My lips are sealt.quote:
Of een tongquote:Op maandag 13 februari 2017 08:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij je moeder hielp een beetje glijmiddel.
Zo flauw dit.quote:Op maandag 13 februari 2017 08:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zei je moeder ook toen ze weer tegen het porem van onlogisch aan zat te kijken.
quote:Op maandag 13 februari 2017 08:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij je moeder hielp een beetje glijmiddel.
Dit soort steken zijn te walgelijk voor woorden, inderdaad. En het meest trieste is nog dat Typisch er heel erg trots op isquote:
permban hemquote:Op maandag 13 februari 2017 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort steken zijn te walgelijk voor woorden, inderdaad. En het meest trieste is nog dat Typisch er heel erg trots op is.
ZOALS OPPERquote:Op maandag 13 februari 2017 08:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das geen NSB, anders deed ik het via DM
Past goed bij mij dusquote:Op maandag 13 februari 2017 09:01 schreef Caland het volgende:
Jezelf quoten is ongeveer hetzelfde als je eigen status liken op feesboek, bijzonder kansloos.
Alsof je het over het seksleven van GGMM hebt.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:03 schreef napoleonfour het volgende:
Ah weer een humanitaire crisis in Oost-Afrika. Dat is gelukkig maar eens in het jaar.
quote:Op maandag 13 februari 2017 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof je het over het seksleven van GGMM hebt.
Ik moest lachen om een post van befbekje.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2017 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest lachen om een post van befbekje.
Het is echt maandag.
en de regering van Curacao is gevallenquote:Op maandag 13 februari 2017 09:03 schreef napoleonfour het volgende:
Ah weer een humanitaire crisis in Oost-Afrika. Dat is gelukkig maar eens in het jaar.
Ja, kon de wedstrijd helaas niet live zien. De goal van Carrasco was trouwens ook erg mooi.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
lekker goaltje van torres trouwens, stijn.
Over een kleine 2 weken zit ik in het Calderonquote:Op maandag 13 februari 2017 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, kon de wedstrijd helaas niet live zien. De goal van Carrasco was trouwens ook erg mooi.
Simeone heeft in ieder geval weer een hele helft kunnen rennen en springen van vreugde en boosheid.
kk Scrummiequote:Op maandag 13 februari 2017 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof je het over het seksleven van GGMM hebt.
Ga je naar Atlético v Barcelonaquote:Op maandag 13 februari 2017 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een kleine 2 weken zit ik in het CalderonBest zin in.
Yes.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je naar Atlético v Barcelona?
Dat zijn toch 3 punten voor onsquote:Op maandag 13 februari 2017 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes.
Mis alleen wel de pot tegen PSV dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |