quote:Op zondag 12 februari 2017 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
ADO of Sparta gaat direct degraderen.
Markeer mijn woorden.
Geef je dat ook op een briefje?quote:Op zondag 12 februari 2017 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Markeer mijn woorden.
Dan heb je wel een oud modelletje jaquote:Op zondag 12 februari 2017 12:47 schreef detulp050 het volgende:
Het is maar goed dat ze niet dezelfde kleur broekjes dragen vandaag, want op mijn oude TV lijkt het best wel op elkaar
Ik vind lichtgroen en lichtblauw op elkaar lijken ook. Zal eens op mijn andere TV kijkenquote:Op zondag 12 februari 2017 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je wel een oud modelletje ja
Arm Haags Kwartiertjequote:Op zondag 12 februari 2017 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ADO rechtstreeks gaat degraderen.
Na één tikje in de wedstrijd stort al helemaal in elkaar, hoorde ik Fonsje zeggen. Dan moeten er wel heel gekke dingen gebeuren wil het goedkomenquote:Op zondag 12 februari 2017 12:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Den Haag maakt ook wel de meest hopeloze indruk op dit moment.
Excelsior houdt een actie voor het doel van Casper van Eijck.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:51 schreef Oldground het volgende:
Vanwaar deze gekke shirtcombinaties?
Zou wat zijn, eerst de beker winnen en dan degraderenquote:Op zondag 12 februari 2017 12:50 schreef Tagliano het volgende:
Sparta zou best nog in de PO terecht kunnen komen, maar die gaan niet direct degraderen. Net als Go Ahead en Excelsior
Ah bedankt voor de duiding. Maar blijkbaar niet bekend gemaakt bij Twente.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior houdt een actie voor het doel van Casper van Eijck.
Als ze laatste worden wel hoor.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:50 schreef Tagliano het volgende:
Sparta zou best nog in de PO terecht kunnen komen, maar die gaan niet direct degraderen. Net als Go Ahead en Excelsior
Wowquote:Op zondag 12 februari 2017 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze laatste worden wel hoor.
Pastoor is een waardeloze trainer als dat gebeurtquote:Op zondag 12 februari 2017 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Markeer mijn woorden.
Sparta wint van niemand meer. Zelfs ado won daar nog vanquote:Op zondag 12 februari 2017 12:50 schreef Tagliano het volgende:
Het meest vreemde is nog dat ze sinds SPA-HEE al niet meer gewonnen hebben. Misschien is het misgegaan toen Verhaar de penalty in het POLMAN STADION miste.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pastoor is een waardeloze trainer als dat gebeurt
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 12 februari 2017 12:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Godverdomme, ik had zo'n muts vroeger
Excelsior moet degraderen.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:58 schreef Keyos het volgende:
Excelsior moet gewoon even wat puntjes pakken zodat ze de voorlaatste wedstrijd van het seizoen niet zo'n gas meer hoeven te geven. Feestje in Rotterdam.
Ach, ajax had ooit dat smerig lelijke neon roze gebeuren... Dat mocht ook, dan is dit veel beter.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dat er in deze combinatie qua kleuren gespeeld mag worden. Schandalig.
Dit had jij niet zien aankomen. Toen had mex nog de Dumpfries in oranje fanclubquote:Op zondag 12 februari 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest vreemde is nog dat ze sinds SPA-HEE al niet meer gewonnen hebben. Misschien is het misgegaan toen Verhaar de penalty in het POLMAN STADION miste.
Dit had ik inderdaad niet aan zien komen. Deze Eredivisie is ieder jaar nog moeilijker te voorspellen dan de Lotto.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit had jij niet zien aankomen. Toen had mex nog de Dumpfries in oranje fanclub
Het gaat mij er meer om dat beide club kleuren zo dicht bij elkaar liggen. Ik meen mij te herinneren dat een match niet gespeeld mocht worden omdat bepaalde kleurtinten in de lijnen van het shirt overeen kwamen met die van de thuisclub.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ajax had ooit dat smerig lelijke neon roze gebeuren... Dat mocht ook, dan is dit veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |