Dat is niet het punt. Je vergalt hier de sfeer door een bepaalde manier van posten. Dat is het punt.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb ik ook geen problemen mee, sta mn mannetje wel
alleen heeft zo ongeveer iedereen hier problemen met hoe je dat invultquote:Op zondag 12 februari 2017 22:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nounou.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wel wat meer dan een paar users... Maar, point taken.quote:
Zou wel zo fijn zijn voor jou en je beestje. Het is jullie gegundquote:Op zondag 12 februari 2017 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, vond ik heel naar. Mja nu heeft ze ook maar beperkte ruimte nu ik tijdelijk bij ouders zit. Misschien vind ik dat nog wel kutter omdat ik ook niet 24/7 bij haar kan zitten. Hoop ook dat t nu eindelijk eens opschiet. Kan ze weer lekker vrij door t huis banjeren
Wat ben je toch ook galantquote:Op zondag 12 februari 2017 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou je handje vasthouden. srs.
Het is tijdelijk. Ik snap je gevoel, maar binnenkort heb je je eigen stekquote:Op zondag 12 februari 2017 22:48 schreef Dqod het volgende:
En dank Samzz en Vinniiee
Dit is niet tof en voor Bonnie vind ik t ook echt kut wat dan weer t gevoel opwekt dat ze t elders beter zou hebben. En ik wil dat beestje gewoon haar stukje vrijheid kunnen geven bij mij
quote:Op zondag 12 februari 2017 22:49 schreef dopfles1 het volgende:
Als tegenpool fungeren tegen de vastgeroeste haantjes hier wordt dus niet gewaardeerd.
Will doquote:Op zondag 12 februari 2017 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is tijdelijk. Ik snap je gevoel, maar binnenkort heb je je eigen stek. Als ik kan helpen moet je t zeggen.
Was dat eerst lastig?quote:Op zondag 12 februari 2017 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom je uit KLB gebonjourd bent.
Ja sowieso!quote:Op zondag 12 februari 2017 22:51 schreef Dqod het volgende:
Sws die cheesecake maar eens komen eten tzt.
Maak ik er zelf wel een
En wat doe je er dan aan aangezien je zo slim bent?quote:Op zondag 12 februari 2017 22:49 schreef dopfles1 het volgende:
Als tegenpool fungeren tegen de vastgeroeste haantjes hier wordt dus niet gewaardeerd.
Nee. Door posts als deze wordt dat enkel en alleen maar meer bevestigt.quote:
Is okay hoor. Komt wel op z'n pootjes terechtquote:Op zondag 12 februari 2017 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sowieso!
Het liep allemaal mis vorige week
waaraan? dat het niet wordt gewaardeerd?quote:Op zondag 12 februari 2017 22:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En wat doe je er dan aan aangezien je zo slim bent?
Gelukkig.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Door posts als deze wordt dat enkel en alleen maar meer bevestigt.
De cheesecake van Kernhemquote:Op zondag 12 februari 2017 22:51 schreef Dqod het volgende:
Sws die cheesecake maar eens komen eten tzt.
Maak ik er zelf wel een
Zou jij trouwens niet ophoepelen voor een week of 2 a 3?quote:
I do not knoooow womanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |