abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 21 februari 2017 @ 12:31:19 #101
35723 crew  GGMM
pi_169042816
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat was een beetje cynisch. Er is wel irritant gedrag, maar "ik eet een broodje kaas" hoort daar als je het mij vraagt niet bij
Mijn welgemeende excuses. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169042904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij stelt dat die topics niks aan zijn. Leer eens lezen voordat je je aan een discussie waagt.
Dat was eerst ook zo. Gelukkig wordt er nu gemod.
  Forum Admin dinsdag 21 februari 2017 @ 12:34:54 #103
35723 crew  GGMM
pi_169042944
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat was eerst ook zo.
Dan zul je tal van voorbeelden hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169043107
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, en als ik hooguit twee posts plaats over eten is er geen discussie meer mogelijk. :')

Er wordt gewoon nauwelijks gediscussieerd, deal with it
Dit dus. Wat verwacht men nou? Dat we de steekpass van Ziyech uitvoerig analyseren terwijl er al weer 3 nieuwe momenten voorbij gekomen zijn? Gaat niet gebeuren.

Live topics waren voor mij leuk omdat ik er kon ouwehoeren, en bij spraakzame momenten in een wedstrijd heb je het even daarover, rooie kaarten, gele kaarten, domme acties, mooie aanval.
  Forum Admin dinsdag 21 februari 2017 @ 12:43:23 #105
35723 crew  GGMM
pi_169043182
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit dus. Wat verwacht men nou? Dat we de steekpass van Ziyech uitvoerig analyseren terwijl er al weer 3 nieuwe momenten voorbij gekomen zijn? Gaat niet gebeuren.

Live topics waren voor mij leuk omdat ik er kon ouwehoeren, en bij spraakzame momenten in een wedstrijd heb je het even daarover, rooie kaarten, gele kaarten, domme acties, mooie aanval.
Precies, dat is ook de essentie van een live-topic. Als er mensen zijn die toch willen discussiëren, prima, dat is prima mogelijk.

Als we elkaar maar accepteren! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 12:45:28 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_169043245
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies, dat is ook de essentie van een live-topic. Als er mensen zijn die toch willen discussiëren, prima, dat is prima mogelijk.

Als we elkaar maar accepteren! :)
Inhoudelijkheden worden nogal eens weggelachen of weggemoederd door 'ikeetnuborrelnootjes' figuren.
  Forum Admin dinsdag 21 februari 2017 @ 12:47:17 #107
35723 crew  GGMM
pi_169043284
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:45 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Inhoudelijkheden worden nogal eens weggelachen of weggemoederd door 'ikeetnuborrelnootjes' figuren.
Dan mod je dáárop.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 12:50:09 #108
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_169043347
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan mod je dáárop.
Eens.
pi_169043366
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan mod je dáárop.
Precies. Je gaat ook geen stadion leeg laten voor 10 hooligans.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:50:57 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169043370
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies, dat is ook de essentie van een live-topic. Als er mensen zijn die toch willen discussiëren, prima, dat is prima mogelijk.

Als we elkaar maar accepteren! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 21 februari 2017 @ 12:51:32 #111
35723 crew  GGMM
pi_169043382
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 21:03:32 #112
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169054994
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij modereert je de tyfus. En het grappige is dat je denkt dat het ook maar iets uithaalt. Ja, ik ben zo'n tyfusmongool waar Stijn het eerder over had. Ik kom in livetopics om lol te hebben. En dat heb ik met mijn maat GGMM :) (FYI ; Ook zo'n mongool die Stijn bedoelt).
Er is ook helemaal niks mis mee om in livetopics te zitten om wat lol te hebben. Het punt is dat dat ten koste gaat van users die er komen om over voetbal te praten. Die haken af en dat wil ik voorkomen.
quote:
Zo'n livetopic is gewoon een verzamelplaats voor iedereen die een beetje wilt ouwehoeren. Het is een verkapte SC met als rode leidraad de wedstrijd. Niet meer dan dat.
Dit kan wat mij betreft niet de bedoeling zijn. Als het een verkapte SC is, ga dan gewoon in de SC zitten. Dat betekent trouwens niet dat wat mij betreft er helemaal niets offtopic mag, begrijp me niet verkeerd. Alleen, als wij het als mods wat meer loslaten en wat meer offtopic posts toestaan, lijkt gelijk de balans zoek. Het slaat dan bijna volledig om in alleen maar SC-gedrag en dat kan niet de bedoeling zijn. Hoe kut de wedstrijd ook is, het kan toch niet teveel gevraagd zijn om het hoofdzakelijk over voetbal te hebben. Hoeft niet eens per sé die wedstrijd te zijn, het mag gerust afdwalen naar zoals Mexicanobakker zegt de degradatiestrijd of iets dergelijks. Dat het soms over dingen gaat die weinig of niks met voetbal te maken hebben vind ik ook helemaal niet erg, maar het “doorslaan” daarin wel. De hoofdzaak moet nog steeds die wedstrijd of in ieder geval voetbal blijven, naar mijn mening. Om een voorbeeld te geven van wat mij betreft wel prima is: zoals het tot nu toe in het CL-topic gaat vanavond is helemaal niks mis mee wat mij betreft. Edit: dit postte ik nog aan het begin van de wedstrijd, toen het nog niet zo'n topshow was als het geworden is en het dus nog wat meer offtopic ging :+. Nogmaals, ik ben helemaal niet tegen een klein beetje offtopic, zeker niet bij de mindere wedstrijden.
quote:
Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat posts als "ik eet nu een bakje kwark" wordt verwijderd. Dat is vragen om reacties als "ER WORDT HIER GEMODEREERD". Waarmee het hek van de dam is. Want die wordt verwijderd en er wordt een screenie gemaakt en die wordt weer gepost etc. etc.
Misschien wordt het voor je iets begrijpelijker als ik in postgedrag, TR en DM zie dat users die wél ontopic willen posten, afhaken. De bedoeling van een livetopic is toch om het wel over dat evenement te hebben waar het livetopic voor is, in dit geval de Eredivisiewedstrijden. Verder vind ik het vrij bizar dat het normaal is dat dan het hek van de dam is. Willen we het in VBL voor iedereen wat fijner maken schieten dat soort reacties dus echt totaal niet op.
quote:
Een aanname te denken dat fokkers zich weg laten jagen door dit soort geneuzel vind ik wat te kort door de bocht.
Zoals ik eerder postte in mijn kortere reactie: helaas, dat is geen aanname.
quote:
Het gros, 80% is vaste klant en weet best wel wat voor vlees er in de kuip zit. Die 20% nieuwe aanwas kan daar aanstoot aan nemen ja. Dat kan. Maar er zijn er ook die er zo doorheen prikken. En op een vrolijke noot zelf ook meedoen of dat soort posts gewoon links laten liggen en wel een inhoudelijke discussie proberen te voeren met gelijkgestemden. Denk je nou echt dat ik voor de 7e keer een je moeder grap maak op een user die daar totaal niet mee ingaat? Ik ben een waardeloze user maar zelfs dat gaat mij te ver.
Dat je voor de 7e keer een je moeder grap maakt naar een user die daar wél mee om kan gaan is wat mij betreft niet eens een probleem. Het probleem is dat er ook een deel van de users is die dat vervelend gedrag vindt en zich, zoals afgelopen donderdag, min of meer door de je moeder grappen heen moet worstelen om nog iets ontopics tegen te komen. Ik zie dan ook dat die avond steeds meer users gewoon afhaken en niet meer posten. Voor de duidelijkheid: ik leg de schuld daarvoor niet alleen bij jou neer en het zal ook niet zo zijn dat iedere user hierom afhaakt, maar van een deel weet ik dat wel zeker.
quote:
Denk vooral niet dat je het gewenste resultaat gaat bereiken met de manier waarop je nu bezig bent. Dat werkt alleen maar averechts. Neem een voorbeeld aan Stijn. Ik wilde ook Don zeggen maar die is er zelden tot nooit tijdens livetopics. Wat dat aangaat ben jij wel een goede aanwinst voor Stijn. Je bent alleen veel te triggerhappy. Neem het geheel met een korrel zout. Volledig #TeamJR in deze discussie.
Zoals ik je eerder in mijn wat kortere reactie uitlegde: we denken er als mods allemaal wel zo over. Het is absoluut niet zo dat ik de enige ben die die posts verwijdert. Tijdens ADO-Feyenoord werd bijvoorbeeld gepost dat ik aan het verwijderen was, maar ik was op dat moment niet aanwezig dus dat heb ik dan ook niet gedaan. Daarmee wil ik me niet verschuilen achter de rest, maar alleen aangeven dat het niet zo is dat ik compleet iets anders doe dan de andere mods.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het grappig dat nieuwe mods ineens nieuw beleid willen voeren terwijl ze er alleen maar zijn om wat TT's, oude OP's, posts in de gaten houden of dingen doorgeven als iets missgaat.
De taak van mods is niet alleen TT’s, OP’s wijzigen en posts in de gaten houden. Daarbij komt namelijk ook kijken dat we er zijn voor de users die zich om wat voor reden dan ook niet op hun plek voelen in VBL, ook al willen ze er graag posten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:58 schreef Scrummie het volgende:
Live topics zijn geen tyfus meer aan sinds het nieuwe beleid daarin.
Ik denk, helaas, dat bijna iedereen het wel met je eens is, maar wel om uiteenlopende redenen. Sommigen zullen het met jou eens zijn, anderen kunnen of willen hun ei over de wedstrijd niet kwijt en zo zijn er nog wel wat meer redenen te bedenken. Zoals hierboven gezegd, er zijn ook users die iets anders willen lezen dan welke smaak kwark vandaag gegeten wordt. Wat niet wegneemt dat dat soort posts op zich wel moeten kunnen, maar een overdaad eraan niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel jammer dat losse posts in livetopics die off-topic zijn zo streng gemod worden

Het is wel goed dat er een keer iets aan al die treurige persoonlijke vetes en aanvallen wordt gedaan

En 20 keer dezelfde offtopic post in een livetopic is ook ergernisopwekkend
Misschien heb je het impliciet uit mijn tekst hierboven gehaald, maar het kan geen kwaad om het nog een keer duidelijk te zeggen: eigenlijk is wat je zegt wel de lijn die ik het liefst aan zou willen houden. Van mij hoeft het echt niet 100% over voetbal te gaan, helemaal niet. Mijn probleem is alleen dat er geen middenweg mogelijk lijkt: het lijkt wel dat wanneer we het wat meer loslaten, het bijna alleen maar SC wordt. Ik zit het liefst ook op die middenweg, maar soms lijkt het alsof die balans haast onmogelijk is.Dan nog moet het streven wat mij betreft zijn om dat te behalen, maar soms gaat dat gewoon niet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Fijn dat je de essentie benoemt, al kunnen we daar moeilijk een uur discussiëren over Trump. Maar je mag in zo'n topic best een beetje gooien wat in je opkomt, zou ik zeggen.

Tis wel leuk als het over voetbal gaat - van mijn part over wie er degradeert en waarom tijdens AZ - Heerenveen. Maar het moet dan niet louter een "Pietje speelt slecht latgod golazo KOEKOEK" verhaal worden nee
Zoals hierboven gezegd: idealiter zou ik ook die lijn aanhouden. Sterker nog, het voorbeeld wat je noemt over de degradatiestrijd tijdens AZ-Heerenveen vind ik überhaupt al nauwelijks offtopic. Als het maar hoofdzakelijk over voetbal gaat, het hoeft echt niet allemaal over die wedstrijd an sich te gaan. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest om ook dat soort dingen te willen verbieden ofzo. Mocht ik daarin verkeerd hebben gezeten: bij dezen mijn excuses :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 21-02-2017 22:19:39 ]
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 21:04:11 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169055017
Tl;dr.

Zal in de rust een poging wagen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169055061
Samenvatting Tagliatelle?
En wanneer gaat mijn dm-ban weg?
blablablabla
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 21:06:46 #115
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169055110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:05 schreef Elan het volgende:
Samenvatting Tagliatelle?
En wanneer gaat mijn dm-ban weg?
Heel kort: het is echt niet zo dat ik wil dat het 300% over de wedstrijd gaat, het mag best over andere dingen gaan. Als je daarop in wil gaan: prima, maar lees even de post hierboven door voordat er te snel conclusies getrokken worden :)

Ik denk dat je voor de dm-ban het best even kunt mailen met de FA's.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169072777
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Tl;dr.

Zal in de rust een poging wagen.
Dit soort posts zien we na dit weekend gelukkig niet meer voor een tijdje.. :)
  Redactie Sport woensdag 22 februari 2017 @ 21:18:05 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169078365
Zijn specifieke wedstrijdtopics nu echt nog nodig voor een CL-avond als deze?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 22 februari 2017 @ 21:19:42 #118
35723 crew  GGMM
pi_169078431
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn specifieke wedstrijdtopics nu echt nog nodig voor een CL-avond als deze?
Ja, ik wil niet dat die andere wedstrijd gespoiled wordt als ik Porto - Juve kijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport woensdag 22 februari 2017 @ 21:21:34 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169078495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, ik wil niet dat die andere wedstrijd gespoiled wordt als ik Porto - Juve kijk.
Zodat je de ontzettend spannende samenvatting van 4 minuten bij SBS spoilervrij kunt kijken?

Manmanman
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 22 februari 2017 @ 21:22:13 #120
35723 crew  GGMM
pi_169078520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zodat je de ontzettend spannende samenvatting van 4 minuten bij SBS spoilervrij kunt kijken?

Manmanman
Ik laat niet door jou bepalen wat ik wel of niet kijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169078569
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn specifieke wedstrijdtopics nu echt nog nodig voor een CL-avond als deze?
Ik open een wedstrijdtopic voor wedstrijden waar ik naar uitkijk, so be it.
  Redactie Sport woensdag 22 februari 2017 @ 21:24:38 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169078595
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik open een wedstrijdtopic voor wedstrijden waar ik naar uitkijk, so be it.
Dus als ik wil mag ik een wedstrijdtopic openen voor de topper Bahrein - Zuid-Korea?

Om eens een willekeurig land erbij te pakken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 21:25:40 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_169078628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn specifieke wedstrijdtopics nu echt nog nodig voor een CL-avond als deze?
Ja. Was een kwartier bezig om hem te vinden. Leuk om in specifieke wedstrijdtopics te posten en leuk om er later in te lullen. Wat heb ik met een andere wedstrijd te maken als in de kwartfinale een leuke wedstrijd bezig is. Op een WK heb je ook wedstrijdtopics. Of moet dan ook alles centraal ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 21:26:18 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_169078663
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dus als ik wil mag ik een wedstrijdtopic openen voor de topper Bahrein - Zuid-Korea?

Om eens een willekeurig land erbij te pakken.
Niemand belet je. Dat soort dingen doe ik regelmatig.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Sport woensdag 22 februari 2017 @ 21:26:43 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169078671
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja. Was een kwartier bezig om hem te vinden. Leuk om in specifieke wedstrijdtopics te posten en leuk om er later in te lullen. Wat heb ik met een andere wedstrijd te maken als in de kwartfinale een leuke wedstrijd bezig is. Op een WK heb je ook wedstrijdtopics. Of moet dan ook alles centraal ?

:P
We hebben toch ook gewoon het LIVE Eredivisieverslagen topic?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')