Laten we het hopenquote:Staat dit moois ons ook te wachten?
Waarom hoop je dat migrantenkinderen hier met elkaar gaan vechten en kleine meisjes gaan aanranden?quote:
Nee, hij hoopt dat dat in zijn land gaat gebeuren. Gebeurt er nog eens wat in Bulgarijequote:Op zondag 12 februari 2017 07:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat migrantenkinderen hier met elkaar gaan vechten en kleine meisjes gaan aanranden?
Waar in het artikel lees jij iets over aanrandingen? #alternatievefeitenquote:Op zondag 12 februari 2017 07:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat migrantenkinderen hier met elkaar gaan vechten en kleine meisjes gaan aanranden?
quote:Op zondag 12 februari 2017 08:10 schreef Barrah het volgende:
[..]
Waar in het artikel lees jij iets over aanrandingen? #alternatievefeiten
quote:ISIS onthoofding nadoen
Niet alleen op Värnhem, maar ook op andere scholen in Malmö zijn problemen: Leerlingen deden ISIS-executies en namen een meisje in een wurggreep. Een 6-jarig meisje werd aangerand. In januari werd bij een van de leerlingen een geweer in beslag genomen. Ook hier bestaan plannen voor beveiligers en een omheining.
Rellen, verkrachtingen en een beetje geweld is nog tot daar aan toe, maar als ze zelfs met bewakers gaan gooien dan is het hek van de damquote:Op zondag 12 februari 2017 07:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Leerlingen gooien de bewakers en pleegden verder geweld.
Op witte scholen gebeuren nooit rare dingen? Zodra een school onder een vergrootglas ligt worden er overal verbanden en patronen gezien. Beetje makkelijk om daar van afstand over te oordelen.quote:
Ik zeg verder niks, jij kon iets niet vinden in de tekst en daarmee heb ik je ff op weg geholpen.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:16 schreef Barrah het volgende:
Op witte scholen gebeuren nooit rare dingen? Zodra een school onder een vergrootglas ligt worden er overal verbanden en patronen gezien. Beetje makkelijk om daar van afstand over te oordelen.
Misschien zijn het kleine bewakertjes? Dan zou het een cultureel iets kunnen zijn, beetje zoals dwarftossing.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rellen, verkrachtingen en een beetje geweld is nog tot daar aan toe, maar als ze zelfs met bewakers gaan gooien dan is het hek van de dam
Wegkijker gespot.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:16 schreef Barrah het volgende:
[..]
Op witte scholen gebeuren nooit rare dingen? Zodra een school onder een vergrootglas ligt worden er overal verbanden en patronen gezien. Beetje makkelijk om daar van afstand over te oordelen.
Ik had er inderdaad overheen gelezen. Maar hoe triest die aanranding ook is, ik zie er nog geen relatie met de rest in, laat staan een reden om aan te nemen dat dat hier ook gaat gebeuren zodra Jesse Klaver in het torentje zitquote:Op zondag 12 februari 2017 08:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zeg verder niks, jij kon iets niet vinden in de tekst en daarmee heb ik je ff op weg geholpen.
Ja dat zou eventueel nog kunnen. En dan moeten we er respect voor hebben natuurlijk. Wellicht was ik te snel met mijn (voor)oordeelquote:Op zondag 12 februari 2017 08:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien zijn het kleine bewakertjes? Dan zou het een cultureel iets kunnen zijn, beetje zoals dwarftossing.
Alsof Klaver daar terecht komt.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:22 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad overheen gelezen. Maar hoe triest die aanranding ook is, ik zie er nog geen relatie met de rest in, laat staan een reden om aan te nemen dat dat hier ook gaat gebeuren zodra Jesse Klaver in het torentje zit
Volgens TS is de kans groot en veranderen onze scholen daardoor in anarchistische vecht- en verkrachtingspaleizen.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alsof Klaver daar terecht komt.
Groenlinks zet vlinderreisjes op het programma.quote:Grote kans dat wij binnenkort ook een Groenlinks-regering hebben. Staat dit moois ons ook te wachten?
Een vredesprijs winnen is toch hartstikke mooi?quote:Op zondag 12 februari 2017 07:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wow, dit is wel een heel zwakke poging. Zelfs jij kan wel beter, toch?quote:Op zondag 12 februari 2017 08:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, hij hoopt dat dat in zijn land gaat gebeuren. Gebeurt er nog eens wat in Bulgarije
We zien vanzelf wel hoe het afloopt met Zweden. Zweden is wat dat betreft op veel manieren een voorbeeldfunctie.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |