweetjes een meter of zeven is dat extrapoleer ik door de stelling van pythagoras en het getal pi toe te passen maar enfin ik dwaal af dus daar zit ze super verveeld uiteraard en ik zie 40 jarige vent die haar een drankje wil aanbieden en met haar wil aanklampen maar aan haar lichaamstaal kan ik zien dat ze totaal niet in hem is geinteresseerd dus ik denk dan hey jij hebt wat anders nodig ik loop naar haar toe maar onderweg struikel ik en ik hoor mijn maten natuurlijk keihard lachen en ik doe dat ook en zij ook maar op een vriendelijke manier en ze helpt me overeind tenminste dat probeert ze maar ik sta al op voordat ze me wil helpen en dat leidt er dus uiteindelijk toe dat de hoofden tegen elkaar botsen en daarna kijken we elkaar even aan springen de vonken er vanaf en dan vraag ik hey ben jij een archeoloog huh nee wat bedoel je zegt ze dan lachend want ze is natuurlijk enchanted door mijn prachtige uiterlijk en ontzettend dikke bobbel in mijn broek jaja hij is even lang als de arm van een baby en zo dik als een gevulde paprika mocht je dat willen weten nou zeg ik dan ik heb namelijk een grote bot die je zou kunnen onderzoeken hehe ze moet lachen maar is uiteraard wel benieuwd en zo ontzettend geil want ze heeft al jarenlang geen lul in die vochtige warme tunnel van plezier gehad dus dan neem ik haar mee naar huis maar dan blijkt mijn moeder nog steeds thuis te zijn tja dat gaat dus niet door en zo eindigt ze de avond toch met seizoen twee van friends je weet wel die ene aflevering waar doctor ramoray komt te overlijden
HarryGod.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
HARRY MENS HEEFT VIDEOBOODSCHAP VOOR RENÉ
Harry Mens is vaak een geliefd onderwerp van René, die zondag bij Carlo's TV Café zat. Ook de dochter van Harry kwam deze week te sprake. Dus werd het voor de presentator tijd om iets tegen René te zeggen.
http://www.voetbalinside.(...)eoboodschap_voor_ren
Filmpje in de link![]()
KeesGodtwitter:KeesJansmaNL twitterde op maandag 13-02-2017 om 10:20:2322.00 uur #foxsports #kennethperez10 en ik ontvangen bij #Natafelen Leo Driessen en Valentijn Driessen (geen familie) en Sjoerd Mossou reageer retweet
Sjoerdgod met die scheve bek van hemquote:Op maandag 13 februari 2017 17:28 schreef Zipportal het volgende:
KeesGodtwitter:KeesJansmaNL twitterde op maandag 13-02-2017 om 10:20:2322.00 uur #foxsports #kennethperez10 en ik ontvangen bij #Natafelen Leo Driessen en Valentijn Driessen (geen familie) en Sjoerd Mossou reageer retweet
Boskamp is genot joh.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Vanavond Veltman en Tommie afmaken. Genot. Alleen kut dat die dikke er zit i.p.v. hansie
quote:Op maandag 13 februari 2017 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Kreeg je daar een snorkel bij cadeau?![]()
Nee joh, gijp zat vrij relax in de show, deed lekker mee, stelde vragen, las de autocue op.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zag het eerste halfuurtje ofzo, maar was weinig bijzonders.
Gijp oogde ongemakkelijk.
Sla haar op d'r bek.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme, mijn wijf zit te bellen met haar moeder. Ik versta geen fuck van wat ze zeggen bij VI.
Niet haar de gang op trappen, godver man.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme, mijn wijf zit te bellen met haar moeder. Ik versta geen fuck van wat ze zeggen bij VI.
Nee, ik ben al geweest. Mijn darmen zijn leeg.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem de tv mee naar het toilet. Je moet toch zo weer
Poep jij ook soms in bed?quote:Op maandag 13 februari 2017 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik ben al geweest. Mijn darmen zijn leeg.
Okquote:Op maandag 13 februari 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, wel in je moeder haar bek.
Eens, zo kan ik ook een bal aannemenquote:
HOK HOK HOKquote:Op maandag 13 februari 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Onlogisch en ik vinden dit erg fijn.
H - O - K
Plas in haar kont.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2017 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij neemt hij hem niet eens perfect aan, maargoed.
madquote:Op maandag 13 februari 2017 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb Ronaldinho dit elke wedstrijd zien doen.
Is de kleedkamer van Lucky Ajax. Hij was net klaar met de tweede wedstrijd van die dag.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom hebben ze Sjaak in z'n badkamer geinterviewd?
En die kreeg geen 3 meter van die back.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb Ronaldinho dit elke wedstrijd zien doen.
Sjaak in een tuinstoel die te krap voor hem wasquote:Op maandag 13 februari 2017 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom hebben ze Sjaak in z'n badkamer geinterviewd?
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En die kreeg geen 3 meter van die back.
Sjaak is niet voor de Graafschap.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjaak in een tuinstoel die te krap voor hem was
Sjaak heeft een vloek over ze uitgesprokenquote:Op maandag 13 februari 2017 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sjaak is niet voor de Graafschap.
Ik ben een jeugdige kijkerquote:Op maandag 13 februari 2017 20:42 schreef Mani89 het volgende:
De jeugdige kijkers zijn al 10 minuten geleden weggezapt.
Als je het ze nu ook al kwalijk neemt dat ze historisch besef hebben kun je daar net zo goed kleuters neerzetten.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:42 schreef Mani89 het volgende:
De jeugdige kijkers zijn al 10 minuten geleden weggezapt.
OH SHITquote:Op maandag 13 februari 2017 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van. Je was toen nog niet eens geboren.
Op dit antwoord hoopte ik.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van. Je was toen nog niet eens geboren.
Wat weet jij daar nou weer van. Je was toen nog niet eens geboren.quote:
Dus dit. Alleen flapdrollen beweren anders.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:43 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Eens, mensen die oneens zeggen hebben een mentale beperking.
Uitgeluld.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM heeft kortsluiting in zijn hoofd geloof ik.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
Yep. Nogal.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
Het begint een wat pijnlijke exercitie te worden.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Je zou denken dat GGMM sterker uit de ochtend gekomen zou zijn. Maar niets is minder waar.
Bedankt Hans, haal even appelsap voor me.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
Moulijn >> Keizer
"ja, logisch!"
Keizer >> Moulijn
"Jij was niet geboren dus dat weet je niet".
Feyenoorders, ze blijven grappig.Zelfs nu ze bovenaan staan heerst er een minderwaardigheidscomplex.
Ahaquote:Op maandag 13 februari 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
Moulijn >> Keizer
"ja, logisch!"
Keizer >> Moulijn
"Jij was niet geboren dus dat weet je niet".
Feyenoorders, ze blijven grappig.Zelfs nu ze bovenaan staan heerst er een minderwaardigheidscomplex.
Oei, sterke comeback.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:47 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Bedankt Hans, haal even appelsap voor me.
Okquote:Op maandag 13 februari 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, sterke comeback.
Ik word hier flink te grazen genomen
GGMM achter zijn pcquote:Op maandag 13 februari 2017 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM slaat als een klein kind om zich heen met z'n ogen dicht, in de hoop dat hij op puur geluk iemand raakt.
Nog even en hij plakt kauwgom in iemand z'n haar.
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2017 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welkom vriendelijke vriend.
quote:Op maandag 13 februari 2017 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte me al ongerust. Fijn dat je er bent.
Sow, nu kan mijn avond niet meer stukquote:
Een titelquote:
Laten we het hopen, voor Haags.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:58 schreef GGMM het volgende:
Als ik Groenendijk zo zie dan heb ik er alle vertrouwen in dat ADO het overleeft.
Het is natuurlijk ook een jodenstreek ook hé.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
Nu gaan Caland en ik er eens even goed voor zitten.
Ja, eens. Van mij hadden ze hem kapot mogen schoppen, daar niet van.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een jodenstreek ook hé.
Dat zal 't 'm wel afleren.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Van mij hadden ze hem kapot mogen schoppen, daar niet van.
Ja toch of niet danquote:Op maandag 13 februari 2017 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal 't 'm wel afleren.
Ik zie dat jouw sportiviteit niet exclusief bij haxball is.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Van mij hadden ze hem kapot mogen schoppen, daar niet van.
Ben je ook wel eens vierde man?quote:Op maandag 13 februari 2017 21:03 schreef franklop het volgende:
Soms schaam ik mij als grensrechter zijnde als je dit soort dingen ziet
Nee joh. Dan kom je nergens meer binnenquote:Op maandag 13 februari 2017 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens vierde man?
Dan moet je ook geen sportschoenen dragen.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee joh. Dan kom je nergens meer binnen
Is dat moeilijker dan de XL-game leiden?quote:Op maandag 13 februari 2017 21:03 schreef franklop het volgende:
Soms schaam ik mij als grensrechter zijnde als je dit soort dingen ziet
Ook daar ben ik de derde man met alleen maar de PM's sturenquote:Op maandag 13 februari 2017 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat moeilijker dan de XL-game leiden?
Pijnlijk hoe je mijn post negeertquote:Op maandag 13 februari 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
oei
vergeten op te zetten
en halverwege invallen is kut
ik hoor graag om 22:00 jullie reviews
Pleun van The Voice heb ik inmiddels via mijn journalistieke contacten begrepenquote:Op maandag 13 februari 2017 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Hoe heet die Pleun? Dan google ik haar ook voor jullie
Bierboomsquote:Op maandag 13 februari 2017 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Hoe heet die Pleun? Dan google ik haar ook voor jullie
quote:Op maandag 13 februari 2017 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pleun van The Voice heb ik inmiddels via mijn journalistieke contacten begrepen
Heb je je onderschrift gekozen op aanraden van Ties02?quote:Op maandag 13 februari 2017 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Een nieuw programma voor de jeugdige kijkers.
beetje de Jeroen Verhoeven van the Voicequote:Op maandag 13 februari 2017 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft al haar concurrenten opgegeten.
welkequote:Op maandag 13 februari 2017 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe je mijn post negeert
Vrijdags is juist minder.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en die zijn zeldzaam op de maandagen.
Nee dit gedicht heb ik helemaal zelf verzonnen.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je je onderschrift gekozen op aanraden van Ties02?
TheSmithsN1Fan en ik twijfelen daar aan.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit gedicht heb ik helemaal zelf verzonnen.
scherpquote:
Jan Smit?quote:Op maandag 13 februari 2017 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan is er op gaan zitten.
quote:Op maandag 13 februari 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
ADO is het lachertje van de eredivisie. Ze moeten degraderen.
#NOOITMEERDENHAAG
Haags is een vriend van me. Jammer om te zien dat jij een wig probeert te creëren. Dit had ik niet gezocht achter jou.quote:
Doe eens normaal, mafkikker. Incasseren en uitdelen, zo rollen wij in VBL. Onlo en ik zijn matties.quote:
Zeg het 'm Haags. Laag bij de grond hoor die Coco. Duidelijk geen SC'erquote:Op maandag 13 februari 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens normaal, mafkikker. Incasseren en uitdelen, zo rollen wij in VBL. Onlo en ik zijn matties.
quote:Op maandag 13 februari 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags is een vriend van me. Jammer om te zien dat jij een wig probeert te creëren. Dit had ik niet gezocht achter jou.
Zo daar word ik even op mijn plaats gezet.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens normaal, mafkikker. Incasseren en uitdelen, zo rollen wij in VBL. Onlo en ik zijn matties.
watte?quote:Op maandag 13 februari 2017 21:32 schreef Evertjan het volgende:
de moeder van Tom Cruise is overleden
quote:Op maandag 13 februari 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Breuer had Veltman de 2e ring in moeten trappen
Deze man weet.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Breuer had Veltman de 2e ring in moeten trappen
Deze manquote:
quote:Op maandag 13 februari 2017 21:32 schreef Evertjan het volgende:
de moeder van Tom Cruise is overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |