Die was ook wel leuk, ja. Maar het origineel wint voor mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond de koffer van 2 jaar geleden eigenlijk leuker
godsamme, jij bent echt te mainstreamquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreemde overgang, maar ik hoor #10!
als het aan jou ligt....quote:
Je vergeet de mensen die hem ge-oscarred hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar 6 mensen die daar last van hebben
een omgekeerde oscarquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht eigenlijk dat hier toch niet op gestemd zou worden en zodoende heb ik dat zelf ook maar gelaten.
Jij wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond dit vroeger al vreselijk, is nooit veranderd
jij kan er niks aan doen D. Niks van aantrekken. ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we een leuke avond hebben.quote:
Hadden ze hem maar niet moeten Oscarrenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen die hem ge-oscarred hebben.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij wel hoor
Na 3 uur is dit pas je eerste fuck up
Valt allemaal mee
De NPO2 DJ's maken er elke 5 minuten 1
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij kan er niks aan doen D. Niks van aantrekken. ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we een leuke avond hebben.
Huh? Sucker!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan hem nog steeds woordelijk mee"zingen".
Ik beaam Peacequote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij kan er niks aan doen D. Niks van aantrekken. ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we een leuke avond hebben.
yupsquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan hem nog steeds woordelijk mee"zingen".
Dank jequote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |