Ja, dat was me op eerdere foto's niet meteen opgevallen, hier is het een stukje verderop ook hoger dan bij mij.quote:
Ik zit op 4 hoog.. Maar dit is nog niet de hoogste hoor .. 90 graden zuid staat nog een toren met iets van 15 verdiepingenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat was me op eerdere foto's niet meteen opgevallen, hier is het een stukje verderop ook hoger dan bij mij.
Oranje?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:02 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Welke kleur sneeuw had je anders liever gehad
Een andere foto van hetzelfde met een ander filter heeft idd iets oranjes.. Maar die doe ik lekker nietquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:04 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Haha, had er wel wat warmer uitgezien iig.
Geel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:02 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Welke kleur sneeuw had je anders liever gehad
Beetje net als dit..quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een andere foto van hetzelfde met een ander filter heeft idd iets oranjes.. Maar die doe ik lekker niet
Woon jij in Belgie?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:13 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Beetje net als dit..
[ afbeelding ]
.. heeft wel wat..
Ben er niet zeker van dat dat echt sneeuw is.quote:
Wats gebeurt Sas.. Je ouwe eigen kaas is niet meer dat wat het was zoals je Pa dat vroeger ooit bedacht had?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:15 schreef sacha het volgende:
ik dacht ik koop Maaslander voor Aap, Opa's legacy ...
niet te vreten, schande
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:15 schreef sacha het volgende:
niet te vreten, schande
smerig smakeloos plasticquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wats gebeurt Sas.. Je ouwe eigen kaas is niet meer dat wat het was zoals je Pa dat vroeger ooit bedacht had?
Ah OK wel die richting op ... Ja ik zag die huizen en dacht zuidelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:18 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Nee, Nederland, echte Brabander.
Sowieso, fabriekskaas..quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:15 schreef sacha het volgende:
niet te vreten, schande
Ík ken het niet van vroeger Sas.. Dus geen idee .. Maar heb je nog ergens een stemrecht in de maatschap?quote:
Ah zo, nee, plaatje is van internet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK wel die richting op ... Ja ik zag die huizen en dacht zuidelijk
Ok ..quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:20 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ah zo, nee, plaatje is van internet.
Geen idee Possie,, Maar ik ben nu wel benieuwd naar de echte Maaslander van zoals papaSas die ooit bedacht had ..quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:21 schreef possetje het volgende:
Goudse kaas is het lekkerst, tenzij je een dna afwijking hebt!
En nu Mo...? Je hele kookschema in de war.. Moeten we iemand bellen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn kookwekker viel op de grond, en nu is ie kapot.
Nee, maar ik wil wel zo snel mogelijk een nieuwe.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu Mo...? Je hele kookschema in de war.. Moeten we iemand bellen?
Ach lekker leuk op internet zoeken naar een leuk nieuw dingetjequote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel zo snel mogelijk een nieuwe.
Nou fijn om te horen Moquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ondanks dat weer heerlijk gegeten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach lekker leuk op internet zoeken naar een leuk nieuw dingetje
Heb er ook 1 met magneet . Gewoon op de Koel/vries unit plakkenquote:Op zondag 12 februari 2017 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had deze, met magneet, dat is handig, deed nu even dom daardoor viel ie dus, eigen schuld.
Ik zie ook graag in 1 oogopslag waar ik aan toe ben.quote:Details
De populaire Puck keukenwekker met het rode vlak. De Puck is in veel klaslokalen en huizen al een succes. De timer heeft een magneet op de achterkant.
Door aan de schijf te draaien maak je het gekleurde vlak zichtbaar en stel je gemakkelijk een tijd in voor een activiteit (tot maximaal 60 minuten).
Doelgroep: gezinnen waar kinderen het fijn vinden om te weten hoelang iets nog duurt. Dat is niet alleen bij kinderen met ADHD of autisme. In thuissituaties wordt de Puck Timer gebruikt om te laten zien hoelang het nog duurt voor de school begint, hoelang een kind nog TV mag kijken, wanneer het bedtijd is. De Puck timer brengt rust en geeft structuur.
Ook gemakkelijk om mee op vakantie te nemen of bij opa en oma als extra Time Timer neer te zetten.
Maar piepte of maakte ie lawaai wanneer de tijd verlopen was ?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie ook graag in 1 oogopslag waar ik aan toe ben.![]()
Een vrij luide tring, ook wel handig.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar piepte of maakte ie lawaai wanneer de tijd verlopen was ?
Nope, even het einde van Bond gekeken.quote:
IC. En heeft ie het weer overleeft.. Vanavond een nieuw avontuur.. Maar ik ga lekker slapenquote:Op zondag 12 februari 2017 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, even het einde van Bond gekeken.
Pit ze.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
IC. En heeft ie het weer overleeft.. Vanavond een nieuw avontuur.. Maar ik ga lekker slapen
Dat kanquote:
mooi hč Frieslandquote:Op zondag 12 februari 2017 13:21 schreef drakin het volgende:
Er is helemaal geen smurrie, alleen maar zon en strakblauwe lucht
Friesland is bij elke weersomstandigheid mooiquote:
maar wel schaatsen kijkenquote:Op zondag 12 februari 2017 13:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een hekel aan Friesland met hun chauvinisme.
Ik heb de schurft aan Feyenoord maar ben wel fan van de Kromme.quote:
Meer een hekel gekregen aan de uefa en fifa en al die rijke clubs die het voetbal verpesten dan Feyenoord, er gaat zoveel geld in omquote:Op zondag 12 februari 2017 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan Feyenoord maar ben wel fan van de Kromme.
Pech voor jou die denkt buiten de eigen stad van de rand af te vallenquote:Op zondag 12 februari 2017 13:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een hekel aan Friesland met hun chauvinisme.
quote:Op zondag 12 februari 2017 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Pech voor jou die denkt buiten de eigen stad van de rand af te vallen
En dat is alles wat je weet over Friesland? Jij weet duidelijk helemaal niets Tongquote:Op zondag 12 februari 2017 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee FC Heerenveen en hun Abe En Foppe.
Vanwaar deze persoonlijke aanvallenquote:Op zondag 12 februari 2017 14:12 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat is alles wat je weet over Friesland? Jij weet duidelijk helemaal niets Tong
Kijk eens zelf wat voor negativiteit je gepost hebt zegquote:Op zondag 12 februari 2017 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar deze persoonlijke aanvallen
Dat vroeg ik niet doos.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk eens zelf wat voor negativiteit je gepost hebt zeg
Hallo net klaar met allesquote:
hahahaquote:
Saaie zondag, ideale dag om het huishouden te doen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hahaha
Nu is de gangkast aan de beurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<-deze is van de Lidl want daar ga ik tegenwoordig.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ah, je bent aan het opruimenquote:Op zondag 12 februari 2017 15:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hahaha
Nu is de gangkast aan de beurt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 15:50 schreef Treehut362 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<-deze is van de Lidl want daar ga ik tegenwoordig.
Ik heb tegenwoordig deze van de Lidl, is ook goede koffie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Met knoflook nog welquote:Op zondag 12 februari 2017 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die olijf leg ik naast het bord.
Oploskoffie?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink sinds een aantal jaren dit, lekker makkelijk, ik drink maar 1 kop per dag, heel soms hooguit 2, ligt eraan wat ik eet.
Het is gewoon kant en klare poeder.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oploskoffie?![]()
Dat is toch niet lekker joh.
Oploskoffie met melkpoeder, een dubbele zondequote:Op zondag 12 februari 2017 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon kant en klare poeder.
Ik weet het, daarom bekende ik direct, en mijn excuus is dat ik aartslui ben.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oploskoffie met melkpoeder, een dubbele zonde![]()
Koffie hoort zwart en dan het liefst espresso
Dat is tenminste wel eerlijkquote:Op zondag 12 februari 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom bekende ik direct, en mijn excuus is dat ik aartslui ben.
Ben altijd in voor een goede kop koffie.quote:
Waarom giet je in vredesnaam dan oploskoffie naar binnen?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben altijd in voor een goede kop koffie.
Omdat ik lui ben, en ik drink alleen die ene kop om mijn brood 'weg te spoelen'.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom giet je in vredesnaam dan oploskoffie naar binnen?
Voor weinig koop je al een percolator waarmee je lekkere koffie kan maken.
Ik ben inmiddels een beetje Paayplasgrapjesmoe, de laatste dagen kom je het overal tegenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie dat er mensen zijn die een 'Paaypopje' in de sneeuw tekenen en er overheen pissen.
Filmpjes op Geenstijl.
O ja lui, hoe kon ik het vergetenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat ik lui ben, en ik drink alleen die ene kop om mijn brood 'weg te spoelen'.
Waait wel weer over.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een beetje Paayplasgrapjesmoe, de laatste dagen kom je het overal tegen
Tja, als een ander het niet doetquote:
Ik ook niet, en hey, ik kijk helemaal niet anders tegen haar aan, het boeit me helemaal niet of die beelden echt zijn of nep, Paay is gewoon Paay.quote:
je had het er wel vaak overquote:Op zondag 12 februari 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, en hey, ik kijk helemaal niet anders tegen haar aan, het boeit me helemaal niet of die beelden echt zijn of nep, Paay is gewoon Paay.
Je loopt er overal tegenaan, zag zojuist een herhaling van Humberto waar het er over ging.quote:
alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 12 februari 2017 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je loopt er overal tegenaan, zag zojuist een herhaling van Humberto waar het er over ging.
Manon Thomas was gast.
Ik sla overquote:Op zondag 12 februari 2017 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tijd voor witte bollen met cervelaat.![]()
Jaquote:Op zondag 12 februari 2017 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij Humberto zit een dyslectische moeder die dyslectische kinderen heeft, zit dat in de genen of zo?
Ik heb voor vanavond rond een uur of 11 nog een steak.quote:
Dan kruip ik er weer in..quote:Op zondag 12 februari 2017 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond rond een uur of 11 nog een steak.
Hoe laat moet je altijd de deur uit?quote:
Ga meestal om 7:20 of zo ... zou nog wel wat later kunnen , maar het zit inmiddels in mn ritme ingebakkenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe laat moet je altijd de deur uit?
Dat is een redelijke tijd, dan hoef je niet per se voor 6 uur op te staan.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga meestal om 7:20 of zo ... zou nog wel wat later kunnen , maar het zit inmiddels in mn ritme ingebakken
Wekker gaat om 7 uuurquote:Op zondag 12 februari 2017 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een redelijke tijd, dan hoef je niet per se voor 6 uur op te staan.
Je moet tegenwoordig dus ook al oppassen wat je zingt.quote:Volkszanger Frank van Etten (35), bekend van onder meer de hit 'Ik sta in lichterlaaie', is opnieuw slachtoffer geworden van brandstichting. Eén van zijn twee total loss verklaarde Mercedessen is vanmorgen vroeg bij een autobedrijf in Apeldoorn in brand gestoken. De wagens gingen vorige week in vlammen op toen de levensliedvertolker ergens aan het optreden was.
Douchen aankleden en een snelle smoothie en dan gaan... Hoef me verder niet echt op t maken of mn haar te doen ... soms snel een gezichtscremetjequote:
Dus ook al hebben ze al eerder in brand gestaan . Een 2e keer kan er ook nog wel bij..quote:Op zondag 12 februari 2017 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig dus ook al oppassen wat je zingt.
Vind dit toch bepaald niet grappig.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ook al hebben ze al eerder in brand gestaan . Een 2e keer kan er ook nog wel bij..
Je kent hemquote:Op zondag 12 februari 2017 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind dit toch bepaald niet grappig.
Ben er volgens mij zelfs nooit geweest.quote:
Ik alleen ooit wel eens een voetbaltoernooi gespeeld vroeger...als puberquote:Op zondag 12 februari 2017 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er volgens mij zelfs nooit geweest.
Ik was in die regio alleen ooit in Ede, Zwolle, Arnhem en Emmen, en hoger, ben wel eens in Groningen stad geweest, zelfs tot op de Martinikerk.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik alleen ooit wel eens een voetbaltoernooi gespeeld vroeger...als puber
Ik heb jaren in Groningen gewoond maar ben die toren nooit op geklommen... Net zoals ik hier in Amsterdam nog nooit bij het Anne Frank huis ben binnen geweestquote:Op zondag 12 februari 2017 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was in die regio alleen ooit in Ede, Zwolle, Arnhem en Emmen, en hoger, ben wel eens in Groningen stad geweest, zelfs tot op de Martinikerk.
Dat is best raar want ik ben er echt maar 1 keer geweest.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Groningen gewoond maar ben die toren nooit op geklommen... Net zoals ik hier in Amsterdam nog nooit bij het Anne Frank huis ben binnen geweest
Ik liep er laatst langs toen met mn dochter.. Ze waren nog niet open maar er stond al een rij van +/- 200 gasten buiten te wachten.. Ja dan vergaat me al gauw de behoefte om naar binnen te willen..quote:Op zondag 12 februari 2017 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is best raar want ik ben er echt maar 1 keer geweest.
Anne Frank huis ben ik nooit geweest.
Neequote:
Ben er met school ooit geweest, lang geleden en niet in de rij gestaan.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liep er laatst langs toen met mn dochter.. Ze waren nog niet open maar er stond al een rij van +/- 200 gasten buiten te wachten.. Ja dan vergaat me al gauw de behoefte om naar binnen te willen..
Denk dat het toen nog wel iets had, maar nu is het helemaal commercie.. Heb nooit de behoefte gehad trouwens om daar naar binnen te willen... Heb zelfs het boek nooit gelezenquote:Op zondag 12 februari 2017 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben er met school ooit geweest, lang geleden en niet in de rij gestaan.
die rijen nu zijn vaak scholen of bussen met toeristen. Was best byzonder om van binnen eens te bekijken.
Dito.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het toen nog wel iets had, maar nu is het helemaal commercie.. Heb nooit de behoefte gehad trouwens om daar naar binnen te willen... Heb zelfs het boek nooit gelezen
Uren in de rij staan en achter een kast te loeren. Nee bedanktquote:Op zondag 12 februari 2017 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het toen nog wel iets had, maar nu is het helemaal commercie.. Heb nooit de behoefte gehad trouwens om daar naar binnen te willen... Heb zelfs het boek nooit gelezen
Ik heb ooit een film gezienquote:Op zondag 12 februari 2017 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik dus ook, en wat word ik wijzer van die kast? Ik 'ken' het fotootje wel.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:41 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet Joods en ja ik hebhet verhaal al tig keer gehoord etc ... wat meer wil ik nog weten ...
Ik kreeg een prachtig lepeltje verleden week. Goede klant.Maar ik koop ze nu ook bij de Lidlquote:Op zondag 12 februari 2017 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb tegenwoordig deze van de Lidl, is ook goede koffie
Het is ook opgeblazen gedoe. Stelt niks voorquote:Op zondag 12 februari 2017 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik dus ook, en wat word ik wijzer van die kast? Ik 'ken' het fotootje wel.
Jammer ik ga morgen wat Frans spul scoren. Croque monsieur en een paar flammkuchenquote:Op zondag 12 februari 2017 17:45 schreef chufi het volgende:
Mijn Lidl staat niet tussen mn huis en mn werk, dus tegenwoordig kom ik er niet of nauwelijks meer
Ah weer Franse weken nu ... Je blijft wel bezig zoquote:Op zondag 12 februari 2017 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer ik ga morgen wat Frans spul scoren. Croque monsieur en een paar flammkuchen
Ja dat is het leuke van de Lidl volgende week Mexicaansquote:Op zondag 12 februari 2017 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah weer Franse weken nu ... Je blijft wel bezig zo
Ja ik zie het.. Franse koektrommelsquote:Op zondag 12 februari 2017 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is het leuke van de Lidl volgende week Mexicaans
Ohquote:
Zelf gemaakte patat en een worstjequote:
Is ie helemaal om?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, solly, aardappelpuree, rode kool met appel en vegetarische cordon bleu
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, solly, aardappelpuree, rode kool met appel en vegetarische cordon bleu
Ik had ook zin in pizza, maar ze hadden bij de Jumbo niet de bodem die ik graag wil, komende week nog eens checken.quote:
Zit daar geen lostrekdingetje aan?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb behoorlijke nagels en nog krijg ik een 10 pak papierenzakdoeken niet zonder behulp van een schaar open.
Vreemd.. Had ik ook met mn Cava deze Kerst.. Was het lipje dus in dezelfde kleur ... Ja dat is elke keer ff zoekenquote:
Heb je wel een Nespresso ding dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:20 schreef Soury het volgende:
Die Lidl koffie cuppjes zijn apart verpakt. Ik word woest al ik de schaar niet kan vinden. Krijg ze niet open
Nee ik week ze in kokend waterquote:
Koken in de vaatwasser, dat heb ik wel eens eerder op YT gezien.quote:
Gadverquote:Op zondag 12 februari 2017 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koken in de vaatwasser, dat heb ik wel eens eerder op YT gezien.
Serieus, iemand die deed haar lasagne in alu folie en omdat ze toch de afwas deed ging die erbij, dat bespaarde haar energie.quote:
Geen vaatwasser hierquote:Op zondag 12 februari 2017 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koken in de vaatwasser, dat heb ik wel eens eerder op YT gezien.
Oh jee, ik heb dat wel eens gezien onder de motorkap van de auto op vakantie. Dat was best vernuftigquote:Op zondag 12 februari 2017 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Serieus, iemand die deed haar lasagne in alu folie en omdat ze toch de afwas deed ging die erbij, dat bespaarde haar energie.
Soms is het inderdaad lastig om die zakjes op te krijgen, maar het is een kwestie van de juiste hoekjes uit elkaar trekkenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:20 schreef Soury het volgende:
Die Lidl koffie cuppjes zijn apart verpakt. Ik word woest al ik de schaar niet kan vinden. Krijg ze niet open
Vlees moet die aap hebben geen chemise meukquote:
Mijn kinderen moesten altijd janken om rode koolquote:
Ja daar heb ik geen geduld voorquote:Op zondag 12 februari 2017 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad lastig om die zakjes op te krijgen, maar het is een kwestie van de juiste hoekjes uit elkaar trekken
En ik ben weer te beroerd om een schaar uit de la te pakkenquote:
Ja dat .. Doe dan gewoon wat anders maar die namaak dingen (ook al worden ze steeds beter) is niet de oplossingquote:Op zondag 12 februari 2017 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Vlees moet die aap hebben geen chemise meuk
dat ik hoop ik ook met deze actiequote:Op zondag 12 februari 2017 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen moesten altijd janken om rode kool![]()
oplossingquote:Op zondag 12 februari 2017 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. Doe dan gewoon wat anders maar die namaak dingen (ook al worden ze steeds beter) is niet de oplossing
Die ligt nu standaard naast de koffie. Ik ga wel volgende keer al die zakjes open knippen.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben weer te beroerd om een schaar uit de la te pakken
gekkiequote:Op zondag 12 februari 2017 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ligt nu standaard naast de koffie. Ik ga wel volgende keer al die zakjes open knippen.
Niet alleen vanwegen ergenis maar het staat leuker in mijn glazen pot
Zolang er stoofvlees naast ligt eet ik het.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen moesten altijd janken om rode kool![]()
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar bedacht ook dat die zakjes er niet voor niets omheen zitten en ben bang dat het ten koste gaat van de smaak van de koffie.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ligt nu standaard naast de koffie. Ik ga wel volgende keer al die zakjes open knippen.
Niet alleen vanwegen ergenis maar het staat leuker in mijn glazen pot
dat kut apparaat staat lekker bij de Postbodequote:Op zondag 12 februari 2017 19:47 schreef chufi het volgende:
De mijne heeft iig nog verse bonen die vermalen gaan worden zo ...
OKquote:Op zondag 12 februari 2017 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dat kut apparaat staat lekker bij de Postbode
Dit ja, ik ben blij dat de mijne kapot ging, ik vond het zo'n klus om dat ding elke keer schoon te maken en te smeren enzo.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dat kut apparaat staat lekker bij de Postbode
De tijd om smaak te verliezen hebben ze niet. Die Nepresso dingen lagen ook ruim een maandquote:Op zondag 12 februari 2017 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar bedacht ook dat die zakjes er niet voor niets omheen zitten en ben bang dat het ten koste gaat van de smaak van de koffie.
Hij zal wel een soort hoarder wezen.quote:
Maar op die Nespresso cups zit een ander folietjequote:Op zondag 12 februari 2017 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De tijd om smaak te verliezen hebben ze niet. Die Nepresso dingen lagen ook ruim een maand
Ohhhquote:Op zondag 12 februari 2017 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar op die Nespresso cups zit een ander folietje
Die worden pas in het apparaat geperforeerdquote:Op zondag 12 februari 2017 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar op die Nespresso cups zit een ander folietje
ow, mens, is dat alles, ik drink 6 van die krengen, zag mijzelf al knippenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:52 schreef Soury het volgende:
Ik drink maar één kop koffie per dag. Ik laat de schaar maar liggen
Met je tanden gaat ook prima, als je je nagels heel wilt latenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:52 schreef Soury het volgende:
Ik drink maar één kop koffie per dag. Ik laat de schaar maar liggen
Ja, maar daar gaat het niet om.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die worden pas in het apparaat geperforeerd
Dan kan je beter een pot zetten. Ik had een drup ding maar omdat ik zo weinig zette was het altijd lauw.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, mens, is dat alles, ik drink 6 van die krengen, zag mijzelf al knippen
Dat lijkt me ook wel stukken voordeligerquote:Op zondag 12 februari 2017 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daarvoor zijn ze toch ook gewoon afgesloten ... Dus onnodig verpakkings materiaal
Is ook zo doe ze dan in een afsluitbare zak als dat al nodig is. Maar ze zijn wel goed en stukken goedkoperquote:Op zondag 12 februari 2017 20:15 schreef chufi het volgende:
Om ze per capsule apart in te pakken lijkt me ovebodig..
Ja die Nespresso shops zijn duur..quote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo doe ze dan in een afsluitbare zak als dat al nodig is. Maar ze zijn wel goed en stukken goedkoper
Nou ik voel me (echt) ook wel een beetje kut met al die verpakkingen. Er staat sinds kort een plastic bak hier. Ik moet zeggen dat ik het onzin vond. Maar ik heb meer plastic dan ik dacht. Die bak zat bomvol deze week. Had ik niet verwachtquote:
Ja alles zit in plastic.. of folie ..quote:Op zondag 12 februari 2017 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik voel me (echt) ook wel een beetje kut met al die verpakkingen. Er staat sinds kort een plastic bak hier. Ik moet zeggen dat ik het onzin vond. Maar ik heb meer plastic dan ik dacht. Die bak zat bomvol deze week. Had ik niet verwacht
Wel af en te echte kopen he .. Het is wel een klant van mequote:Op zondag 12 februari 2017 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, genoeg andere opties, zit nog in de testfase
Ik ging er ineens op letten en verzamelen. Verpakkingen flessen sjampoo e.d. vlees allesquote:Op zondag 12 februari 2017 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alles zit in plastic.. of folie ..
Ja ik moet er ook iets mee doen, want erstaat hier idd gewoon een plastic verzamel bak..quote:Op zondag 12 februari 2017 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging er ineens op letten en verzamelen. Verpakkingen flessen sjampoo e.d. vlees alles
Ik heb een apart tasje voor plastic en dat dat ding vol was verbaasde mequote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik moet er ook iets mee doen, want erstaat hier idd gewoon een plastic verzamel bak..
Ik denk idd dat je daar een groter ding voor nodig hebt ..quote:Op zondag 12 februari 2017 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een apart tasje voor plastic en dat dat ding vol was verbaasde me
Ik bedoel dat de container bom vol zat. Goed tekenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je daar een groter ding voor nodig hebt ..
Hoeveel en hoegroot zijn die zakken?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wij krijgen gratis zakken speciaal voor plastic, als je het niet in die zak doet laten ze het staan.
Krijg je bij de afvalwijzer bonnetjes die je in allerlei winkels kan inwisselen voor zakken dus.
Kleine moeite om mijn plastic afval dan ook langs die weg gratis af te voeren.
90 euro boete van wegen paar papiertjes ertussen. Aangevochten en kwijtgescholden.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wij krijgen gratis zakken speciaal voor plastic, als je het niet in die zak doet laten ze het staan.
Krijg je bij de afvalwijzer bonnetjes die je in allerlei winkels kan inwisselen voor zakken dus.
Kleine moeite om mijn plastic afval dan ook langs die weg gratis af te voeren.
Vuilniszakken. Groot dus.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel en hoegroot zijn die zakken?
Zakkenwassers zijn het ..quote:Op zondag 12 februari 2017 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
90 euro boete van wegen paar papiertjes ertussen. Aangevochten en kwijtgescholden.
Idd.quote:
Onzinquote:Op zondag 12 februari 2017 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
90 euro boete van wegen paar papiertjes ertussen. Aangevochten en kwijtgescholden.
Omdat het onzin isquote:
Grote zakken, alleen erg dun, en je kunt er genoeg krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel en hoegroot zijn die zakken?
Hier mag je er zelfs lege blikken ingooien, dat is iets van de laatste tijd, mijn buurman attendeerde me daar op.quote:
Regeltjes zijn gewoon voor elke gemeente anders.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:36 schreef chufi het volgende:
Kunnen ze de gewone bakken beter ombouwen to plastic bakken.. wat moet je verder nog scheiden
Die heb ik ook plus glasquote:Op zondag 12 februari 2017 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Regeltjes zijn gewoon voor elke gemeente anders.
We hebben hier al bakken voor oud papier, die zijn ook erg handig.
Glas is een paar straten verderop, zowel een bij de AH als bij de Jan Linders, allebei even ver weg, alleen precies de andere kant op.quote:
Dat mag ook heb je die tas van.quote:
Glasbak om de hoek sinds een maand plastic ofzo. Geklaag denk ik en er is,een glasbak tussen gepropt geen porum. Maar ja. Ik maak morgen wel een foto'tjequote:Op zondag 12 februari 2017 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Glas is een paar straten verderop, zowel een bij de AH als bij de Jan Linders, allebei even ver weg, alleen precies de andere kant op.
Ik vertrouw dat ding nietquote:
Dat dacht ik ook toen ik opeens 40+ was.quote:
Toen zat je geneens al op FOk toch? Of wel?quote:Op zondag 12 februari 2017 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik opeens 40+ was.
Toen ik 40 werd niet nee.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen zat je geneens al op FOk toch? Of wel?
Nog even en we zijn 2 x 40+.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik .. Ik was ook allang 40+ toen ik ging Fokken
Wie?quote:
76 jaar is een redelijke leeftijd, ik vond het overigens een vreselijk nummer, kan me niet voorstellen dat mensen daar voor hun plezier naar luisteren.quote:
dansen Mo, dansenquote:Op maandag 13 februari 2017 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
76 jaar is een redelijke leeftijd, ik vond het overigens een vreselijk nummer, kan me niet voorstellen dat mensen daar voor hun plezier naar luisteren.
Supermarktmuziek.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
76 jaar is een redelijke leeftijd, ik vond het overigens een vreselijk nummer, kan me niet voorstellen dat mensen daar voor hun plezier naar luisteren.
sterkte daar mee Moquote:Op maandag 13 februari 2017 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is vandaag de sterfdag van mijn vader.
Mijn pa gaat binnekort.een Piet Keizerjte doen.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is vandaag de sterfdag van mijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |