Dan denk ik dat je Heerenveen kunt kijkenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schuif het maar weer op mij af
Hopelijk komt er nog een ploeg terug voor wat intense spanning.
Roda maakt ook nog wel wat kans. Al is het heel lastig inschatten met dat vreemdelingenlegioen daarquote:Op zondag 12 februari 2017 16:16 schreef DonRaja het volgende:
Sparta mag blij zijn met Ado dit seizoen. Anders waren zij er rechtstreeks uitgeflikkerd.
Mijn oma had een keer deze in de tuin, 236 centimeter.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om een goed vervolg te geven aan deze post. Een random plaatje van wat paardenbloemen.
[ afbeelding ]
Pics van je oma.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma had een keer deze in de tuin, 236 centimeter.
[ afbeelding ]
Herman regelt dat wel Rene.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:18 schreef GGMM het volgende:
De Jong valt in.
Tijd om een topic te openen.
Ik wil je oma ook wel iets van mijn 23.6cm gevenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma had een keer deze in de tuin, 236 centimeter.
[ afbeelding ]
Dat dat er niet allang isquote:Op zondag 12 februari 2017 16:18 schreef GGMM het volgende:
De Jong valt in.
Tijd om een topic te openen.
Dat haal je toch niet meer inquote:Op zondag 12 februari 2017 16:21 schreef StarGazer het volgende:
En weer verzuimd om aan het doelsaldo te werken
Ik begrijp jequote:Op zondag 12 februari 2017 16:21 schreef Smoofie het volgende:
Ja sorry tagliano, dat moest er echt uit
Al met al een FANTASTISCH weekend dus. Wederom is er een speelronde naar de klote, wederom blijft het gat 5 punten en zelfs op doelsaldo wordt er niet ingelopenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:21 schreef StarGazer het volgende:
En weer verzuimd om aan het doelsaldo te werken
quote:Op zondag 12 februari 2017 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al met al een FANTASTISCH weekend dus. Wederom is er een speelronde naar de klote, wederom blijft het gat 5 punten en zelfs op doelsaldo wordt er niet ingelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |