quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Livetopics gewoon sluiten.
Achterlijk gedoe, ga toch lekker de wedstrijd kijken en in de SC over je eten praten.
Na afloop een post in het clubtopic.
Klaar.
Je bent zelf een kliekje.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat begrijp je denk ik verkeerd. Wij werken ook aan klachten van users en pleasen niet alleen het SC-kliekje. Sorry.
Ja joh.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Livetopics gewoon sluiten.
Achterlijk gedoe, ga toch lekker de wedstrijd kijken en in de SC over je eten praten.
Na afloop een post in het clubtopic.
Klaar.
Lijkt me geen slecht ideequote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja joh.
Anders gewoon heel VBL sluiten en ergens anders een VBL-SC aanmaken. Dan kan alles daar besproken worden!
Livetopics zijn livetopics, geen discussies. Je bespreekt wat je ziet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht idee
Maar vooral zo'n livetopic gaat natuurlijk nergens over, zeker niet over zinvolle dingen.
Lekker 10 man die latGOD of paalGOD of xx ONTSNAPT roepen terwijl iedereen zelf ook de wedstrijd kijken.
Het is geen platform dat zich voor zinvolle discussie leent, dus als de moderators vinden dat het louter ovet voetbal moet gaan kun je het beter gewoon sluiten.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Livetopics zijn livetopics, geen discussies. Je bespreekt wat je ziet.
Met jouw achterlijke instelling kan je ook heel TV opheffen.
Fijn dat je de essentie benoemt, al kunnen we daar moeilijk een uur discussiëren over Trump. Maar je mag in zo'n topic best een beetje gooien wat in je opkomt, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht idee
Maar vooral zo'n livetopic gaat natuurlijk nergens over, zeker niet over zinvolle dingen.
Lekker 10 man die latGOD of paalGOD of xx ONTSNAPT roepen terwijl iedereen zelf ook de wedstrijd kijken.
Het is geen platform dat zich voor zinvolle discussie leent, dus als de moderators vinden dat het louter ovet voetbal moet gaan kun je het beter gewoon sluiten.
Je snapt dat FOK is gestart en succesvol is geworden door het becommentariëren van live-events? Niet door de diepgaande discussies.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Lijkt me ook geen slecht idee.
Kunnen we FOK meteen helemaal sluiten. UTO dicht allesquote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Lijkt me ook geen slecht idee.
Het concept is dan ook hopeloos verouderd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt dat FOK gestart en succesvol is geworden door het becommentariëren van live-events? Niet door de diepgaande discussies.
Dat dit nu kapot wordt gemaakt is onbegrijpelijk. Dan snap je FOK ook niet.
Je loopt met je domheid te koop.
Daarvoor ook niet. Echt niemand boeit het eten van GGMMquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:58 schreef Scrummie het volgende:
Live topics zijn geen tyfus meer aan sinds het nieuwe beleid daarin.
Zolang er animo voor is is het niet verouderd. En zolang FOK voor zo'n groot gedeelte uit live-topics bestaat lijkt het me vrij debiel om dat nu allemaal op te heffen omdat één of andere rare jongen uit VBL vindt dat het verouderd is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het concept is dan ook hopeloos verouderd.
Dat een stel mensen eind jaren '90 big brother wilde bespreken bij een gebrek aan ander platform doet er niets aan af dat je dat 18 jaar na dato nog moet blijven nastreven.
Livetopics zijn inderdaad altijd dodelijk saai geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet. Echt niemand boeit het eten van GGMM
Je overdrijft door te stellen dat het daar altijd over gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet. Echt niemand boeit het eten van GGMM
Ja, goh. Hij komt er ook voor de wedstrijden. Niet voor jouw geneuzel. Jezus christus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:21 schreef GGMM het volgende:
En als je het niks aan had gevonden kwam je er niet wekelijks.
Hij stelt dat die topics niks aan zijn. Leer eens lezen voordat je je aan een discussie waagt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, goh. Hij komt er ook voor de wedstrijden. Niet voor jouw geneuzel. Jezus christus.
Ja, en als ik hooguit twee posts plaats over eten is er geen discussie meer mogelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het eten van GGMM moet de inhoudelijke discussie in een topic uiteraard niet verpesten
Dat was een beetje cynisch. Er is wel irritant gedrag, maar "ik eet een broodje kaas" hoort daar als je het mij vraagt niet bijquote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en als ik hooguit twee posts plaats over eten is er geen discussie meer mogelijk.
Er wordt gewoon nauwelijks gediscussieerd, deal with it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |