Ik heb er nare herinneringen aan uit mijn jeugd; lekker met je knie of arm er lang schuren of vallen...quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:40 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Spack is heel anders dan structuurverf....Spack vind ik helemaal niks.
wat is spack dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:40 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Spack is heel anders dan structuurverf....Spack vind ik helemaal niks.
ja ik had al gegoogeld maar weet nog steeds niet helemaal t verschil tussen spack en structuurverf. Spack wordt gespoten en structuurverf niet maar wat voor verschil is er kwa look. Oogt het resultaat hetzelfde?quote:Op donderdag 27 april 2017 07:25 schreef Barrah het volgende:
[..]
https://www.achterbergstukadoors.nl/spackwerk/
Spackwerk is meestal wat groffer. Alsof er steentjes/korreltjes op zitten. Structuurverf is meer plukjes met daartussen kuiltjes.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik had al gegoogeld maar weet nog steeds niet helemaal t verschil tussen spack en structuurverf. Spack wordt gespoten en structuurverf niet maar wat voor verschil is er kwa look. Oogt het resultaat hetzelfde?
Spack is ruwer, "ligt" veel meer op de muur zeg maar.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:17 schreef madeliefff het volgende:
tructuurverf. Spack wordt gespoten en structuurverf niet maar wat voor verschil is er kwa look. Oogt het resultaat hetzelfde?
Geen idee hoe zoiets zou hetenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:29 schreef derLudolf het volgende:
Morgen even een simpel trappetje maken. Moet nog even tellerkopschroeven halen bij de Duitse bouwmarkt. Vroeg me af hoe die in het Duits zouden heten maar toen bedacht ik me dat de naam wel es afgeleid kon zijn van de vorm van de kop
(Teller = bord)
Grapjas.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grapjas.
Ik bedacht me laatst wat voor situatie het zou opleveren als een Engelsman een "nut" (moer) wil en vraagt om een "Nutte" vraagt
Zooo.... Ik ga mijn Duitse oma maar effe bellen, ze heeft die taart al veels te lang niet meer gebakken!quote:Op zondag 12 februari 2017 13:33 schreef derLudolf het volgende:
Over skills gesprokenSmaakt goed
[ afbeelding ]
Een droger heeft zijn eigen groep nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:05 schreef Lemijn het volgende:
Hallo klussers en woners, ik ben slecht bekend in K&W, en ik wil iets vragen over of ik wel/niet een extra groep nodig heb voor de aanschaf van een droger. Is daar een handig topic voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |