Moet je nagaan hoe ze zich zullen schamen na het aanstaande verliesquote:Op zondag 12 februari 2017 15:35 schreef skysherrif het volgende:
jezus, dat boeregeluk van PSV ineens dat heel die selectie van utrecht naar de klote is.
Viesdik.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet nu een overheerlijk koekje.
Oh, ik dacht dat knopjes slang was voor iets anders.quote:
Ze spelen al weken tegen verzwakte tegenstanders en dan hebben ze het nog regelmatig moeilijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:35 schreef skysherrif het volgende:
jezus, dat boeregeluk van PSV ineens dat heel die selectie van utrecht naar de klote is.
tegen een half ziek team spelen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze doen gewoon allemaal mee, behalve die geblesseerden dan.
Hoi tom. Fijn dat je er ook bentquote:Op zondag 12 februari 2017 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze doen gewoon allemaal mee, behalve die geblesseerden dan.
GGMM is ook mod geweest, hequote:Op zondag 12 februari 2017 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, tenzij jullie dezelfde extra knopjes hebben als wij...
"me gabber". Denk niet dat dit over ons gaat makkerquote:
Laat het los Scrummie.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is behoorlijk offtopic. De 2e helft is begonnen
Je moeder is ook lekker. Maar dat is ook offtopic.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is behoorlijk offtopic. De 2e helft is begonnen
Ja, leukquote:Op zondag 12 februari 2017 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde overigens even mededelen dat ik vandaag een tosti en championsoep heb gegeten
WTF ik dacht dat wij maten warenquote:Op zondag 12 februari 2017 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
"me gabber". Denk niet dat dit over ons gaat makker
ik heb ook wel zin in een tostiquote:Op zondag 12 februari 2017 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde overigens even mededelen dat ik vandaag een tosti en championsoep heb gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |