Ja ik snap prima dat het kut is, alleen haar hele houding staat me sowieso niet echt aan..quote:Op zondag 12 februari 2017 10:24 schreef potjecreme het volgende:
Sommige mensen zijn zo klein geestig.
Ik zag wel drie tranen, volgens mij is dat er één meer dan bij haar vorige teleurstelling. Interessant of dit door extra training komt.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik snap prima dat het kut is, alleen haar hele houding staat me sowieso niet echt aan..
Maar omdat dat helemaal te gaan analyseren is wat overdreven.
Precies.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat het uitmaakt hoe iemand huilt als ze zich zwaar kut voelt![]()
WE PIKKEN HET GEWOON NIET ALS IEMAND JORIEN KWAAD WIL DOEN.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:27 schreef MiLalaa het volgende:
jongens jongens, het maakt me ook geen fluit uit hoe ze huilt en ik hoop nog harder dat Ter Mors wint dan Wust.
Maar het viel me gewoon opIk vond het als m'n kleine nichtje die haar zin niet krijgt, als in een tekenfilm, BOEHOEHOE zo.
Het viel me op, net zoals d'r kapsel, of het vieze vlechtje van de NieuwZeelander waar ik eerst fan van was (maar na het zien van het vieze vlechtje niet meer), etc.
Jullie vallen weer andere dingen op.
Die gaat zowaar echt eens het podium pakken.quote:
Ik ookquote:
Jaquote:Op zondag 12 februari 2017 10:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Bart Veldkamp.
Hm ja, die schopte haast een kleedkamerdeur in tweeėn.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Bart Veldkamp.
ja, dramaqueenquote:Op zondag 12 februari 2017 10:31 schreef komrad het volgende:
Ter Mors komt zo nog dicht bij het podium
Wüst en Bergsma er nog onderquote:Op zondag 12 februari 2017 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat zowaar echt eens het podium pakken.
Uiteraard.quote:
OS 2018 wordt het anders.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:33 schreef hhh38 het volgende:
Leenstra gaat echt weer 4e worden hč?
Ongelofelijk
dit seizoen zelfsquote:
Ze moet richting 1.54quote:
Of een hoop versnelling.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:37 schreef komrad het volgende:
Bergsma gaat in de laatste ronde op een hoop #voorspelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |