Jean-Marie Le Pen wilde dat met Patrick Bruel doen.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo effe iets in de oven schuiven
Je lul?quote:Op zondag 12 februari 2017 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het een 2tje wordt.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, met of zonder die geschorsten wint PSV ook wel.
Wel als je het goed doet.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met groen en oranje kun je niet zo veel.
PSV kan gewoon nog tweede worden.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef hafcfan het volgende:
Ag psv speelt toch nergens meer voor. Maakt het uit jongens
0-0 met 30 schoten op doel, topshowquote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef tjaptjoep het volgende:
Ajax gaat gelijk spelen, de gifs kunnen weer uit de vriezer gehaald worden, wat een feest.
Dat is ook weer wat overdreven natuurlijk, al is die kleurencombinatie wel mooi ja.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
De shirtmaker zal wel op vakantie zijn geweest, de normale shirts van Excelsior zijn imo één van de mooiste al dan niet de mooiste van de Eredivisie op dit moment.
Genotquote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
0-0 met 30 schoten op doel, topshow
Je moet Heracles en PSV niet door elkaar halenquote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef hafcfan het volgende:
Ag psv speelt toch nergens meer voor. Maakt het uit jongens
Die voorronde overleven ze toch nooit.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan gewoon nog tweede worden.
Als ze van Feyenoord winnen doen ze weer mee.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan gewoon nog tweede worden.
Ik zou niet weten waarom je dat nu al denkt te weten.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook jouw waarheid, dat ik dat denk
Bedankt Rolandquote:Op zondag 12 februari 2017 13:33 schreef KingRoland het volgende:
Mijn waarheid is niet jouw waarheid als het niet de waarheid is van de daadwerkelijke waarheid, dus dat is de waarheid.
Daarom verbaast het me ook dat iedereen wekelijks PSV afschrijft. Niet dat ik 100% denk dat ze kampioen worden.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als ze van Feyenoord winnen doen ze weer mee.
Heracles moet nog op gaan passen voor degradatie. PSV zie ik Ajax niet meer inlopen. Vierde worden is ook bijzonder onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je moet Heracles en PSV niet door elkaar halen
Het verschil met Ajax is 3 punten en PSV-Ajax staat nog op het programma, dus dit is een beetje gek.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heracles moet nog op gaan passen voor degradatie. PSV zie ik Ajax niet meer inlopen. Vierde worden is ook bijzonder onwaarschijnlijk.
Tom is altijd mad, maar over heracles had hij ook gelijk. Die zijn ook zo goed als klaar. Net als Groningen en Twente.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heracles moet nog op gaan passen voor degradatie. PSV zie ik Ajax niet meer inlopen. Vierde worden is ook bijzonder onwaarschijnlijk.
Dus in Eindhoven kunnen ze nog wel hopen, maar ik denkt dat PSV inderdaad effectief nergens meer voor speelt
Caland vindt dit leuk.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente ook omdat ze geen Europees mogen spelen mochten ze dat halen.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tom is altijd mad, maar over heracles had hij ook gelijk. Die zijn ook zo goed als klaar. Net als Groningen en Twente.
PSV voetbalt bang dit seizoen. Vorige week waren ze met 3-1 uitgebreid tijd aan het rekken. Nu hebben ze afgelopen tijd redelijke resultaten geboekt door met poep in de broek zeer terughoudend te spelen en nu gaan ze tegen een verzwakt utrecht met teveel vertrouwen dat veld op en dat terughoudende voetbal laten varen. Ik denk dat ze dan weer keihard door het ijs zakken.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat nu al denkt te weten.
Nee, FC Utrecht scoort lekker makkelijk en is goed bezigquote:Op zondag 12 februari 2017 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PSV voetbalt bang dit seizoen. Vorige week waren ze met 3-1 uitgebreid tijd aan het rekken. Nu hebben ze afgelopen tijd redelijke resultaten geboekt door met poep in de broek zeer terughoudend te spelen en nu gaan ze tegen een verzwakt utrecht met teveel vertrouwen dat veld op en dat terughoudende voetbal laten varen. Ik denk dat ze dan weer keihard door het ijs zakken.
gewoon een gevoel
Ik denk dat heracles nog wel degelijk ergens voor voetbalt, ondat ze voor behoud in de eredivisie wel wat puntjes moeten gaan pakken. Hoeveel punten liggen ze voor op nacompetitie, 6 ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2017 13:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tom is altijd mad, maar over heracles had hij ook gelijk. Die zijn ook zo goed als klaar. Net als Groningen en Twente.
Dat gaan Ajax winnen ouwe reus.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het verschil met Ajax is 3 punten en PSV-Ajax staat nog op het programma, dus dit is een beetje gek.
We gaan het zien.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, FC Utrecht scoort lekker makkelijk en is goed bezig. Vorige week hebben ze ook 90 minuten voor eigen goal schipper mag ik overvaren gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |