Dat wel.quote:
zondag met lubach.quote:
Ik weet het wel hoor.....quote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar je zit totaal verkeerd
Ik dacht alquote:
jammerquote:Op zondag 12 februari 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zondag met lubach.
dan ben ik dus weer verdwenen.
dat zou zomaar eens kunnenquote:Deze is erg fijn![]()
![]()
Beste van Stevie denk ik
Band in a box gaan luisteren. Hun mooiste vind ik.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:25 schreef cafca het volgende:
De band waar ik altijd vergeet naar te luisteren. Toch wel fijne muziek
Ja, die heb ik wel eens geluisterd ja.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Band in a box gaan luisteren. Hun mooiste vind ik.
Ja dat is het ook. Ik heb een grote voorkeur voor het album "Band in a box". Prachtig album.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:25 schreef cafca het volgende:
De band waar ik altijd vergeet naar te luisteren. Toch wel fijne muziek
do I make you cry?quote:
dit wil je niet kennen?quote:
wees gerust, hierna wordt het wat minder bekendquote:Op zondag 12 februari 2017 21:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ub 40 is net Coldplay. Hadden na 2 albums moeten stoppen.
Tel je de 12" bij de 1e ook mee?quote:Op zondag 12 februari 2017 21:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ub 40 is net Coldplay. Hadden na 2 albums moeten stoppen.
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tel je de 12" bij de 1e ook mee?
dat bedoel ik... mooiquote:
Da's een heruitgave van 1e LP + 12" uit 1983.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had deze LP:
[ afbeelding ]
Is het eerste album + de 12" + nog een paar singles uit die tijd
Yep.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's een heruitgave van 1e LP + 12" uit 1983.
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdrietig omdat hij het toen per ongeluk had gedownload. Ik had er al helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:37 schreef peaceman het volgende:
Lennon verdrietig omdat ie vorig jaar een keer een spelletje heeft gekocht voor een paar euro en hij voelt zich nu schuldig dat ie het nooit meer speelt...![]()
Wij zijn echt niet boos ofzo..
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Sterkte, MM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |