Post ook de naam van je vaste vetput, ze hebben vaak de meest geweldige namen
De mijne is "De Lantaarn" (in Leiden)
quote:Bijna net zo fraai als "Yam Yum"!
Op maandag 9 december 2002 17:36 schreef Aventura het volgende:
Smuldorado.
quote:Yam Yum
Op maandag 9 december 2002 17:37 schreef Solitarias het volgende:[..]
Bijna net zo fraai als "Yam Yum"!
ik heb zelf een friet pan
Verder eet ik liever Chinees als ik niet wil koken (Chinees restaurant "Juliana" zit recht tegenover mijn studentenhuis )
of als je zaterdags bent stappen naast Disco pruim in Zevenhuizen zit een geweldig lekker snacktent zonder naam maar wel
Hij zit op het busstation in Uden. Schoon, lekker eten (wat binnen tien minuten gebracht wordt), goed geprijsd, gezellig, altijd de volledige leesmap aanwezig om te lezen tijdens het wachten, en gratis (schone) toiletten. En in tegenstelling tot bij de Mac Donalds aan de andere kant van het centrum nauwelijks wachtenden.
Kortom: De ideale snackbar met als enige nadeel dat hij om elf uur 's avonds sluit. Heb je dus honger tijdens het uitgaan in Uden, dan ben je afhankelijk van het veel ongezelliger Marktzicht, of nog zo'n andere waar een of ander zuur kijkend mens de friet zowat naar je toe smijt.
De Snackhalte in de nabijgelegen plaats Veghel (tegenover het busstation) is bijna identiek, het enige verschil is dat je daar voor de toiletten moet betalen. Eveneens erg aan te raden als je in de buurt bent.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 09-12-2002 18:13]
Tis wel een Surinaamse/Chineze snackbar maar ik ben toch al niet zo dol op kroketten enzo
quote:En ook daarbuiten
Op maandag 9 december 2002 17:54 schreef Libris het volgende:
Reitz, een begrip in Maastricht
quote:
Op maandag 9 december 2002 18:37 schreef Partygurl het volgende:
alle friettenten op stratumseind in eindhovuh
quote:hee die ken ik!
Op maandag 9 december 2002 17:55 schreef esjuh het volgende:
Op zaterdagavond "de Snek" in Breda...
Ik ga altijd naar Pussy eigenlijk heettie passy maar op het raam staat echt pussy, die chinezen waarvan het is hebben dat misschien niet doorgehad.
DE BIK a.k.a. HET BIKKETRJE
De sito sticks zijn echt
voral met pindasaus
echt de sito's zijn
eerst waren ze dicht
dus toen iedere week naar van ruyven, maar dat was niet echt mijn toko.
maar ze zijn weer open
nog een leuk lachend blond grietje die je helpt ook
één keer tijdens een verbouwing, lang geleden, ooit, dicht gezien.
quote:
Op maandag 9 december 2002 17:38 schreef swopfile het volgende:
Snackbar 'het vennetje', de enige snacktoko die kan voldoen aan mijn ongepassioneerde mayonaise verslaving!
en af en toe Wijkcentrum SIO, omdat je daar achterlijk veel patat krijgt voor weinig geld (en nog verdomd lekker ook)!
quote:en daar ga je eten?
Op maandag 9 december 2002 17:43 schreef _Maarten_ het volgende:
Snackbar "Danny" !! Alkmaar
ik zou er niet aan denken.
verder heet mijn stamsnackbar: FEBO.
een andere is eh, weet ik eik niet.
quote:hebben ze dan in dat durp een snackbar?
Op maandag 9 december 2002 18:09 schreef postinggirl het volgende:
Plaza de Komeet.Hij zit op het busstation in Uden. Schoon, lekker eten (wat binnen tien minuten gebracht wordt), goed geprijsd, gezellig, altijd de volledige leesmap aanwezig om te lezen tijdens het wachten, en gratis (schone) toiletten. En in tegenstelling tot bij de Mac Donalds aan de andere kant van het centrum nauwelijks wachtenden.
Kortom: De ideale snackbar met als enige nadeel dat hij om elf uur 's avonds sluit. Heb je dus honger tijdens het uitgaan in Uden, dan ben je afhankelijk van het veel ongezelliger Marktzicht, of nog zo'n andere waar een of ander zuur kijkend mens de friet zowat naar je toe smijt.
![]()
De Snackhalte in de nabijgelegen plaats Veghel (tegenover het busstation) is bijna identiek, het enige verschil is dat je daar voor de toiletten moet betalen. Eveneens erg aan te raden als je in de buurt bent.
quote:Het Brilleke te Goirle....
Op maandag 9 december 2002 17:34 schreef Solitarias het volgende:
Heb jij een stamsnackbar of haal je je frituurmeuk bij verschillende vetputten?Post ook de naam van je vaste vetput, ze hebben vaak de meest geweldige namen
De mijne is "De Lantaarn" (in Leiden)
quote:Minstens zeven (inclusief Mac Donalds). Dat durp heeft circa 40.000 inwoners dus dat valt ook nog wel mee.
Op vrijdag 17 januari 2003 04:13 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
hebben ze dan in dat durp een snackbar?
quote:in Naaldwijk?
Op donderdag 16 januari 2003 22:26 schreef iemoe het volgende:
de Kroon
Zijn allebei niet de echte namen maar zo heten ze in de volksmond.
Ow ja, allebei in zwjaeme.
favoriete snack: Berehap met Patatje Oorlog
Is een snackbar en chinees (restaurant en afhaal) in een, goeie kwaliteit en mensen komen er graag. Ik dus ook en kan goed opschieten met de mensen daar, evenals m'n vrienden.
En mijn standaardbestelling is:
2 frikandellen speciaal en een patatje saté
quote:hey, toch niet die in Arnhem? (rij ik iedere dag langs, ware het niet dat mijn auto het pas begeven heeft) Af en toe kom ik daar wel eens na het skaten ofzo als alles al dichtzit.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:21 schreef Twiggy het volgende:
Snack Atack
Toen ik nog in Schagen woonde had ik het er wel voor over om 'n eindje om te fietsen naar snackbar Cosy...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |